joo,eli tämmöstä,kun lykkään koneeseen PC-pelin,Niin sen saan asennettua ihan moitteetomasti koneelle(pelit ovat ihan kaupasta ostettuja,ja laillisia toki),Ja koneessani riittää kyllä tehot,koneessani on myös dirext9,jonka pelit vaativatkin..nonniin ja tämä litania tulee pelin asennuksen jälkeen(vaatinee jo atk-experttiä)jos tästä ymmärtää siksi kysynkin,mitä tämä tarkottaa:NOTHING WILL BE RENDERED THE FEFERENCE RENDING DEVICE WAS SELECTED,BUT YOUR COMPUTER ONLY HAS A REDUCED-FUNCTIONALLY REFERENCE DEVICE INSTALLED,INSTALL THE DIRETX SDK TO GET FULL REFERENCE DEVICE..et tommosta,jos joku tuon minulle neuvoo olisin äärikiitollinen
PELIT EI TOIMI
10
324
Vastaukset
- ....
En oo varma mitä tolla tarkotetaan, mutta ootko kokeillu lataa DirectX SDK konelle?
- koklaan
Aivan kokeilen asentaa DirectX SDK konelle,josko se siitä...
- ahri marjalainen
puhuu paskaa, joko sinä tai virheilmoitus. Asenna directX ja/tai näytönohjain joka tukee D3D:tä
- kumpijompi
Ei puhu potakaa meikä,ja ton ruudun se läppää aina kun olen pelin asentanut..SDK:n asennus poisti tosin nyt tuon ruudun,johon pitlä-litania tuli,aina pelin asennuksen jälkeen;mutta pelit ei edelleenkään toimi..Directx 9 tukee näyttistä ja päinvastoin,Ja diretx 9 on digitaalisesti allekirjoitettu...mut mut vieläkin menee yli hilseen,koska pelit ei vaan ala pyörimään...kyse ei ole näyttiksestä,koneen tehoista,tms..
- ahri marjalainen
kumpijompi kirjoitti:
Ei puhu potakaa meikä,ja ton ruudun se läppää aina kun olen pelin asentanut..SDK:n asennus poisti tosin nyt tuon ruudun,johon pitlä-litania tuli,aina pelin asennuksen jälkeen;mutta pelit ei edelleenkään toimi..Directx 9 tukee näyttistä ja päinvastoin,Ja diretx 9 on digitaalisesti allekirjoitettu...mut mut vieläkin menee yli hilseen,koska pelit ei vaan ala pyörimään...kyse ei ole näyttiksestä,koneen tehoista,tms..
kerrot kokoonpanostasi jotain tietoa niin ei tarvitse kristallipalloa hakea huollosta. Mulle ei riitä se että kerrot ettei vika ole kokoonpanossa koska en tiedä tajuatko asioista hölkäsen pölähtävää
- SDK..
kumpijompi kirjoitti:
Voit myös kokeilla directX9.0c:n tai SDK:n uudelleen asennusta.
http://finnish.ircfast.com/lv/group/view/kl39925/DirectX_SDK.htm - humanoiri
SDK.. kirjoitti:
http://finnish.ircfast.com/lv/group/view/kl39925/DirectX_SDK.htmälä nyt prkle laita ircfastin pöpölinkkejä tänne, saatana munapää!!! Noi on tunnettuja haittaohjelmasivuja
- öhöm,
humanoiri kirjoitti:
älä nyt prkle laita ircfastin pöpölinkkejä tänne, saatana munapää!!! Noi on tunnettuja haittaohjelmasivuja
romahtaa kuin WTC aina kun näitä viestejä lukee.
Jaa, nyt pitää kai lähteä poistamaan turhat tiedostot, eheyttämään levyt ja korjaamaan rekisterin virheet. SDK.. kirjoitti:
http://finnish.ircfast.com/lv/group/view/kl39925/DirectX_SDK.htmMiksi sotkette tähän SDK:ta joka ei ole loppukäyttäjälle tarkoitettu ollenkaan, vaan sovelluskehittäjille.
Yrittäkää vähän viisastua.- ahri marjalainen
ahri marjalainen kirjoitti:
kerrot kokoonpanostasi jotain tietoa niin ei tarvitse kristallipalloa hakea huollosta. Mulle ei riitä se että kerrot ettei vika ole kokoonpanossa koska en tiedä tajuatko asioista hölkäsen pölähtävää
älä kerro niin mä lupaan olla auttamatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328