doris light sinulta kysyn

tyhjäsydän

hei doris light! olen oudossa tilanteessa,mulla oli on-off suhde kaksosmieheen ja ei ole nähty nyt pariin kuukauteen...ja ei vastaile yhteydenottooihin...nostatko kortit tilanteeseen jotta tuleeko yhteys ja tapaaminen vai onko asia loppunut meidän suhteen kokonaan? miltä asia näyttäisi korttisi keetomina...olisin iloinen jos katsoisit1 terkuin tuulikki .

8

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DorisLight

Heippa Tuulikki

Kiitos hyvin esitetystä kysymyksestä.
      Nyt aika varovasti lähden liikkeelle, kun tuntuu tulevan minulle niin selvänä tämä tilanne. Saan tänne voimakasta muutosta, itsetietoisten päätösten tekoa. Syytä en osaa sanoa, miksei ole vastannut. Toista naista en tänne saa mitenkään. Kehottaisin sinua ottamaan edelleen yhteyttä, mutta varovasti, ettei pelästy mokoma :) Nämä on aina vähän kinkkisiä juttuja nämä suhdekysymykset. Kyllä minä teille suhteen näkisin, muttei ihan nyt heti.Aikaa on ihan hirveän vaikea määritellä, mennään varmaankin jo kesä puolelle. Täällä olisi alkuun jotain pettymyksiä, mutta kyllä sinä niistä yli pääset. Tuhon mukanaan tuomat uudistukset varmasti hyvittävät pettymyksen.
      Toivottavasti tästä nyt jotain selvyyttä saa, mukavaa olisi jos viitsit joskus kirjoitella miten kävi. Ihanaa aurinkoista kevättä sinulle!
      D*
      [email protected]

• tyhjäsydän

joo epätietoisuutta on kuvassa kovasti,kaverista ei saa mitään tietoa .mutta otan alkuviikosta yhteyttä kun pääsen rauhassa vastaamaan .olen yleisessä paikassa kirjastolla.nostaisitko kortit meille ja mitäs uudistuksen tuulia olisi tulollaan kiitos jos jaksat ja annan palautetta

• DorisLight
        tyhjäsydän kirjoitti:

joo epätietoisuutta on kuvassa kovasti,kaverista ei saa mitään tietoa .mutta otan alkuviikosta yhteyttä kun pääsen rauhassa vastaamaan .olen yleisessä paikassa kirjastolla.nostaisitko kortit meille ja mitäs uudistuksen tuulia olisi tulollaan kiitos jos jaksat ja annan palautetta

Heippa!

Kiitos vastauksestasi. Nyt kun nostelen lisää kortteja, alkaa ne ongelmatkin vähän valottua. En väitä, etteikö suhteenne voisi onnistua, mutta se vaatii kyllä todella paljon kestävyyttä. Kuulostaa nyt aika julmalta, mutta alkuinnostus saattaa pian muuttua alkuinhotukseksi. Mies on aika kapeakatseinen ja itsekeskeinen. Ei siksi että tekisi sen ilkeyttään, vaan se on hänen luonteenpiirteensä jota ei niin vain pyyhitä pois. Se on ominaisuus, jonka särmiä voi hioa, mutta on helpompi oppia elämään sen kanssa kuin yrittää poistaa sitä. Se on sitä tahtoa rakastaa:)
        Tämä aiheuttaa sinulle surua ja ahdistusta. Otat hänen käytöksensä henkilökohtaisena loukkauksena. Jos olet kovin nuori, voi olla että tämä suhde näkee tiensä pään hyvinkin pian. Mutta ei ole ollenkaan mahdotonta että löydätte toisenne joskus uudestaan, elämän hiukan kouluttamina.
        Täällä on edelleen kortti sille, että mahdottomilta tuntuvat ongelmat ylitetään. Ne pitää kuitenkin selvittää, sillä ne ovat edessä uudestaan ja uudestaan niin kauan, että ne on oikeasti selviä. Paska kakku, mutta pakko lapioida:)
        Paljon voimia ja rohkeutta sinulle, ja ihanaa kevättä!!

D*

• aloittanut
        DorisLight kirjoitti:

Heippa!

Kiitos vastauksestasi. Nyt kun nostelen lisää kortteja, alkaa ne ongelmatkin vähän valottua. En väitä, etteikö suhteenne voisi onnistua, mutta se vaatii kyllä todella paljon kestävyyttä. Kuulostaa nyt aika julmalta, mutta alkuinnostus saattaa pian muuttua alkuinhotukseksi. Mies on aika kapeakatseinen ja itsekeskeinen. Ei siksi että tekisi sen ilkeyttään, vaan se on hänen luonteenpiirteensä jota ei niin vain pyyhitä pois. Se on ominaisuus, jonka särmiä voi hioa, mutta on helpompi oppia elämään sen kanssa kuin yrittää poistaa sitä. Se on sitä tahtoa rakastaa:)
        Tämä aiheuttaa sinulle surua ja ahdistusta. Otat hänen käytöksensä henkilökohtaisena loukkauksena. Jos olet kovin nuori, voi olla että tämä suhde näkee tiensä pään hyvinkin pian. Mutta ei ole ollenkaan mahdotonta että löydätte toisenne joskus uudestaan, elämän hiukan kouluttamina.
        Täällä on edelleen kortti sille, että mahdottomilta tuntuvat ongelmat ylitetään. Ne pitää kuitenkin selvittää, sillä ne ovat edessä uudestaan ja uudestaan niin kauan, että ne on oikeasti selviä. Paska kakku, mutta pakko lapioida:)

D*

joo kuvaus pitää kutinsa,en ole nuorielämäää nähnyt ja koenut aikuinen,kaveri muutamia vuosia nuorempi kuin minä ja eri elämäntavat täysin.kuvaus osui hyvin hänen luonnepuoleensa.osaatko tulkita miten tämä kevätaikqa näkyy eli tuleeo tapaamisia? alkaa olla mittari täysi itsekeskeisyyttänsä,utta onko hällä mielenkiiintoa mun suhteeni? laitan sun omaan postilaatikkoon tarkennusta kun pääsen rauhallisessa paikassa kirjoittamaan,kiittäen aloittanut.siis mä olen jonkun verran vahhempi kuin hän ja aikuinen tosiaan,en nuorukainen.täsmennys.

• aloittaja
        DorisLight kirjoitti:

Heippa!

D*

hei doria! laitan sun omaan postiloottaasi paremmin asiat-nyt privaatisti ja rauhassa!

• aloittanut
        aloittaja kirjoitti:

hei doria! laitan sun omaan postiloottaasi paremmin asiat-nyt privaatisti ja rauhassa!

jaksatko vielä vastata tähän-eli tilanne täysin jumissa,tuleeko enään mitään meidän suhteen? pahalta näyttää,ei ota yhteyttä tai vastaa mihinkään.eli emme ole enää nuorukaisia vaan pitkälle yli kolmen kympin ja itse jokusen vuosi vanhemoi naishenkilö,kun kysyit ettäolenko kovin nuorikin....

• DorisLight
        aloittanut kirjoitti:

jaksatko vielä vastata tähän-eli tilanne täysin jumissa,tuleeko enään mitään meidän suhteen? pahalta näyttää,ei ota yhteyttä tai vastaa mihinkään.eli emme ole enää nuorukaisia vaan pitkälle yli kolmen kympin ja itse jokusen vuosi vanhemoi naishenkilö,kun kysyit ettäolenko kovin nuorikin....

vastaan kyllä, kun ehdin :)

D*

• luovuttanut jo kaverin suhteen

doris jaksaisitko vielä katosa tilennetta mikä näyttää tyhjältä jo,loppuko vai tuleeko mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe