Eli siis miten saa otettua youtubesta videoita ja tallennettua tiedostoon?? Oon yrittänyt vaikka miten mutta ei onnistu.
toinen olis että millä ohjelmilla pystyy etsimään kappaleita ja tallentamaan koneeseen ja sen kautta mp3 seen??
Kiitos jos joku viittis helppiä!
Youtubesta videoita
5
425
Vastaukset
- 7586789689
osaatko käyttää googlea?
jos osaat, vastaukset kysymyksiisi löytyvät sieltä helpommin ja nopeammin kuin täältä. - gamer java
sillä vaa
- kylölä
Siis vielä kertaukseksi: Hanki Firefox jos sinulla ei vielä ole sitä. Sitten asennat siihen lisäosan täältä: https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/3006
- nobba24
siitä ettei täällä saisi kysyä vaan pitäisi googlesta etsiä? Google-haulla löytyy 1000000000 tulosta ja täällä voi eri ihmiset sanoa mielipiteitään siitä mikä on paras. Tossakin on tullut jo monta eri vaihtoehtoa. Oma suositukseni on keepvid.com josta sinun ei tarvitse ladata koneellesi mitään ohjelmaa, syötät vain tuohon videon url-osoitteen ja se lataa sinulle videon mpeg4:sena. Tosin se formaatti ei ihan kaikissa koneissa toimi mutta kokeile :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847