Viime syksynä minulla alkoi "kuukautiset" kesken pillereiden syönnin. Toinen liuska oli silloin menossa.. Ja oikeat kuukautiset tulivat kuitenkin sitten ihan ajallaan, kun oli tauko pillereistä. Tuona aikana tuli verta myös yhdynnän aikana. Papa-kokeessa kaikki näytti olevan ok. Sitten ongelma hävisi ja ilmeni vasta nyt uudestaan. Ei siis pitäisi olla kuukautiset nyt, mutta verta vuotaa kuitenkin samalla tavalla kuin kuukautisten aikanakin ja vuotopäiviä on enemmän kuin normaalin vuodon aikaan. Vuoto tosin on kirkkaampaa kuin normaalissa vuodossa. Olen syönyt e-pillereitä nyt vähän reilun 4v. Merkkinä on Meliane. Tuolloin Papa:n yhteydessä mielestäni tehtiin myös Klamydia-testi ja sekin tulos oli negatiivinen. Onko kellään ollut vastaavia oireita?? Alkaa vähitellen huolestuttamaan.... :|
Poikkeavaa veren vuotoa...
1
212
Vastaukset
- on asiasta..
Mulla on kokemusta samasta. Söin Yasmineita, ja nyt perjantaina aloitan syömään Cypretylejä. Olen Yasmineita syönyt 6 vuotta ja nyt viime kuukausina on välillä tullut ylimääräistä vuotoa, myös papa-kokeen yhteydessä vuosin verta, mutta tulos oli puhtausluokka 1. Kävin juuri gynellä, joka teki sisätutkimuksen, ultrasi munasarjat sekä kohdun, ja kirjoitti uuden reseptin.
Hän sanoi, että tuo läpivuoto on ihan normaalia kun syö pillereitä, jostain syystä ne hormonit ei estä ylimääräisen vuodon tuloa, mutta ehkäisy toimii normaalisti. Myös limakalvo saattaa ohentua sellaisilla jotka syö pillereitä, ja siitä voi johtua vuoto papan yhteydessä sekä yhdynnässä.
Jos sulla jatkuu tuo vuoto, niin varaa sinäkin aika gynelle. Mun olo ainakin helpottui, kun varmistui, että sisuksissa on kaikki ok, ei ole myoomia, eikä kystia tai polyyppeja.
Aina ei kyllä pillerimerkin vaihtokaan auta, mutta minä en jaksa värkätä noiden ylimääräisten vuotojen kanssa joten testaan tota merkkiä. Melianet ja Yasminet on aika matalahormonisia, joten ei ole ihme jos tiputtelee.
Mullakin ne ylimääräiset vuodot kesti monta päivää, kerran jopa viikon, ja vuoto oli kirkkaanpunaista, kuitenkin ihan tyhjennysvuodon näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698