ollaan varattu matka lontooseen 8.6-12.6.09. lento ryanairilla stanstediin jossa olemme perilla 23.55 paikallista aikaa. ongelmana on et mitenkä hotelli/hostelli varataan niin myöhäiseen ajankohtaan kun ollaan perillä kuitenkin tiistain puolella. ja ilmeisesti suunnitelmissa meillä ottaa taksi lontooseen silloin yöllä kun saatiin sellainen käsitys että linja-auto ei kulje enää stanstedistä lontooseen noin myöhään... eli vinkkejä otettaisiin vastaan ja mielellään suosituksia hostelleista/hotelleista.
stansted-lontoo
7
966
Vastaukset
- vähän reilu...
10 euron taximatkan päässä Stanstedin kentältä. Mukavan oloinen hotelli ainakin mun mielestä.En muista hintaa,mut edullisimmasta päästä ko. kaupungis.
- evi2
Kyllä bussilla pääsee vielä.Hotelliin voi ilmoittaa myöhäisestä saapumisesta.
- kulkee
Bussit kulkee Stanstedilta Lontooseen 24h. Viimisen junaan tuosta koneesta ei kerkeä! Kannattaa katsoa onko hostellissa/hotellissa respa auki 24h, tai sitten koittaa sopia myöhäisemmästä saapumisesta. Taksilla tuo matka tulee kyllä maksamaan ja paljon, en suosittele!
- näin on
Vaivattomin ja nopein tapa on kuitenkin käyttää taksia ja sitä kannattaa käyttää jos porukassa on 3-4 henkilöä, silloin hinnaksi ei ole tullut kuin 12,5 puntaa per nokka. Mutta sehän on tietenkin vain minun mielipiteeni. Kyllä bussillakin on hienosti päässyt, tosin pitemmän kaavan kautta....
- se on varma!
Bussilla ja taksilla pääsee...taksi tulee maksamaan jonkin verran enemmän, mutta jos useampi on kyydissä, niin hinta tasottuu siinä. Matka menee huomattavasti nopeammin, bussissa saa varata ainakin sen 1,5h...viime reissulla meni 2,5h. Jos saa hotellin tilaamaan taksin kentälle, niin sen voi saada edullisestikin, itse maksoin 50£ ja kyyti suoraan hotellin ovelle. Riippuu tietenkin hotellin sijainnista, niin bussilla tullessa joutuu sen taksin ottaa viimeistään Lontoon keskustassa!
- kulkevat vielä
Itse oon matkustanu just tosta koneesta keskustaan, Easybussilla ja Terravisionilla. Edullisia, easy yleensä edullisempi. Ongelma vaan on että keskustassa metro on jo siihen aikaan suljettu, mutta yöbussit kulkee, maksaa punnan pari. Ohjeet kaikkeen liikkumiseen pisteestä A pisteeseen B saa Journey plannerista. http://journeyplanner.tfl.gov.uk/user/XSLT_TRIP_REQUEST2?language=en
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984