Millainen on ravintoloiden hintataso Eilatissa? Onko suomalaista hintatasoa kalliimpaa, jos haluaa syödä jotain muuta kuin tavallista turistimössöä (pizzaa, hampurilaisia ym.)
Ravintolatarjonta Eilatissa
4
624
Vastaukset
- eppis
Tulin viikko sit Eilatista, ja ruoasta sai maksaa kyllä ravintoloista. Hyviä syömäpaikkoja kyllä löyti.
Siinä yhellä sillalla minkä saa nostettua ylös, on yhen ravintolan edustajia mainostamassa, joku Gulf tais olla nimeltään. Yks vanha mies osaa sanoa suomeks niitä annoksia, ja suomenkielinen ruokalista. Se oli ehkä edullisimmasta päästä. Isot annokset ja hyvääkin oli. Ne tietää heti että oot Suomesta jo vähänki vaalea tai suomalaisen näkönen..- just tullut
kaikissa paikoissa n.30€ annos lasillisella viiniä
- matkaaja14
just tullut kirjoitti:
Hei, kerroppa nyt aluksi vaikka parin ravintolan nimi joissa olet tuon hinnan maksanut ?
- ihmetteleen
just tullut kirjoitti:
Ihmettelen, että miksi kirjoitat noin. Itse tulin Eilatista to.02.04. Nimittäin 20 eurolla söin esim. royal tulip eilatissa ihan hyvin. haluatko pilata muiden matkustusiloa keksimällä omia hintoja.Eihän Eilatissa ole niin halpaa kuin esim sharmissa mutta 20 € syö hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892