ulkomaisia lentoyhtiöitä

takaisin jenkkeihin

eli lähössä kolmatta kertaa jenkkilään ja mietein että saisiko jostain ulkomaisesta lentoyhtiöstä suomea halvemmalla lipun?
onko vinkkejä
kiitos

6

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä onko apua

Tsekkaa www.cheapflights.com sieltä voi löytyä jotain. Sitten tietysti www.aa.com American Airlinehan tarjoaa suoraa lentoa Helsinki-New York välillä ja kun kentälle sitten menet niin yllätykseksesi huomaat lennon olevan Finnairin lento (tekevät yhteistyötä ko. reitillä). SAS lentää jonkun verran, vaihdolla esim. Tukholmasta tai Kööpenhamista joten SASin sivut kannattaa tsekata.

• kertoneet

että aa.comin sivuilta ei voi ostaa lentoja suomalaisella luottokortilla. Oletko itse ostanut lentoja ko. sivuilta onnistuneesti?

• lennot olivat kalliimpia
        kertoneet kirjoitti:

että aa.comin sivuilta ei voi ostaa lentoja suomalaisella luottokortilla. Oletko itse ostanut lentoja ko. sivuilta onnistuneesti?

Lentojen hinnaksi haluamilleni kesän päiville tuli transitlennolle hintaa euroiksi muunnettuna n. 840 EUR, kun muualta etsittynä Finnairin suorat lennot olivat 760 EUR. En sitten edes koettanut kelpaako suomalainen luottokortti.

Voit itse kokeilla kortin kelpoisuutta menemällä varauksessa vain niin pitkälle, että korttia kysytään tai katsomalla FAQ-osiosta, jos siellä mainitaan asiasta.

• minäkin tulin
        kertoneet kirjoitti:

Yritin tilata lentoliput American Airlinesta Hki-NYC-Miami, mutta VISA ei todellakaan kelvannut!
        Siihen tyssäsi lippujen osto...

• ?!?!

Tarkoitatko Suomella Finnairia?

Voit verrata lentolippujen hintoja esim. poptravel.fi, ebookers.fi, Finnair suorine lentoineen ei yleensä ole halvin (ja muita suoraan Yhdysvaltoihin lentäviä yhtiöitä ei ole), olen itse lentänyt Yhdysvaltoihin eri lentoyhtiöillä; Lufthansalla Frankfurtin kautta, SASilla Tukholman kautta, Air Francella Pariisin kautta, KLM:llä Amsterdamin kautta jne., mikä milloinkin on ollut halvin.

• lentoon lentoon

Itse varasimme lennon ensin vertailemalla vertaa.fi sivuilla ja sitten menimme ko. lentoyhtiön sivuille ja airberlin voitti. Tosin airberlin ei lennä kuin Los Angelesiin ja Vancouveriin länsirannikoille. Kun ajoissa tilasimme saimme suht edullisesti, kun meillä on meno ja paluu eripaikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe