Hei sinä äiti

uusikko

Olehan varovainen kun lapsesi tulee meille, eli isänsä luokse. Minähän voin vaikka ruveta lapselle yhtäkkiä äidiksi, sillä sitä olen aina toivonutkin. Kuljen kylillä sieppaamassa muiden lapsia koska haluni olla muille lapsille äiti on niin kova ja vastustamaton. Ja koska olen niin vastustamaton, lapsesi alkaa välittömästi kutsua minua äidiksi eikä kohta sinua muistakkaan.
Vai miten se oli ;)

17

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös minä

Haluan ottaa hoiviini toisten lapsia. Mikään ei ole mukavampaa kuin siivota vieraiden lasten jälkiä, kokata heille, leikkiä barbeilla tai sidermanneilla, katsoa lastenohjelmia ja kuunnella valitusta ja rääkymistä öisin.

• gangi..

varokaas

• wilma60

Minä taidankin tästä lähteä matkatoimistoon ja varata itselleni jonkun kivan matkan etelän aurinkoon. Kaksi viikko voisi olla ihan sopiva aika. Ennen sitä voisin käydä hiihtämässä Lapin keväthangilla ja ehkä jonkun pienen kaupunkiviikonlopun voisin myös viettää.

Ei haittaa vaikka lapset rupeaisivat kutsumaan sinua äidiksi. Voit käydä ostamassa lapsille uusia vaatteita kun entiset ovat käyneet vähän pieniksi ja reikäisiäkin taitavat olla. Lasten hiuksia voisi myös siistiä; joko sinä tai käytä parturissa. Kaikkea muutakin kivaa voitte lasten kanssa puuhastella. Ja eihän sitä tiedä jos minä noilta reissuiltani löydän sen elämäni rakkauden niin saatte pitää lapset ihan kokonaan. Käyn joskus heitä moikkaamassa...

• sehän

helpottaisi kovasti elämääni : D Jos olisit niin ystäväällinen että poistuisit lastesi elämästä että saisin toteuttaa äidinvaistojani mieheni lapsiin...

• ettet saa omia lapsia!
        sehän kirjoitti:

helpottaisi kovasti elämääni : D Jos olisit niin ystäväällinen että poistuisit lastesi elämästä että saisin toteuttaa äidinvaistojani mieheni lapsiin...

Ja mukavaahan se on selitellä ihmisille, kun lapset näyttävät isältään ja joltain tuntemattomalta rouvalta-sinun piirteitä kun ei näistä lapsista löydy, no kasvatus ja käytöstavat kuitenkin perivät kasvattajalta eli sinulta,joten empä voisi kuin sanoa, että otan osaa!

• och hyvänen aika
        ettet saa omia lapsia! kirjoitti:

Ja mukavaahan se on selitellä ihmisille, kun lapset näyttävät isältään ja joltain tuntemattomalta rouvalta-sinun piirteitä kun ei näistä lapsista löydy, no kasvatus ja käytöstavat kuitenkin perivät kasvattajalta eli sinulta,joten empä voisi kuin sanoa, että otan osaa!

ettei mieheni lapset näytä minulta? Olipa uutinen...

• nyt..

että mihin muuhun kun provoiluun tälläisilla kirjoituksilla pyritään.
      Mielestäni jos aloittajalla ei ole muuta kerrottavaa voisi suosiolla pistää tietsikan kiinni.
      Joutavaa paskaa.

• vastaisku muille provoille

Tässähän kohdattiin se suurin lähiäitejä pelottava asia, joka saa heidät kirjoittelemaan täällä että joka ikisen isin uusi on hirveä otus normaalin ihmisyyden sijaan. Ihmisiä tässä kaikki vain ovat. Eivät ihmeidentekijöitä, eivät terapeutteja (ainakaan oman elämänsä suhteen), eivät erehtymättömiä tai virheettömiä, eivät täydellisiä mutta eivät myöskään täysin kauheita otuksia.

Ihminen on inhimillinen. Tunteita voi olla milloin mistäkin riippuen monenlaisia, kaikki tunteet (negatiivisetkin) ovat normaali osa jokaisen terveen ihmisen elämää. Ehkä vain olisi järkevää löytää niillekin tunteille ihan ne oikeat sanat, eikä esim. piilottaa pelkoa siitä, että omat lapset voisivatkin tykätä siitä entisen uudesta kumppanista, sellaiseksi, että se uusi kumppani on kidnapannut lasten isän ja aivopesee sitä, kun ex kerran uskaltaa olla jossain asiassa eri mieltä sen toisen exän kanssa. Tmv.

• provo-hilmaa

Osuiko omaan nilkkan aloittajan teksti?.Kaikki mikä provo-hilmaa ei miellytä on joutavaa paskaa....Laitappa provo-hilma oma tietsikkasi kiinni välillä ja käy vaikka kävelyllä tai suksi vaikka suolle puolukoita poimimaan.

• Sinä
        provo-hilmaa kirjoitti:

Osuiko omaan nilkkan aloittajan teksti?.Kaikki mikä provo-hilmaa ei miellytä on joutavaa paskaa....Laitappa provo-hilma oma tietsikkasi kiinni välillä ja käy vaikka kävelyllä tai suksi vaikka suolle puolukoita poimimaan.

lehmä paska !
        Eikös sun pitänyt mennä Mallorcalle sen ihanan ukkosi kanssa !

• irtoaa
        provo-hilmaa kirjoitti:

oikein taas kehittävää tarinaa. Vanha ämmä, siellä "mallorcalla" hanki kuule hormooneja niin alkaa kuumat aallot helpottaa, ja seksihalujasikin voisi kasvattaa lääkkeillä jos sua kukaan enää viitsi edes hoidella !

• Mallorcalle
        Sinä kirjoitti:

lehmä paska !
        Eikös sun pitänyt mennä Mallorcalle sen ihanan ukkosi kanssa !

pääsisin.....köyhä kun olen.Olen kyllä lukenut itsekin sen Mallorcalle lähtijän/lähteneen viestejä täältä.Mutta nytpä PALJASTIT ITSESI...Olet se PROVO-HILMA.Snif,snif.Ukkoni kylläkin on ihana.

• tyylin
        Mallorcalle kirjoitti:

pääsisin.....köyhä kun olen.Olen kyllä lukenut itsekin sen Mallorcalle lähtijän/lähteneen viestejä täältä.Mutta nytpä PALJASTIT ITSESI...Olet se PROVO-HILMA.Snif,snif.Ukkoni kylläkin on ihana.

tuntee kaukaa. Katkera vanha ämmä sä oot et mitään muuta !
        Painu kuule rasvaan ittees selluliittivoiteella,vetään niteroja ja hormoneja vaihdevuosivaivoihin.

• vai Mansikki?

On se kivaa kuvitella olla äiti vaikka vksin..onneks tää oli vaan provo, mutta ellei, olisin kehottanut sinua menemään hoitoon..! Vinks, vinks!

• eikä ole tarvinnut turhaan

odottaa! Meillä viisaat lapset ovat ymmärtäneet isän metkut, joten ei heillä ole mitään tarvetta hyvittää hänelle yhtään mitään. Mies katuu, mutta se on ansaittu häneltä.

• rakkaan mieheni lapset

tulevat meille, niin minua on kutsuttava äidiksi. Niin he sanovatkin. Omaa äitiään he kutsuvat etunimellä. Ymmärrettävää.

• yrittää, mutta

meillä on lasteni kanssa niin vahva side että SIIHEN väliin et pääse, vaikka minun ja mieheni väliin saatoitkin luikerrella heti toisen lapsemme synnyttyä. Voithan aina yrittää ja olla kelvollinen isän tyttöystävä lapsilleni, se on meidän kaikkien etu, mutta ikävä kyllä tähän väliin et pääse sillä lapseni tunnistavat onnenonkijan ja pitävät omituisena, ovat vaan hyvin kasvatetut, etteivät suoraan sinulle sano.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe