Olen alkanut kiinnostua taidegrafiikasta. Millä hinnalla grafiikkaa yleensä myydään/ostetaan? Tarkoitan lähinnä Suomalaisia rivitaiteilijoita. Riippuuko hinta sarjan suuruudesta ja onko uniikkivedos aina kalliimpi? Entä voiko tekniikka vikuttaa hintaan?
Kertokaa esimerkkejä ostamanne tai myymänne grafiikan hinnoista ja koosta. Kiitos.
mitkä on
grafiikan hinnat?
1
1457
Vastaukset 1
- taideopiskelija
Taiteilija voi itse määrätä vedostensa hinnan. Nuo kaikki yleensä vaikuttaa teoksen hintaan. Mitä työläämpi tekniikka sitä enemmän työtunteja ja hintakin yleensä on silloin suolaisempi. Uniikki vedos voi maksaan tuhansia euroja. Yksittäisten lehtien keskihinta huitelee siinä 100.e hujakoilla. Mitä nimekkäämpi taiteilija, sitä kovempi on myös hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3581327Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4061175- 102915
- 82847
- 78832
- 52766
- 110763
- 82756
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686