pilven polttelu? silmät

epäileväinen

Elikkä mistä tunnistaa pilven/hassiksen käyttäjän?entä mistä johtuu jos silmät liikkuu jotenkin 'hitaasti', olisko se oire huumeiden käytöstä? epäilevä vanhempi.

47

17059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on...

      Yleisimmin sen pilvenpolton tunnistaa punertavista silmistä, mutta punertavat silmät ei välttämättä kerro aina pilvenpoltosta...

      Pilvenpolttaja (ainakin aloitteleva) saattaa syödä hirveitä määriä ruokaa ja herkkuja. Ja jos on pilven vaikutuksen alainen niin yleensä käyttäytyy hieman "hitaammin"...esim. vastaa kysymyksiin miettien normaalia kauemmin eli käy vähän hitaalla...
      Myös sormen päistä voi huomata käytön, koska joillain pilvenpolttajilla on tummat sormenpäät, koska pilvi pitää jauhaa ja sekoittaa tupakkaan, jokainen ei välttämättä pese käsiään niin hyvin että se lähtisi pois...

      Mut jos olet huolissasi lapsesta niin kysy lapseltasi suoraan, koska sinä varmasti huomaat jos lapsesi valehtelee.
      Toivottavasti oli apua ja lapsesi oireet eivät liity huumeisiin!!

      • edelliseen..

        vielä...aloittelevat pilvenpolttajat pilven vaikutuksen alaisena nauraa entistä enemmän ja saattaa nauraa asioille mitkä eivät normaalia ihmistä naurata...
        Pilvenpolttajilla on myös todella huono muisti..

        vielä lisätietoo löytyy varmasti jostain sivuilta esim.irtihuumeista sivustoilta...


      • epäileväinen-
        edelliseen.. kirjoitti:

        vielä...aloittelevat pilvenpolttajat pilven vaikutuksen alaisena nauraa entistä enemmän ja saattaa nauraa asioille mitkä eivät normaalia ihmistä naurata...
        Pilvenpolttajilla on myös todella huono muisti..

        vielä lisätietoo löytyy varmasti jostain sivuilta esim.irtihuumeista sivustoilta...

        kiitti vastauksesta,pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi. huumeist ollaan puhuttu ja ilmeisti hän on jo kokeillu, vaik ei myönnä, mut tietää yllättävän paljon juttua huumeist..toi nauraminen ja muisti homma on nähty, mut toi safka juttu on nykyään sillee et hän syö hirmu vähän ja on sit laihtunu joku 5-10 kg.tota sormenpää juttu en oo hokannu, mut pitää alkaa kattoo. sit välil hän on hirmu energinen ja idearikas, seuraavana päivänä voi olla aivan maassa ja kaikki päin peetä...mut sellan joi johtuu murrosiästä.
        Voi olla et oon väärässä, mut pelottaa vaan.
        Mitä muuten maksaa sellanen 'pilvi-annos'? kiitos vastauksista.


      • ...
        epäileväinen- kirjoitti:

        kiitti vastauksesta,pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi. huumeist ollaan puhuttu ja ilmeisti hän on jo kokeillu, vaik ei myönnä, mut tietää yllättävän paljon juttua huumeist..toi nauraminen ja muisti homma on nähty, mut toi safka juttu on nykyään sillee et hän syö hirmu vähän ja on sit laihtunu joku 5-10 kg.tota sormenpää juttu en oo hokannu, mut pitää alkaa kattoo. sit välil hän on hirmu energinen ja idearikas, seuraavana päivänä voi olla aivan maassa ja kaikki päin peetä...mut sellan joi johtuu murrosiästä.
        Voi olla et oon väärässä, mut pelottaa vaan.
        Mitä muuten maksaa sellanen 'pilvi-annos'? kiitos vastauksista.

        toi painon putoaminen,energisyys, masentuneisuus j.n.e voi tosiaankin johtua murkkuiästä. Mutta kun kerran epäilet kovasti huumeenkokeilua niin onko mielessäsi käynyt piristeet, ne aiheuttavat juuri kyseisiä sivuvaikutuksia. Toivon mukaa ei kuitenkaan ole kyse muusta kuin murrosikään liittyvistä heilahteluista.


      • Keskusteluun eksynyt
        epäileväinen- kirjoitti:

        kiitti vastauksesta,pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi. huumeist ollaan puhuttu ja ilmeisti hän on jo kokeillu, vaik ei myönnä, mut tietää yllättävän paljon juttua huumeist..toi nauraminen ja muisti homma on nähty, mut toi safka juttu on nykyään sillee et hän syö hirmu vähän ja on sit laihtunu joku 5-10 kg.tota sormenpää juttu en oo hokannu, mut pitää alkaa kattoo. sit välil hän on hirmu energinen ja idearikas, seuraavana päivänä voi olla aivan maassa ja kaikki päin peetä...mut sellan joi johtuu murrosiästä.
        Voi olla et oon väärässä, mut pelottaa vaan.
        Mitä muuten maksaa sellanen 'pilvi-annos'? kiitos vastauksista.

        "pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi."

        Pilveen jääkin niin helposti koukkuun, suorastaan heroiiniin verrattava valmiste! Kyllä on nuoren elämä kerta heitolla pilalla, jos on sitä erehtynyt kokeilemaan! Kunnon ihmiset vain vetävät viinaa ja muita vaarattomia normaaleja tuotteita.


      • ois
        epäileväinen- kirjoitti:

        kiitti vastauksesta,pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi. huumeist ollaan puhuttu ja ilmeisti hän on jo kokeillu, vaik ei myönnä, mut tietää yllättävän paljon juttua huumeist..toi nauraminen ja muisti homma on nähty, mut toi safka juttu on nykyään sillee et hän syö hirmu vähän ja on sit laihtunu joku 5-10 kg.tota sormenpää juttu en oo hokannu, mut pitää alkaa kattoo. sit välil hän on hirmu energinen ja idearikas, seuraavana päivänä voi olla aivan maassa ja kaikki päin peetä...mut sellan joi johtuu murrosiästä.
        Voi olla et oon väärässä, mut pelottaa vaan.
        Mitä muuten maksaa sellanen 'pilvi-annos'? kiitos vastauksista.

        joku 10-15e, riippuen mistä ja milloin ostaa.


      • tziisussh
        Keskusteluun eksynyt kirjoitti:

        "pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi."

        Pilveen jääkin niin helposti koukkuun, suorastaan heroiiniin verrattava valmiste! Kyllä on nuoren elämä kerta heitolla pilalla, jos on sitä erehtynyt kokeilemaan! Kunnon ihmiset vain vetävät viinaa ja muita vaarattomia normaaleja tuotteita.

        Kannabis on paljon terveellisempää kuin muut huumeet, alkoholi tai tupakka.
        Mutta kallistahan tää yrtti on.

        Oo onnelinen ettei kakaras tupakkaa polta, kannabiksen huono puoli on vaan se että se on laitontA.


      • informoitunut äiti123456
        epäileväinen- kirjoitti:

        kiitti vastauksesta,pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi. huumeist ollaan puhuttu ja ilmeisti hän on jo kokeillu, vaik ei myönnä, mut tietää yllättävän paljon juttua huumeist..toi nauraminen ja muisti homma on nähty, mut toi safka juttu on nykyään sillee et hän syö hirmu vähän ja on sit laihtunu joku 5-10 kg.tota sormenpää juttu en oo hokannu, mut pitää alkaa kattoo. sit välil hän on hirmu energinen ja idearikas, seuraavana päivänä voi olla aivan maassa ja kaikki päin peetä...mut sellan joi johtuu murrosiästä.
        Voi olla et oon väärässä, mut pelottaa vaan.
        Mitä muuten maksaa sellanen 'pilvi-annos'? kiitos vastauksista.

        Nykynuoret eivät osta kannabista klassiselta huumediileriltä pimeällä kujalla.

        Poikasi tai joku hänen kaverinsa kasvattaa kannabis kasvia kotipihallaan/metsässä ja kuivaa siitä pilveä. Sain poikani Laurin kiinni hampun kasvatuksesta koska löysin puolikuivaa "kukkaa" puulaatikosta hänen tietokonepöytänsä alta.

        Kuulustelussa hän myönsi tilanneensa siemenet netistä. kasveja/kasvatus paikkaa en ole vielä löytänyt


      • jebu567856
        edelliseen.. kirjoitti:

        vielä...aloittelevat pilvenpolttajat pilven vaikutuksen alaisena nauraa entistä enemmän ja saattaa nauraa asioille mitkä eivät normaalia ihmistä naurata...
        Pilvenpolttajilla on myös todella huono muisti..

        vielä lisätietoo löytyy varmasti jostain sivuilta esim.irtihuumeista sivustoilta...

        no vittu siitä tunnistat että on pilveä ja bentsoja maisteltu kun ne silmät ei vittu edes liiku.. saatika aukea.. terveisin summer up


      • tyttiss

        Joka vitun ikinen "Oire" sopii muhun, enkä ole koskaan polttanut pilveä. :D :D :D


      • POTHEAD666
        epäileväinen- kirjoitti:

        kiitti vastauksesta,pelkään niin hitosti et hän sortuu (tai onko sit jo sortunu?) kokeilee ja sit jää riippuvaiseksi. huumeist ollaan puhuttu ja ilmeisti hän on jo kokeillu, vaik ei myönnä, mut tietää yllättävän paljon juttua huumeist..toi nauraminen ja muisti homma on nähty, mut toi safka juttu on nykyään sillee et hän syö hirmu vähän ja on sit laihtunu joku 5-10 kg.tota sormenpää juttu en oo hokannu, mut pitää alkaa kattoo. sit välil hän on hirmu energinen ja idearikas, seuraavana päivänä voi olla aivan maassa ja kaikki päin peetä...mut sellan joi johtuu murrosiästä.
        Voi olla et oon väärässä, mut pelottaa vaan.
        Mitä muuten maksaa sellanen 'pilvi-annos'? kiitos vastauksista.

        hölmöt ihmiset hamppu ei ole vaarallinen aine siihen ei jää koukkuun vaan se on tie kovempiin huumeisiin (esim.ekstaasiin piriin subuun sieniihin jne jne)


      • elämänvalo
        tziisussh kirjoitti:

        Kannabis on paljon terveellisempää kuin muut huumeet, alkoholi tai tupakka.
        Mutta kallistahan tää yrtti on.

        Oo onnelinen ettei kakaras tupakkaa polta, kannabiksen huono puoli on vaan se että se on laitontA.

        En kyllä ihan allekirjottas tota että "kannabiksen ainoa huono puoli on se että se on laitonta"

        itsehän olen entinen uskoon tullut narkkipoika...


      • Tietäjä1616
        ois kirjoitti:

        joku 10-15e, riippuen mistä ja milloin ostaa.

        20€ katuhinta


      • Anonyymi
        POTHEAD666 kirjoitti:

        hölmöt ihmiset hamppu ei ole vaarallinen aine siihen ei jää koukkuun vaan se on tie kovempiin huumeisiin (esim.ekstaasiin piriin subuun sieniihin jne jne)

        Kukahan se hölmö nyt olikaan kun uskoo portti teoriaan 😃


    • 15wee

      Luulen et ei käytä, koska ite oon kerran kokeillu ja ei ollu mitää hauskaa istuin vaa hiljaa ja pupillit oli kuulemma vitun isot. Jos lapses on kokeillu nii ihmettelen jos kokeilis toisen kerran. VITTU MITÄ PASKAA TOI AINE!!!

      • 16wee

        Jaa'a, eipä ole pojalla ihan kunnon kokeilut tainnut olla, kun voi nuin kärkkäästi olla arvostelemassa. Ps. kannabis ei laajenna pupilleja ja vaikuttaa useille eri henkilöillä eri tavoin kuin sinulla, mikä ei tee itse aineesta suoranaista paskaa. ;)


      • stonedbyhash

        Ota selvää asiosta ennen kuin alat pätemään. Ensinnäkin se ei ekalla kerralla vältämättä toimi kunnolla.


      • Analysoiva

        Kannabis voi laajentaa joillakin ihmisillä pupilleja. Harvoin tosin.


      • Anonyymi

        AINE...


    • merkkejä

      pupillit on PIENET. imelä haju. mässää ruokaa/karkkia ym. nauraa ja ei tunnu asiat menevän perille. käy hitaalla. on vapautuneempi. jos liikaa polttanut.. oksentaa, jämähtää paikoilleen, on muissa maailmoissa.. JA JOS KÄYTTÄÄ vahvempia aineita PUPILLIT on isot, ruoka ei maistu. liikkuu paljon, mässää purkkaa ku viimistä päivää.. tässä jotakin

      • lolzzzzzzz

        Kannabishan on terveellisempää kuin viinat ja tupakat. (Todistettu tieteellisesti!) Mutta ei kuitenkaan sekään hyväksi. Pitkän käytön seurauksena lähimuisti huononee. Itsellä ei kokemusta, mutta kaveri välillä pössyttelee. Niin ja kyllä sitä vielä diileriltä(kin) ostetaan.


      • lissäys

        Ja voi olla kuin duracell-pupu, jaksaa jaksaa. Ei nuku kuin pikaunia...


    • vcvcv

      Gamma Esim pudia.20e.riippuu ihmisestä joka sitä myy. pilvi 10-20e riippuu laadusta.
      netistä voi tilata myös kannabiksen siemeniäyms.maksaa vain pari euroa.lähetetään kirjekuoressa.
      pilvenpolttajalla punaiset silmät,nauraa ihan ihme jutuille,jos on vasta polttanu niin hikoileminen.

      • pöpöliini

        TOSI NAURETTAVIA KOMMENTTEJA OSALLA. JOO, JUOKAA VAAN VIINAA, HYVIN TERVEELLISTÄ OMPI SE.


      • Mie123
        pöpöliini kirjoitti:

        TOSI NAURETTAVIA KOMMENTTEJA OSALLA. JOO, JUOKAA VAAN VIINAA, HYVIN TERVEELLISTÄ OMPI SE.

        mun mielestä viina pitäs kieltää ja kannabis laillistaa, koska kun kaikki vetää viinaa niin aina saa olla lukemassa lehistä että taas joku ajo kännissä jne.. toisin ku pilven kans. Ei oo mitenkää hirveää jos maistaa joskus tai vaikka ottaa aina kerran kuussa, se on sitte ihmisestä kiinni jos jää koukkuun.


      • Me
        Mie123 kirjoitti:

        mun mielestä viina pitäs kieltää ja kannabis laillistaa, koska kun kaikki vetää viinaa niin aina saa olla lukemassa lehistä että taas joku ajo kännissä jne.. toisin ku pilven kans. Ei oo mitenkää hirveää jos maistaa joskus tai vaikka ottaa aina kerran kuussa, se on sitte ihmisestä kiinni jos jää koukkuun.

        I agree
        www.hamppufoorumi.fi
        Lues tota mie

        Kannabislaikkeita on monenlaisia, tunnentuin=jumittava liikut hitaammin, ajattelet asioita yms. "jumittaa"
        Sitten on bilekamaa=Kaikki naurattaa ja on hauskaa
        Ja tasapainotettuja
        -
        Me Isolla M:ällä


      • Sauhuttelija
        Mie123 kirjoitti:

        mun mielestä viina pitäs kieltää ja kannabis laillistaa, koska kun kaikki vetää viinaa niin aina saa olla lukemassa lehistä että taas joku ajo kännissä jne.. toisin ku pilven kans. Ei oo mitenkää hirveää jos maistaa joskus tai vaikka ottaa aina kerran kuussa, se on sitte ihmisestä kiinni jos jää koukkuun.

        Olen käyttäjä ja voin sanoa, että kyllä niitä kolareita tulee kannabiksen alaisenakin, mutta ei johdu tajunnasta vaan lähinnä keskittymisestä, mutta harvemmin silti edes sen alaisena tulee.
        Nyt haluan oikoa yhden asian:
        "pupillit on PIENET", koko vaihtelee valon mukaan , mutta pieni koko ero "selvään" silmään.

        Omanikäisteni käyttäjien suhtautuminen tähän aineeseen on jotenki tällä palstalla ollut tyhmää
        "turvallisempaa kuin viina" , aineet melko erilaisia, alkoholi on kuitenki fyysisesti HYVIN PALJON vaarallisempaa väärinkäytettynä kuin kannabis,mutta alkoholilla ei ole tarkoitus juoda känniin asti niin kuin oma ikäisilläni 15-vuotiailla on luulot , oikenkäytettynä se on hyvää, virkistävää ja terveellistä. Mutta olen silti kannabiksen puolella. Suomessa kuolee vuosittain nelinumeroinen luku työväkeä alkoholin liikakäyttöön, kannabikseen ei ole koskaan kuollut ketään, sen lisäksi savuttomillekkin siitä löytyy iloa, sillä sen voi nauttia oraalisesti, sekoittaa pirtelöön,juoda ja syödä. Kannabista voi käyttää jos on unen saamis vaikeuksia,mikreeniä,lihakset liian kireellä(rentouttaa lihakset), pään särkyä ja moneen muuhun. Sitäpaitsi se on halpaa! Hanki muutama siemen parilla eurolla ja rupea kasvattamaan. Uroskasvi tuottaa siemeniä ja Femakko kukintoa joka on sitä tehokkainta tavaraa kukkaa,kukintoa.


      • ä
        Sauhuttelija kirjoitti:

        Olen käyttäjä ja voin sanoa, että kyllä niitä kolareita tulee kannabiksen alaisenakin, mutta ei johdu tajunnasta vaan lähinnä keskittymisestä, mutta harvemmin silti edes sen alaisena tulee.
        Nyt haluan oikoa yhden asian:
        "pupillit on PIENET", koko vaihtelee valon mukaan , mutta pieni koko ero "selvään" silmään.

        Omanikäisteni käyttäjien suhtautuminen tähän aineeseen on jotenki tällä palstalla ollut tyhmää
        "turvallisempaa kuin viina" , aineet melko erilaisia, alkoholi on kuitenki fyysisesti HYVIN PALJON vaarallisempaa väärinkäytettynä kuin kannabis,mutta alkoholilla ei ole tarkoitus juoda känniin asti niin kuin oma ikäisilläni 15-vuotiailla on luulot , oikenkäytettynä se on hyvää, virkistävää ja terveellistä. Mutta olen silti kannabiksen puolella. Suomessa kuolee vuosittain nelinumeroinen luku työväkeä alkoholin liikakäyttöön, kannabikseen ei ole koskaan kuollut ketään, sen lisäksi savuttomillekkin siitä löytyy iloa, sillä sen voi nauttia oraalisesti, sekoittaa pirtelöön,juoda ja syödä. Kannabista voi käyttää jos on unen saamis vaikeuksia,mikreeniä,lihakset liian kireellä(rentouttaa lihakset), pään särkyä ja moneen muuhun. Sitäpaitsi se on halpaa! Hanki muutama siemen parilla eurolla ja rupea kasvattamaan. Uroskasvi tuottaa siemeniä ja Femakko kukintoa joka on sitä tehokkainta tavaraa kukkaa,kukintoa.

        kannabiksesta on myös haittoja mitä eivä 15vuotiaat pari vuotta poltelleet lapset vielä tiedosta. mieheni on poltellut kohta 20 vuotta, eikä meinaa päästä siitä millään eroon. on käynyt päihdelääkärillä ja ties missä mutta silti aina retkahtaa. kummastuttaa kun jotkut väittää ettei kannabiksen käytöstä ole muka mitään haittaa..


      • Jay87
        ä kirjoitti:

        kannabiksesta on myös haittoja mitä eivä 15vuotiaat pari vuotta poltelleet lapset vielä tiedosta. mieheni on poltellut kohta 20 vuotta, eikä meinaa päästä siitä millään eroon. on käynyt päihdelääkärillä ja ties missä mutta silti aina retkahtaa. kummastuttaa kun jotkut väittää ettei kannabiksen käytöstä ole muka mitään haittaa..

        Se on totta, että 15-vuotias ei vielä täysin tiedosta päihteiden vaikutusta samalla tavalla kun aikuinen. Osasyyllisenä on ollut epärealistinen päihdevalistus, joka nykyisin tosin on paljon realistisempaa. Asiaan on voinut vaikuttaa kaveripiirikin, mutta myös ns. gangstaimagon hakeminenkin pienenä on voinut vaikuttaa asiaan ("mä oon kova jätkä kato smoke weed everyday" tyyppinen asenne). Kannabiksen käytöstä itsessään ei ole haittaa jos henkilö on aloittanut käytön vaiheessa, jossa tajuaa käytön vaikutukset niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä ja tietää mikä on kohtuukäyttö ja mikä on ongelmakäyttö. Itse aloitin n. 21-vuotiaana käytön, mutta sen käytöstä ei minulle ole tullut päivittäistä tapaa (käytän vain n. 4-7 kertaa vuodessa). Minulla siis tähän päivään asti (24v) ei ole ongelmia tullut kyseisen kasvin kanssa. Kannabis on minulle vain pieni mauste elämässäni ei sen suola.


      • kapitalisti
        ä kirjoitti:

        kannabiksesta on myös haittoja mitä eivä 15vuotiaat pari vuotta poltelleet lapset vielä tiedosta. mieheni on poltellut kohta 20 vuotta, eikä meinaa päästä siitä millään eroon. on käynyt päihdelääkärillä ja ties missä mutta silti aina retkahtaa. kummastuttaa kun jotkut väittää ettei kannabiksen käytöstä ole muka mitään haittaa..

        Edelleen se on ihmisestä kiinni. Väitätkö että kaikki ketkä polttaa jäävät koukkuun? Alkoholiin jäädään kovemmalla prosentilla koukkuun kuin kannabikseen. Siksi suosittelen kaikille kannabista alkoholin sijaan.


      • autof

        Viesti kertoo asiantuntijuudesta.
        Sain pitkät naurut viestistäsi!!! kiitos!!


    • ssssssssssssssssssss

      Pilvi on ihanaa. Luulin sitä iha "lällyks" huumeeks eli siis miedoksi, mutta ah sitä ihanaa oloa minkä pilvi saa kuplii sisuksissaaa!

    • ohjee21

      Hirveä jano puhe pätkii silmät punertaa väsynee näkönen syö paljon nauraa hihihihittää

    • äiti 37v

      Jano, silmät punaset, heiluu paljon mutta hitaasti, silmät saattaa katsoa vähä hitaanpuoleisesti eikä ymmärrä heti vastata niinkuin muuten normaalisti. kieli valkoinen (ihan kuiva eikä paljon nesteetkää auta) Tosin riippuu mitkä satsit on vetäny. Oon yllättäny muutaman kerran 17vuotiaan tyttöni kaupungilla aivan sekasin. Ollaan muka "kaverilla yötä, käydään leffasa, äiti annatko rahaa?"
      Tosiaan, täähän on monet kerrat jo kuultu. Mutta minkäs teet, ei sitä paljon estellä ku tyttökin melkein täysikänen, kaverit asustelee jo omissa kämpissää eikä voi soittaa niiden vanhemmillekkaan varmistaakseen onko tyttöni oikeasti siellä. Ja eipä enää tuon ikästästäkää voi oikeen sulkea kotiin, pakko hänen päästä kouluun, vkloppuisin kavereiden kanssa, muuten syrjäytyy ja masentuu. (itsellä kokemusta nuorempana)

    • Moppi

      Mä en oikeastaan kestä näitä kannabis jeeustelijoita jotka aina niin kovaa hinkuu puolustamaan kannabista. En lähtisi missään tapauksessa laillistamaan kannabistakaan! Ja jos alkoholi lanseerattaisiin tänä päivänä markkinoille niin aivan varmasti olisi kiellettyä.

      En ole siis mikään pyhimys, tai joku joka ei asioista mitään tiedä, sillä paljon sauhuttelua takana ja reissuja Amsterdamiin polttelun merkeissä. Alkoholinkäytöstä paljon kokemusta, ja en oikeasti lähtisi mitenkään vertaamaan näitä "kumpi on vaarallisempi" koska ne on kaksi ihan eri asiaa.


      "alkoholi on kuitenki fyysisesti HYVIN PALJON vaarallisempaa väärinkäytettynä kuin kannabis".
      - Kyllä varmasti totta, mutta kyllä kannabiksen käyttö on vienyt kavereitanikin sairaalareisuille ja aiheuttanut itselleni hallaa.

      Viime tapaus oli ystävänpäivänä kun olimme menossa ravintolaan syömään (oli ainut selvinpäin sinä iltana) ja kaverini vain luhistui pöydän alle ja ambulanssi oli hälytettävä. Sitähän sanotaan että kannabis yliannostukset ovat lähes mahdottomia mutta olen nähnyt ihmisten saavan niitä.

      Tunnen ihmisiä jotka on saanut paniikki kohtauksia, ja nähnyt näitä kohtauksiakin. Itsekin ollu lähellä näitä todellisia paniikin tunteita.

      Näiden damireissujen ja muutenkin polttelujen perusteella voin omasta kokemuksestani väittää että ei budi tai hasis ole mikään aivan 100% turvallinen tuote. Monesti laukaissut ahdistuken tunteita ja laiskuutta jota en ole itsekään kestänyt. Se on aiheuttanut elämässäni enemmän hallaa kuin alkoholi koskaan yhteensä, vaikka ns. heavy user olenkin.

      Vaikka pilvessä oleminen on hauskaa niin raitis elämä on sitä hauskempi kun sitä vaan oppii arvostamaan. Kannabis on antanut minulle kaiken annettavan ja se riittää eikä sitä enään tarvitse kokea. Mutta tuskin sitä voi uskoa kun toinen kertoo...

    • w<argtrjharajuyr

      Aihe vuodelta 2009.... Annettaisko oikeesti tän jo laskee?!??

    • rauhottukaa

      Paljon hölmöjä juttuja täällä..


      Kannabis on kyllä (ehdottomasti, tästä on mustaa valkoisella enemmän kuin sieniä sateella) paljon turvallisempi kuin alkoholi.
      *Tosin kaikki ihmiset ovat individuaaleja. Toisille se ei yksinkertaisesti sovi, ja tähän vaikuttaa todella moni asia (koko oma maailmannäkemys, oma psyykkinen ja henkinen kantti, onko sinut ITSENSÄ kanssa henkisesti jne. )
      Sitä ei siis todellakaan voi lähteä _SUOSITELEMAAN_ ihmisille tosta noin vaan, vaan koska itsellänsä on kriteerit kunnossa ja omat kokeilut positiivisia. Parhaimmillaan kannabis lisää luovuutta (liiallinen polttetu todellakin kyllä hidastaa ihmistä ja siihen voi jäädä huonolla tavalla koukkuun) ,ja uusien näkökulmien avartumista, ymmärtämistä muista yksilöistä ja ihmisistä asioita joita ei ennen välttämättä ''ymmärtänyt''.
      Alkoholin nauttimiselle ei ole mitään samallatavalla järkevää syytä (paitsi ehkä itsevarmuus tanssilattialla C; sarkasmia sitten , ei tartuta pikkujuttuihin)

      Viestin alkuperäiselle huolelliselle äidille sanoisin (vaikkakin tämän ketjun aloittamisesta on vuosia, mutta sanotaan nyt muidenki huolestuneiden vanhempien ja lähimmäisten varalle) ,että varsinkaaan jos et itsetiedä kannabiksesta mitään muuta kuin että ''SE ON RIKOS, SE ON PAHA, SYNTI'' ,kuten suomenlainsäädännössä ja yleisesti ottaen stereotypiänä sanalle HUUME, (ei tuo kyseinen sana mitään iloista mieleen tälläisen huolestuneen vanhemman mieleen)

      Jos siis haluat puhua lähimmäisellesi jonka epäilet käyttävän kannabista, ja itseolet tälläinen kannabiksesta itsetietämätön niiin älä heti aloita lähimmäistäsi kohtaan syyttävää asennetta, tai huuda hänelle (puhu rauhallisesti , hän voi hyvinkin olla kahdenvälisenkeskustelunne se aiheeseen koskien oikeasti TIETOISEMPI osapuoli)
      Peace Out, ottakaa rauhallsesti sen kannabiksen ja viinan kanssa!

    • aivot(on)

      tämä viesti ei ole ketjun alottajalle jos jollekkin tulee mieleen tehdä kommenti pelkästään mainitakseen ketjun ikä

      hieno idea olisi kasvattaa lapsellenne itse pilvet, koska kadulta ostettu tai itse huolimattimasti kasvatettu / jalostettu thc hakuinen lajike ei välttämättä ole terveydelle hyväksi, elikkäs hommaa jostai noita originaali lajikkeita, viikon loppu huuhtelu (ei tartte lannotteita polttaa) ja ostaa höyrystimen ni ei tartte olla tervaamassa keuhkoja.

      saattaa kuullostaa rajulta idealta mutta itte tuli polteltua perus lätkää jotai kymmenisen vuotta, nyt saa sitten olla miettimässä johtuuko tämä pistely keuhkoissa kaikesta siitä myrkystä mitä on tullut imailtua siitä paskasta jossa ei tule tuote selostetta mukana

      paras idea olis tietty yrittää selittää muksuille ettei päihtetten käyttö ole järkevää ennenkun aivot ja ruumis on saanu rauhassa kehittyä.

    • neljäkakskytjjjd

      kannabis on mahtavaa!

    • eisovikaikille

      Ei pilvi sovi kaikille, mutta jos käyttää siitä huolimatta voi olla vakavat mielenterveysongelmat edessä, kokemusta löytyy. Lisäksi laittomuuden vuoksi voi olla kovat huumeet tiedossa. Mutta sama juttu on muissakin päihteissä. Jotkuu ihmiset juo viinaa vaikka tekesi kuinka väkivaltaseksi. LEGALIZE WEED!

    • deeplake1

      Piruuttaan täältä rupesin lueskeleen mitä mieltä suomalaiset on kannabiksesta:)Kaikkee mielenkiintosta on tullut vastaan!:D
      Eli siis itse olen 25 vuotias myynti alan vanha konkari(se vittumainen puhelinmyyjä jolta ostat puhelimessa puhelimen) ja asustelen Hollannissa ja teen täältä käsin hommia suomeen.Olen asunut Amsterdamissa viimeiset 6 vuotta ja tänne perheeni kanssa muutettiin heti kun poikamme oli lento valmis eli 2kk ikäinen.Täällä kun lukee samankaltasia foorumeita niin vanhemmat ovat huolissaan siitä todellisesta päihteestä eli lasten viinan juonnista.Kannabis on täällä arkipäivää ja sen alasena katuja kulkee turvallisesti ja kontrolli pysyy eikä tule ongelmia.En tietysti rupea mitään päihdettä ylistämään taikka puolustamaa mutta jos rinnastaa alkoholin ja kannabiksen niin todella henkilökohtaisesti toivon että löydän poikani cofee shop maiamista kun yö kerho lionista:)Tällä nyt haen kulttuuri erojen huomioimista ja ehkä sitä että jokainen ihan itse tutkii ja ottaa selvää sekä hyvistä ja huonoista puolista ja ennen kaikkee rinnastaa päihteitä keskenään koska ne kaikki on vaarallisia tavallaan toiset kuten kannabis on hieman miedompi ja vähemän elimistöä tuhoavaa kuten vaikka esimerkiksi suomalaisten perinne juoma kalja/koskenkorva..
      Ja kyllä olen kokeillut alkoholia sekä kannabista ja tiedostan sen ettei se kaikille sovi mutta sen tiedän ettei viina sovi kenellekkään vai onko sana morkkis tuntematon?;)

    • deeplake1

      Piruuttaan täältä rupesin lueskeleen mitä mieltä suomalaiset on kannabiksesta:)Kaikkee mielenkiintosta on tullut vastaan!:D
      Eli siis itse olen 25 vuotias myynti alan vanha konkari(se vittumainen puhelinmyyjä jolta ostat puhelimessa puhelimen) ja asustelen Hollannissa ja teen täältä käsin hommia suomeen.Olen asunut Amsterdamissa viimeiset 6 vuotta ja tänne perheeni kanssa muutettiin heti kun poikamme oli lento valmis eli 2kk ikäinen.Täällä kun lukee samankaltasia foorumeita niin vanhemmat ovat huolissaan siitä todellisesta päihteestä eli lasten viinan juonnista.Kannabis on täällä arkipäivää ja sen alasena katuja kulkee turvallisesti ja kontrolli pysyy eikä tule ongelmia.En tietysti rupea mitään päihdettä ylistämään taikka puolustamaa mutta jos rinnastaa alkoholin ja kannabiksen niin todella henkilökohtaisesti toivon että löydän poikani cofee shop maiamista kun yö kerho lionista:)Tällä nyt haen kulttuuri erojen huomioimista ja ehkä sitä että jokainen ihan itse tutkii ja ottaa selvää sekä hyvistä ja huonoista puolista ja ennen kaikkee rinnastaa päihteitä keskenään koska ne kaikki on vaarallisia tavallaan toiset kuten kannabis on hieman miedompi ja vähemän elimistöä tuhoavaa kuten vaikka esimerkiksi suomalaisten perinne juoma kalja/koskenkorva..
      Ja kyllä olen kokeillut alkoholia sekä kannabista ja tiedostan sen ettei se kaikille sovi mutta sen tiedän ettei viina sovi kenellekkään vai onko sana morkkis tuntematon?;)

    • ny Jumalauta

      Itse olen aloittanut vasta 2v sitten. Tähän voi jäädä koukkuun fyysisesti niinkuin syömiseen mutta ei samalla tavalla kuin nikotiiniin.. joten kokeilkaa mieluummin kokeneitten pössyttelijöiden kanssa kuin kokokemattomien.

    • kannabisonhyvästä

      rauhalliset

    • Nössöt käyttää pilveä ite käytän krokodileä

    • Tiedän

      Okei siis pilvee ei voi kasvattaa missää suomen ulkotilois sisällä voi mut seki vaikeeta helpoiten sen pilven tunnistaa hajusta joka on kitkerä ja haisee todella no pilveltä ja terveys keskuksita yms muista saa sellassii testejä joilla saa selville eikä maksakkaa mitää miljoonii

    • Olematonoleellisuus

      Haha! Ei tuu ainakaan tylsää... onko tää kirjotettu tosissaan?

      Ps. Jo ensimmäinen kannabispiikki tappaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe