Kumpi parempi?

catgirlie

En oikein tiedä mikten olii hyvä suhtautua tuohon taudin uusutumiseen;
niin että ajattelee että nyt se uusii, niin ei tulisi isona yllätyksenä
vai
niin ettei se uusiudu ja sitten jos niin käykin se tulisi isona järkytyksenä
???

12

525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

taas kun mammo ensikuussa,pitäisikö jännittää jo etukäteen,ettei tulisi niin suurtapettymystä vai yrittää ottaa vaan äivän kerrallaan.

• v 2002 näin:

Jos syöpä on paikallinen, niin siitä voi parantua. Jos se on levinnyt tai uusiutunut, niin siihen tulisi suhtautua kuin mihin tahansa krooniseen sairauteen. Sen kanssa tulee toimeen. Joskus on parempia ja joskus huonompia aikoja.

• catgirlie

olenkin ajatellut, että jos kasvaimeni olikin etäpesäke eikä itse syyllinen....? Mistä sen voi tietää???

• tuntuisi että....
        catgirlie kirjoitti:

olenkin ajatellut, että jos kasvaimeni olikin etäpesäke eikä itse syyllinen....? Mistä sen voi tietää???

..jos olisi ollut etäpesäke,niin silloin kasvaimessa olisi ollut syöpäsoluja,,?

• cat...
        tuntuisi että.... kirjoitti:

..jos olisi ollut etäpesäke,niin silloin kasvaimessa olisi ollut syöpäsoluja,,?

jaa... en minä vaan tiedä.... Oikeastaan en muutenkaan paljon aiheesta tiedä, kun ei mulle ole kaikkea kerrottu ja jos on niin en muista, mitään tuosta alku ajasta.... Enkä ole muutenkaan näiden asioiden kanssa ollut tekemisissä, kun äiti nuo kaikki paperi hommat ja lääkäri keskustelut ym. on hoitanut....
        Tämä on näitä alaikäisen iloja....

• ole kokemusta
        catgirlie kirjoitti:

Varmaksi en osaa sanoa, mutta luulisin, että lääkärit tietävät. Minut tutkittiin perusteellisesti ennnen leikkausta ja vielä perutteellisemmin sen jälkeen. Tehtiin kaikenlaisia kuvauksia ja kokeita. Kyllä siinä tuli tutkittua keuhkot, sydän, vartalo, luuusto, ym. en edes enää muista mitä kaikkea. Verikokeitakin otettiin tolkuttomasti. Silloin en miettinyt etäpesaäkkeitä, vaan ajattelin, että syöpä mikä syöpä, ja nyt se on hoidossa.
        Ja aika näyttää kuinka tässä käy.
        Loppupelissähän ei ole merkitystä sillä oliko se syöpä alkuperäisessä paikassa vai sitten etänä.
        Oli missä oli, niin nykyajan hoidot ovat tehokkaita.

Tsemppiä ja luota Suomen lääketieteeseen. Helpommin tietysti sanottu kuin tehty. Jos kysymyksiä tulee, niin kirjaa ne ylös. Jos ei muuten, niin siksi, että muistat kysyä asioita lääkäriltä. Itselläni oli aikanaan moni asia epäselvä ja kun oli mahdollisuus kysyä asiantuntijalta, niin en enää muistanutkaan mitä piti kysyä. Ehkä olin turhan peloissani.

Kaikkea hyvää Sinulle! ...ja tsemppiä vielä kerran :):)

• Ira¤
        ole kokemusta kirjoitti:

Varmaksi en osaa sanoa, mutta luulisin, että lääkärit tietävät. Minut tutkittiin perusteellisesti ennnen leikkausta ja vielä perutteellisemmin sen jälkeen. Tehtiin kaikenlaisia kuvauksia ja kokeita. Kyllä siinä tuli tutkittua keuhkot, sydän, vartalo, luuusto, ym. en edes enää muista mitä kaikkea. Verikokeitakin otettiin tolkuttomasti. Silloin en miettinyt etäpesaäkkeitä, vaan ajattelin, että syöpä mikä syöpä, ja nyt se on hoidossa.
        Ja aika näyttää kuinka tässä käy.
        Loppupelissähän ei ole merkitystä sillä oliko se syöpä alkuperäisessä paikassa vai sitten etänä.
        Oli missä oli, niin nykyajan hoidot ovat tehokkaita.

Tsemppiä ja luota Suomen lääketieteeseen. Helpommin tietysti sanottu kuin tehty. Jos kysymyksiä tulee, niin kirjaa ne ylös. Jos ei muuten, niin siksi, että muistat kysyä asioita lääkäriltä. Itselläni oli aikanaan moni asia epäselvä ja kun oli mahdollisuus kysyä asiantuntijalta, niin en enää muistanutkaan mitä piti kysyä. Ehkä olin turhan peloissani.

Kaikkea hyvää Sinulle! ...ja tsemppiä vielä kerran :):)

funtsailee josko syöpä uusii ja milloin?Voi olla ettei milloinkaan,ja silloin turhaan olisi surrut,mutta poiskaan sitä ajatusta välillä ei mielestä saa.

• aloittajallahan
        Ira¤ kirjoitti:

funtsailee josko syöpä uusii ja milloin?Voi olla ettei milloinkaan,ja silloin turhaan olisi surrut,mutta poiskaan sitä ajatusta välillä ei mielestä saa.

ei ole ollut syöpää vaan aivokasvain...näin olen ymmärtänyt.

• Ira¤
        aloittajallahan kirjoitti:

vähän eri asia.

• etäpesäkkeet
        aloittajallahan kirjoitti:

Voiko siis aivokasvaimella olla etäpesäkkeitä?

• että ainoastaan
        etäpesäkkeet kirjoitti:

syöpäkasvain lähettää etäpesäkkeitä,ei hyvänlaatuinen kasvain.

Näin minä olen ymmärtänyt, mutta saatan olla väärässäkin;)

• catgirlie
        etäpesäkkeet kirjoitti:

niin sitä vain ajattelin että mistä sen tietää että se on ainoa, kun eihän siinä nyt muita kuvata kuin pää, kun se kasvain on sieltä löytynyt. Mistä sen voi tietää vaikka olisi VARPAASSA, no ei kyl varmaan olisi, mut joo.... ymmärsitte varmaan mitä "ajoin takaa"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe