Tupakoiville

kysymys!

Kun te ilahdutte minut päivittäisellä ympärivuorokautisella tupakoinnillanne niin teillä ei varmastikaan ole mitään sitä vastan että preustan kompostin parvekkeelleni? Jos ei hajuja siedä niin pitää muuttaa muualle, eikö niin? Ja minähän saan tehdä omalla parvekkella mitä haluan! Ja kompostista ei edes tulee myrkyllistä savua! Eli pientä kompostoinnin hajua asunnossanne tuulettamisen jälkeen ei varmaan haittaa, eihän? Täytyyhän minun saada kompostoida rauhassa, eikö niin?

23

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vedän

partsilla savut, niihh.

• Heheh

Jos se tekisi sinut onnelliseksi, niin siitä vaan! Kyllähän ihmisnenä hajuihin nopeasti tottuu. Mielenkiintoinen ajatus sinänsä, ekologista ja silleen.

Mielestäni kukin saa partsillansa tehdä mitä haluaa. Eipä se niin kivaa ole esim. katsella sotkuista ja roskien säilytykseen tarkoitettua partsia tai kuunnella humalaisten örvellystä, kun ovat saunan jälkeen vilvoittelemassa porukalla, mutta jumalauta heillä on siihen oikeus!

Ei täällä Suomenmaalla kyllä uskalla mitään tehdä ilman että joku vetää herneet nenään.

• TUOKSU

On eroottinen ja hyvä.

• tulette

varmaan myös pitämään kompostin tuoksusta : D
        Vinkki muille tupakansavusta kärsiville!

• joudut itsekin
        tulette kirjoitti:

varmaan myös pitämään kompostin tuoksusta : D
        Vinkki muille tupakansavusta kärsiville!

haistelemaan ja vielä lähempää.

• tarvitse
        joudut itsekin kirjoitti:

haistelemaan ja vielä lähempää.

muuta kun tiivis kansi! Ja vottahaan se aina tupakoinnin haju eikä ole terveydelle haitallinen.

• kjihhhh

taitaa sitten sun oma kämppäsikin hieman tuoksahtaa kompostilta..

• se saa

edes yhden tupakoitsijan menemään pihalle röökinsä kanssa niin se on sen arvoista!
        Pointti tässä oli lähellä se että miltä teistä tuntuisi kun avaatte ikkunoitanne saadakseen raitista ilmaa joka ei olekaan raitis??

• tupakoitsijoille

Kanan paska multaa saavillinen,sekoita siihen lisäksi kissan kusta,lisää tarvittaessa päivittäin tätä jälkimmäistä.Kansi auki,kun itse tuuletat laita kansi kiinni siksi aikaa.

• ..................
        se saa kirjoitti:

edes yhden tupakoitsijan menemään pihalle röökinsä kanssa niin se on sen arvoista!
        Pointti tässä oli lähellä se että miltä teistä tuntuisi kun avaatte ikkunoitanne saadakseen raitista ilmaa joka ei olekaan raitis??

olisi käynti lääkärissä?
        mutta mun puolestani saat paskatakin joka päivä partsilles ei se mua haita.

• olet.
        .................. kirjoitti:

olisi käynti lääkärissä?
        mutta mun puolestani saat paskatakin joka päivä partsilles ei se mua haita.

itse lääkärin tarpeessa tupakontisi takia. Minä olen täysin täysijärkinen ihminen mutta lopen kyllästännyt saaman teidän tupakansavunne sisäänn joka kerta kun yritän tuuletta! Rautalangastako vielä väännän??

• tuuletus(ko)
        olet. kirjoitti:

itse lääkärin tarpeessa tupakontisi takia. Minä olen täysin täysijärkinen ihminen mutta lopen kyllästännyt saaman teidän tupakansavunne sisäänn joka kerta kun yritän tuuletta! Rautalangastako vielä väännän??

kuten täällä tupakoimattomien kirjoituksesta käy ilmi.. tuntuu olevan tupakoimattomille oikeen pakkomiele.. hmm... ai niin eihän olisi sitten mistä valittaa.. nimittäin näitä parvekutupakointi ja haju haitta juttuja oli tällä palstalla pitkin talvea.. on se kumma kun aina tupakoimaton onnistuu joka helvatan päivä tuulettaa samanaikaan kun jokuu ylä/ala/sivu naapuri on tupakalla.. pitelettekö yötäpäivää partsinovea auki. Ai joo mää unohin taas tupakoitsijathan polttaa ketjussa yötäpäivää partsilla... ja ainakin 3 röökii samaanaikaan, että katkut olisi naapuriin taatut. Ja aina näiden tupakoimattomien parvekkeen kohdalla sattuu olee hyvin tyyntä että savut ja hajut just ja vain ja ainoastaa tulee tupakoimattomien sisätiloihin, oli sitten partsinovi tupakomattomalla kiinni tai auki...vaikka tuuli ujeltaisi täydellä voimalla päivvastaiseen suuntaan, niin siitä huolimatta kaikki hajut ja savut olisi vain tupakoimattomn sisätiloissa.

• on kyllä
        tuuletus(ko) kirjoitti:

kuten täällä tupakoimattomien kirjoituksesta käy ilmi.. tuntuu olevan tupakoimattomille oikeen pakkomiele.. hmm... ai niin eihän olisi sitten mistä valittaa.. nimittäin näitä parvekutupakointi ja haju haitta juttuja oli tällä palstalla pitkin talvea.. on se kumma kun aina tupakoimaton onnistuu joka helvatan päivä tuulettaa samanaikaan kun jokuu ylä/ala/sivu naapuri on tupakalla.. pitelettekö yötäpäivää partsinovea auki. Ai joo mää unohin taas tupakoitsijathan polttaa ketjussa yötäpäivää partsilla... ja ainakin 3 röökii samaanaikaan, että katkut olisi naapuriin taatut. Ja aina näiden tupakoimattomien parvekkeen kohdalla sattuu olee hyvin tyyntä että savut ja hajut just ja vain ja ainoastaa tulee tupakoimattomien sisätiloihin, oli sitten partsinovi tupakomattomalla kiinni tai auki...vaikka tuuli ujeltaisi täydellä voimalla päivvastaiseen suuntaan, niin siitä huolimatta kaikki hajut ja savut olisi vain tupakoimattomn sisätiloissa.

niin että jotkut sisälläpolttavat ihmiset tuulettavat kirjaimellisesti 24 tuntia vuorokaudessa! Ja kyllä, tuulettamisesta voi helposti tulla pakkomiele jos ei moneen päivään saa tuuletettua lukuisista yrityksistä huolimatta! Että näin!!

• Heheh
        se saa kirjoitti:

Viherkasvit pitävät huoneilman raikkaana ja puhdistavat ilman. Kuullostaa vähän siltä, että jollakin on pakkomielle tuulettamisesta.

Ymmärrän kyllä, että se on persiistä, jos ei esim. voi tuulettaa petivaatteita parvekkeella, jos naapurissa kärytetään koko ajan. Tällöin ehkä voisi käydä sanomassa, että hei sori, voitko olla pari tuntia polttamatta, kun olisi tarkoitus tuulettaa. Mutta hei oikeesti, se röökin imuttaminen kestää kolmesta kuuteen minuuttiin, riippuen imijästä.. :)

• Se olisikin

näille säälittäville savunpuhaltelijoille ihan oikein! ;) Omaa nokkaansa vaan tuijottavat ja luulevat olevansa savukääryleensä kanssa jotenkin "viileitä" :D :D

• Tupakoitsija -85

Itse poltan meidän kerrostalon ulko-ovella, koska ei ole parveketta :)

• voi helvetti

Jotkut idiootit on keksineet laittaa,ulkoven viereen tuhkiksen,jooo polttakaa tässä.

• Tupakoitsija -85
        voi helvetti kirjoitti:

Jotkut idiootit on keksineet laittaa,ulkoven viereen tuhkiksen,jooo polttakaa tässä.

Mieluummin ulkona kuin sisällä ;)

• ............

Minulla on useita parvekkeeni ulkopuolella roikkuvia ruokinta-automaatteja yms. lintuja varten. Jos joku ei siedä meteliä tai lintujen ulosteita, niin voi muuttaa maalle. Etenkin lokit pitävät korvia vihlovaa ääntä, mutta nehän vain ilmoittavat muille löytämästään ruoasta. Naapurini harrastaa tupakointia ja lintujen ruokinta on minun harrastukseni. Tupakansavu häiritsee etenkin kesäisin, jolloin pidän ikkunoita yöt ja päivät läpeensä auki. Asun vanhassa kerrostalossa, jossa eristeet ja patterit ovat varsin huonossa kunnossa. Tästä syystä sisällä on talvisin varsin kylmä ja kesäisin tukalan kuuma, joten kesällä ikkunat ovat lähes aina auki.

• tupakkapoliisiksi ajattelit...

mitä täällä noloja kyselet, eikö se ole jumalauta jokaisen oma asia mitä tekee parvekkeellaan, tupakointi parvekkeella ei tietääkseni ole laissa kielletty? ja pakkoko sun on ihan oikeasti repiä sitä helvetin ovea auki just silloin kun se naapuri sattuu olemaan parvekkeella? muuta pois jos se eläminen tupakoitsijoiden ympärillä on niin vaikeeta. oi hitsi, unohdin,että niitä HELVETIN TUPAKOITSIJOITA taitaapi asua joka talossa, etpäs meistä siis pääsekään eroon. hah hah, elämä on kovaa, osta happinaamari!!!!!!

• vaikea...

tietää milloin on ne kymmen minuttia jolloin teet jotain muuta kun käyt tupakalla! Ja ei ole oma asiasi niin kauan kun muut joutuvat hengittämään myrkkyäsi! Tuliko selväksi vai väänetäänkö vielä rautalangasta? Ilm.täytyy koska vaikutat hieman yksinkertaiselta...

• voi voi voivoivoivoivoi
        vaikea... kirjoitti:

tietää milloin on ne kymmen minuttia jolloin teet jotain muuta kun käyt tupakalla! Ja ei ole oma asiasi niin kauan kun muut joutuvat hengittämään myrkkyäsi! Tuliko selväksi vai väänetäänkö vielä rautalangasta? Ilm.täytyy koska vaikutat hieman yksinkertaiselta...

pata kattilaa soimaa, itsehän tämän naurettavan vänkäämisen aloitit, eli ITSE OLET YKSINKERTAINEN. ajattelisit joskus niin kuin aikuinen ihminen, jos ylipäätään sellainen olet, jos et ole, en voi sitä sinulta pyytää. ja viestiesi perusteella et todellakaan ole. tee kompostisi parvekkeelle, sivele sinne kissan paskaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta muista että pilkka kolahtaa siinä vaiheessa myös omaan nilkkaan, itsepähän joudut sitä paksan hajua haistelemaan vielä lähempää, mutta jos paska on sinusta mielyttävämpi haju kuin tupakka, niin en voi asialle mitään, onnea ja menestystä rouva kompostille kissanpaskakasojensa kera.

• koskaan
        voi voi voivoivoivoivoi kirjoitti:

pata kattilaa soimaa, itsehän tämän naurettavan vänkäämisen aloitit, eli ITSE OLET YKSINKERTAINEN. ajattelisit joskus niin kuin aikuinen ihminen, jos ylipäätään sellainen olet, jos et ole, en voi sitä sinulta pyytää. ja viestiesi perusteella et todellakaan ole. tee kompostisi parvekkeelle, sivele sinne kissan paskaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta muista että pilkka kolahtaa siinä vaiheessa myös omaan nilkkaan, itsepähän joudut sitä paksan hajua haistelemaan vielä lähempää, mutta jos paska on sinusta mielyttävämpi haju kuin tupakka, niin en voi asialle mitään, onnea ja menestystä rouva kompostille kissanpaskakasojensa kera.

kuullut sellaisesta asiasta kuin kannesta? Eli sellainen joka laitetaan ämpärin päälle. Ja kyllä, haistelen mielummin komposin hajua kun tupakansavuasi! Ja kumpikohan meistä se yksinkertainen nyt tässä olikaan? Taitaa nikotiini tuhota myös aivosolut : DD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe