Niin, siis voiko tämmöinen tavan tallaaja, lukion ja merkonomin opinnot suorittanut töissä oleva ihminen päästä lukemaan sosionomiksi monimuoto-opintoina? vai vaaditaanko siihen jokin "samaan alaan" liittyvä pohjakoulutus? ymmärsin että monimuotona koulu kestää lyhyemmän ajan kuin päiväopintoina, miksi näin? neuvokaa ja kertokaa kaikki mahdollinen tästä asiasta. olen kyllä jo melko vamra että haave romuttuu eikä siihen monimuotoon pääse ilman jotain tiettyä koulutusta. päiväopintoihin ei tietyistä syistä ole mahdollista mennä..kiitos!
sosionomiksi monimuotona??
2
299
Vastaukset
- voi.
Tottakai sinne pääsee, jos haluaa.Ne on ihan tasa-arvoisia koulutusmuotoja. Mutta ei se helppoa ole. Vaikka lähiopetuspäiviä olisi 3-6 kuukaudessa, niin muuta tehtävää on helvetisti. Vapaa-ajan käytät kirjojen ja tietokoneen ääressä. Älä erehdy luulemaan, että se olisi huokea tapa saada ammatti. Tänäpäivänä sellaista ei olekaan.
- ..................
Pohjakoulutusvaatimukset vaihtelevat aikuiskoulutuksen puolella eli kysele niistä amkeista, jotka kiinnostaa.
Jos tutkinnon suorittamisaika on lyhyempi kuin nuorten puolella se viittaa siihen, että ohjelmaan vaaditaan saman alan tutkinto taustalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271