Ei kuin Matti!!
Shakki on yksi lempiharrastuksistani. Nyt nämä susipelkurit ovat matissa, kun luulevat minua naureskelijaksi ja naureskelijaa minuksi.
Jos haluat pelata minua vastaan shakkia, niin ole hyvä:
playok.com
nimimerkkini varmaan arvaat kyseiseltä palstalta. Jos kuitenkaan et arvaa, niin voin antaa lisävihjeitä.
Shakki!
Suden ystävä
3
245
Vastaukset
- Suden ystävä
sinua vaivaa 20 vuotiaan identiteettikriisi. Tällöin ihminen käyttäytyy aivan kuten murrosikäinen, etsii omia rajojaan ja tarvitsee jonkun niitä asettamaan.
- paskantuuppaajat
niin luonnevikaisen paska meriitti se kumminkin on.
- "Susianaalin"
Kirjoittaja ei ole aikuisille ihmisille erityisen vaarallinen; lapsille tuollainen arvaamaton käytös voi aiheuttaa ihmispelkoa. Käytösmalli ja useilla nimimerkeillä kirjoittaminen kertoo, miten monella tavalla jakomielisyys, tässä tapauksessa vielä narsismiin yhdistyneenä ilmenee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070