###########################
# RISTISANATEHTÄVÄ #
Mul on kahvia
Ei sokeria
Kaikkeen olit valmis
- Ennen -
Sä olit täällä - Mä sun
Sä löit - Miksi ?
Mähän rakastan sua
Minun katseeni
- Lasittunut -
Ristisanatehtävä
Missä sanat
En löydä sanoja !
Radio on auki
- Miksi itkisin -
######################
http://www.youtube.com/watch?v=vHtJ3FG1rBM
# Ristisanatehtävä #
4
340
Vastaukset
- padme_amidala
..linkissäkin niin alakuloista musiikkia. Täytyykö tyytyä palstan runoihin : ) Harvinainen aihe rakkausrunoon tuo ristisanatehtävä, hyvän runon sait siitä tehtyä.
Lähetän raa'an pihvin koiran mukana mustelmaan. Toivottavasti se ei syö sitä matkalla : )
Sanat Kumara
http://www.youtube.com/watch?v=usQ7wbNQI8Y- Kopittelija
voi joskus johonkin yllättää...
ja suuri Rakkaus ei olekaan sitä mitä on kuvitellut ja sitä runossani hain...
" Mikä lihassa alkaa, se lihaan päättyy...
Mikä sydämestä alkaa, se sydämeen päättyy..."
Mutta monen ihmisen tilanteeseen tämä runo ja linkki voi olla aika osuva !
Ja kuten sanoin jo aiemmin jossain...
Yritän kirjoittaa vähän erilaisia runoja välillä ja luotia eri asioita...
Ja kyllä tämäkin runo kuuluu rakkauteen ja siihen miten sekin voi katketa ja kuolla ... Ihmisten välillä !
Kiitos kommentistasi ! T. Mä (*J*)
- Mysteriet
Kaipaus!
Ihan kuin sen voisi lukea tuolta rivien takaa...- Kopittelija
Joo...
Varmaan olet oikeassa siinä asiassa...
Minä olen lähinnä tässä runossa yrittänyt itse asettaa itseni tämän nuoren naishenkilön osaan ja siihen tilanteeseen kun ns. perheväkivalta iskee ja jokin särkyy siinä sitten kuitenkin auttamattomasti ja kaikki ei ole niinkuin ennen...
Itse asiassa tänä aamuna kun vein poikiani kouluun niin radiosta kuuntelin tätä biisiä ja siitä tuli tämä runon aihe ja se miten monessa
yksinhuoltaja kodissa istutaan keittiön pöydällä kun lapset on koulussa ja tarhassa ym...
Mutta hyvä että herätin ajatuksia !
Se olikin tarkoitukseni... T. Mä Real (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663055
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161317- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021