Miten se tulee tehdä pokerisaitin avulla? Sekä lahjoittaja, että saaja rekisteröityvät ja millä tasolla tulisi pelata ja mitä apuohjelmaa käyttäen tilitys olisi tehtävä? Olen kuullut softasta joka laskee hyvän häviämishetken.
RAHAN SIIRTO PIMEÄSTI
4
628
Vastaukset
- ajoittui syntymään
Jos et edes keksi miten rahasi dumppaat, niin ammu itseäsi pyllyyn.
- poker4ever
nettipokerin kautta pestään paljon rahaa
- pylly69
poker4ever kirjoitti:
nettipokerin kautta pestään paljon rahaa
mitävittua nää selität??
ei kyllä ikinä oo mun korvaa tullu sanaakaa rahanpesusta nettipokerissa, vaikka oon 6-7v pelannu ja selannu erittäin aktiivisesti joka foorumia...
kyllä niitä luiottokorttitietoja jokku superhakkerit hyvin harvalta on pölliny, ja troijalaisen ujuttanu koneelle että näkee hupissa vihun kortit, mutta ei siellä mitää rahaa pestä :D - vaan pestään
pylly69 kirjoitti:
mitävittua nää selität??
ei kyllä ikinä oo mun korvaa tullu sanaakaa rahanpesusta nettipokerissa, vaikka oon 6-7v pelannu ja selannu erittäin aktiivisesti joka foorumia...
kyllä niitä luiottokorttitietoja jokku superhakkerit hyvin harvalta on pölliny, ja troijalaisen ujuttanu koneelle että näkee hupissa vihun kortit, mutta ei siellä mitää rahaa pestä :Djos kympin uutisissakin niin on sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351437Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941187- 921161
- 771073
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816