Tilanteet

Miekko

Tilanteet joihin naiset saapuvat
hitaalla ja raskaalla korolla
vietettyään yön vuorilla.

Tilanteet joihin tarvitsen
suljettuja silmiäsi
käteni ojentamassa hajusuolaa.

Kevät on nyt käsitelty.
Asialistalla seuraavana
muut sinua koskevat asiat.

14

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerppulintu

Kuinka ollakaan, mutta en enää ylläty taidoistasi, vaikka ne tuntuvatkin yhä kehittyvän paremmiksi.

Terveiset muuten hiekkaerämaasta, olen kulkenut jo kauas, 1900-luvun Venäjälle...

Kerppuli

• kerppulintu

Sinun runojesi naiset ovat hienoja.
        Hajusuolaa - ehkä he ovat kovin uupuneita kuljettuaan vuorilla ranskalaisissa koroissaan.

Minä ainakin käytän mieluummin tunturivaelluksella vaelluskenkiä. (Ennen aikaan kyllä vanhat kunnon nokialaiset olivat kaikkein parhaita...)

Kerppuli

• Miekko
        kerppulintu kirjoitti:

Sinun runojesi naiset ovat hienoja.
        Hajusuolaa - ehkä he ovat kovin uupuneita kuljettuaan vuorilla ranskalaisissa koroissaan.

Minä ainakin käytän mieluummin tunturivaelluksella vaelluskenkiä. (Ennen aikaan kyllä vanhat kunnon nokialaiset olivat kaikkein parhaita...)

Kerppuli

Nolottaa sanoakin, mutta ajattelin itsekin tämän runon jälkeen että paremmiksi vain käyvät... Kyllä sitä itse oppii itsensä tuntemaan, että missä onnistuu.

Hmm.. onkohan minulla liian kiilloiteltu kuva naisista... Ehkä minä olen saanut sen 1800-luvun romaaneista. Onhan siinä mukana paljon kuvakieltä, tavallinen nainen on ykkönen - mikäli nyt ylipäätään sellaista asiaa onkaan kuin 'tavallinen nainen'.

Olikos se niin, että Nokialla ei tehdä saappaita enää.. Millaisia kenkiä käytetään hiekkaerämaavaelluksen aikana.. Terveisiä Venäjälle. Voimia arolle ja Siperian kylmiin pohjoistuuliin.

• kerppulintu
        Miekko kirjoitti:

Nolottaa sanoakin, mutta ajattelin itsekin tämän runon jälkeen että paremmiksi vain käyvät... Kyllä sitä itse oppii itsensä tuntemaan, että missä onnistuu.

Hmm.. onkohan minulla liian kiilloiteltu kuva naisista... Ehkä minä olen saanut sen 1800-luvun romaaneista. Onhan siinä mukana paljon kuvakieltä, tavallinen nainen on ykkönen - mikäli nyt ylipäätään sellaista asiaa onkaan kuin 'tavallinen nainen'.

Olikos se niin, että Nokialla ei tehdä saappaita enää.. Millaisia kenkiä käytetään hiekkaerämaavaelluksen aikana.. Terveisiä Venäjälle. Voimia arolle ja Siperian kylmiin pohjoistuuliin.

sellaisia tossuja...

Täytyypä käydä kurkkaamassa sitä 1800-lukuakin kunhan ehdin. Ehkä tapaamme siellä, jossain romaanileirissä. Siellä ainakin kuulee ihanaa viulumusiikkia -

Kerppuli

• Mysteriet

Minä palaan menneille vuosisadoille !

Hienoa

• Miekko

Hienoa! Menneet aikakaudet ovat minulle monessa mielessä läheisempiä kuin nykyaika. Minulla on nyt tällainen kausi,, etsiä selkeitä ratkaisuja - nykyajan ihminen ei ole yhtä selväpiirteinen tapaus kuin menneiden vuosisatojen.

• uniikki lumihiutale

Jysähti satasella,
      tiesitkö sen?

• Miekko

Enpä tiennyt. Kiva kun kerroit :)

• utelen

mistä kaukaa hait aiheesi?

• Miekko

Hain aiheen ihan lähipiiristä, Suomesta ja meidän ajastamme. Menneet aikakaudet ovat mukana sikäli, että suodatan nykyhetkeä niiden kautta.

• kaaru

Mielenkiintoinen runo, jättää lukijan mielikuvitukselle ison tilan;) Sinä kyllä osaat:)

• Miekko

kiitos, Kaaru. Joo pyrin nykyään mieluummin jättämään sanomatta asioita kuin sanomaan kaiken. Mottoni on: mitä vähemmän sanoja, sen parempi. Sanoja voi käyttää säästeliäästikin, niin pystyy kertomaan paljon enemmän.

• vergeet-mij-niet

on hyvä paeta hiljaisuuteen ja istua yksinäisyydessä silmät kiinni. Pidinpä taas runostasi.

• Miekko

Hiljaisuus ja yksinäisyys ovat luksusta. Kunpa kaikilla olisivat omat vuorensa, jonne paeta. Kitos palautteestasi ja kiva, että tykästyit. :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe