Terve kiinnostaisi tietää että missä iässä te olette saanneet ensisuudelman.
Itse olen tässä 20 vee ei se vielä ole tapahtunut.
On ollut pari netti-ihastusta, mutta siinä se.
Eli kiinnostaisi tietää miten se on muilla ollut, että missä iässä se eka sitten on tapahtunut.
Ensisuudelma
15
2172
Vastaukset
- silloin
18, oikeastaan jo lähemmäs 19. Hämmentävä mutta ihana kokemus, jonka jälkeen olin vihdoin niin varma suuntautumisestani.
- pimeässä.,
koko yön. Taivaallista. Minulle kokemus oli ensimmäinen, mieleenpainuva ja niin ihana. Ikääkin on jo riittämiin, mutta silti oli ihan teinityttöolo.
- himsukka
ikää on jo 31 ollu siinä vaiheessa ku tajusin, kuinka ihanaa voi olla suudella naisen kanssa- ihastuin, mutta petyinkin sitten kun ei siitä mitään tullut vaikka toinen halusi minua yhtä paljon kuin minä häntä... käytännön ongelmat tuli väliin :(
- meillä lesboilla
himsukka kirjoitti:
ikää on jo 31 ollu siinä vaiheessa ku tajusin, kuinka ihanaa voi olla suudella naisen kanssa- ihastuin, mutta petyinkin sitten kun ei siitä mitään tullut vaikka toinen halusi minua yhtä paljon kuin minä häntä... käytännön ongelmat tuli väliin :(
noita käytännön ongelmia?
- himsukka
no tuota itseasiassa, mun täytyy myöntää et mä oon eksyny tuolta "bi-puolelta" tänne palstalle ja nää "ongelmat" tuli siitä, että toinen nainen on naimisissa miehen kanssa tällä hetkellä eikä ole eroamassa hänestä...
- kummasti
arvasin.
- ton että
kauhian paljon ongelmia mmeillä lesboilla heiton.Koska mäkin hiffasin että tässä täytyy puhua bisse;D
En vaan viittinyt pistää siitä mitään,kun en halunut että ton sefun sormi hivelee deletenappulaa:DD - sitten kipin kapin
takaisin sinne ah-niin-ihanaan bi maailmaan joka on vaihtoehtoja täynnä, ja yleensä just niin että ollaan naimisissa ja suhteessa mieheen ja sitten halutaan kumminkin vähän naisella leikkiä.
- PinkLover
sitten kipin kapin kirjoitti:
takaisin sinne ah-niin-ihanaan bi maailmaan joka on vaihtoehtoja täynnä, ja yleensä just niin että ollaan naimisissa ja suhteessa mieheen ja sitten halutaan kumminkin vähän naisella leikkiä.
"valitettavasti" meistä osa, itse mukaanlukien, on tutustunut aikanaan myös miehiin. En siltikään ymmärrä leimaamista. Jos en olisi elänyt elämääni siten kuin olen ja käynyt läpi kaikkea sitä mitä olen, en olisi nyt MINÄ.
Suuteluaiheeseen.... Ensimmäinen suudelma pojan kanssa varmaan joskus 13 v ja naisen kanssa päälle 20v. Ja kun kohtasin ne mun huulille täydellisesti sopivat huulet.... Wau.. olin jo reilusti päälle 30 ja jalat lähti alta.. sillä tiellä ollaan... - himsukka
tulipahan tarpeeseen (:o) tuo lausahdus "ollaan naimisissa ja suhteessa mieheen ja sitten halutaan kumminkin vähän naisella leikkiä". Tuli itselle tylsä olo ku kävi itselle juuri noin, että nainen senkun halusi pelleillä kanssani ja "kipitti karkuun" miehen taakse kuitenkin...
Mä taitasin "vaihtaa" ihan mielelläni itseni kokonaan lesboksi, mutta jotenkin vaan löytyy noita "ihania ihmisiä" molemmista sukupuolista vaikkakin tuntuu, että naisen löytäminen on vaikeampaa kun heidän suuntauksiensa selvittäminen ei ole kovin helppoa tai lähinnä uskallus sen selvittämiseen on itselle ainakin vaikeaa :o
Ja siis anteeksi ku meni sivuraiteelle tästä topicista, mut toi "ah-niin-ihana bi-maailma" kuulosti niin ärsyttävältä... - kai sentään
kaikki bisset ole miehellisiä. Eli ei se biseksuaalisuus vielä itsessään esteellistä tee.
- tsekkaamassa
himsukka kirjoitti:
tulipahan tarpeeseen (:o) tuo lausahdus "ollaan naimisissa ja suhteessa mieheen ja sitten halutaan kumminkin vähän naisella leikkiä". Tuli itselle tylsä olo ku kävi itselle juuri noin, että nainen senkun halusi pelleillä kanssani ja "kipitti karkuun" miehen taakse kuitenkin...
Mä taitasin "vaihtaa" ihan mielelläni itseni kokonaan lesboksi, mutta jotenkin vaan löytyy noita "ihania ihmisiä" molemmista sukupuolista vaikkakin tuntuu, että naisen löytäminen on vaikeampaa kun heidän suuntauksiensa selvittäminen ei ole kovin helppoa tai lähinnä uskallus sen selvittämiseen on itselle ainakin vaikeaa :o
Ja siis anteeksi ku meni sivuraiteelle tästä topicista, mut toi "ah-niin-ihana bi-maailma" kuulosti niin ärsyttävältä...(yleensä en edes viitti mennä sinne lukemaan) tuota "ihanaa bi-maailmaa".
Voi luoja,ei ihme että binaiset hakeutuu tänne palstalle keskustelemaan.Ja miksei,kunhan nää miesjutut ei tule tänne.
- marjukka
olin 14-vuotias silloin :) ja nyt 18.
- luokalla
pussailtiin kaverin kanssa.Harjoiteltiin salaa että osattais sitten pussata poikia.Mäpä en vaan sitten ikinä enää halunnut pussailla poikien kanssa,kun vaan tyttöjen kanssa.
Sitten suutelin seitsemäntoista vuotiaana kotibileissä erään tytön kanssa vessassa.Suudeltiin aina kun mahdollista,oltiin ihan toisissamme kiinni.Sitten jäätiin erään kerran kiinni toisissa kotibileissä.Suudeltiin sängyssä,kädet toistemme vaatteiden alla(housuissa).Eräs tyttö tuli yllättäen huoneeseen.Se hämmenty ja poistui,eikä ole koskaan kertonut kellekkään mitään.Mutta meille molemminpuolinen säikähdys ja se loppui sitten siihen. - Kissy Missy
Suutelin yhden pojan kanssa kun olin kai 14 (yksien häiden jälkeen, kun oltiin tanssittu) ja naisen kanssa ekaa kertaa kun olin 29 (naistenbileissä). Kumpi lasketaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318