välilevynpullistuma

vaivainen

Moi!
kävin eileen neurologisella lääkärillä ja tulimme siihen tulokseen jotta leikkaus on ainoa vaihtoehto enää. Oikea jalkani on melkein toimintakyvytön hermo on niin pinteessä ja kipu on helvetillinen kun jytisee kunnolla. menin leikkausjonoon kiireellisenä (saa nähdä kuinka kiireellinen?). Mulla alkais myt kevällä työt niin mietin jotta pääsenköhän töihin (haluaisin kovasti kyllä). kuinka pitkään teillä muilla on mennyt leikkauksen jälkeen jotta olette olleet työkykyisiä? En ole vielä ilmoittanut asiasta työnantajalen? Kertokaapa kokemuksianne?

Mulla iso ja pieni pullistuma, iso painaa hermojuureen ja tekee olon kauheaksi välillä, syön lyricaa 250mg/vrk mutta ei tuo enää auta...
Triptyliä illalla jotta uni tulis?

5

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reippaasti.....

sairaslomalla,riippuu työn luonteesta. 4vkoa ettei saa istua joten parempi ilmoitella työnantajalle hyvissä ajoin. 2-3kk voi mennä kiireellisenä.

• ex-kipuinen

Hei, hyvä kun olet päässyt jonoon ja toivottavasti pääset leikkaukseen nopeasti.Itselläni leikattiin tähystyksellä v.91 L5 S1 väli.Olin pitkään ns.lääke/piikki kierteessä kunnes aivastin ja se repesi ja painoi suoraan selkäytimeen. Joten se leikattiin välittömästi.Olin sairauslomalla 6 vko.
      ja päälle kuntoutusta.Mutta jokainen tapaus on omansa. Tämän päivän leikkaukset ovat varmaan siitäkin edistyneet joten toipuminenkin on nopeampaa. Tällä hetkellä en edes muista että selkä on operoitu, eli ei mitään vaivoja.
      Mutta muista venyttely on a ja o jatkossakin.
      Ei muuta kun reippain mielin operaatioon se kyllä
      kivut lopettaa ja parantaa elämänlaatua.

• vaivainen

Juu... Ouluun soitin tänään leikkausjonojen pituutta niin kiireellisenäkin menee toukokuulle?
        Aivan älytöntä...
        Varasin omalle lääkärille huomiseksi ajan jotta sais edes nämä kivut jollain mömmöillä vähemmäksi?
        Kyllä nämä terveydenhuollon rattaat pyörii todella huonosti ja vielä ollaan supistamassa toimia? On tämä älytöntä, ei voi kuin ihmetellä?

• pullistuma

Moi,mulla meni 2,5 kuukautta ennen kun palasin työhön. Riippuu tietenkin minkälaista työtä, itse joudun paljon nostelemaan työssä siksi meni niin kauan. Mulla leikattiin kaksi välilevypullistumaa ja leikkauksessa löytyi myös juurikanavan ahtauma.

• ja kaksi korjattu..

heips, en tahdo pelotella, mut älä kuvittelekkaan meneväsi töihin pariin kuukauteen, leikkauksen jälkeisenä pvnä, sut kiskotaan petistä ja vietät ainaskin kolme pvää. sairaalassa ja työn kuvastasi riipuen saat sairaslomaa, itellä eka onnistu mut toinen leikkaus ei auttanut vaivat jatku ja se korjattiin,, siitä sitten tuli hermojuureen vaurio ja nyt työkyvyttömyyseläkkeellä.... että näin, älä siis lähde tuohon leikkaukseen kevyin mielin vaan muista tehdä just niin kuin lääkärit sanoo ennen ja jälkeen leikkauksen, ja leikkausen jälkeen kun kuntohoitaja kiskoo sut petistä ja vie kävelylle, tutkaile miltä tuo "vaivainen" jalkasi tuntuu ja käyttäytyy. esim. pysytkö asumaan portaat ylös, ja alas ja tökkiikö se... jos se ei tunntu normaalilta sanot sit heti kuntohoitajalle etkä piilottele asiaa!!! muista siis kyseinen leikkaus ei ole LEIKIN ASIA!!!t.45.V. POIS TYÖELÄMÄSTÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe