Vieläkö oppilaat nousevat seisomaan opettajan tullessa luokkaan?
kuinkas on
4
807
Vastaukset
- ...
Kyllähän ne oppilaat vielä nousee seisomaan.
- tärkeämpää:
Minä ihmettelen suuresti sitä, miten ihmeessä nyky nuoriso päästetään luo kalta osaa matta alkeellisia kaan yhdys sana sääntöjä. Nyky ään matka puhelinten kirjoitus ohjemista johtuvat "yhdys sana rikkeet" ovat jo siirtyneet inter net kirjoitteluun. Turhia väli lyöntejä naputellaan sanojen väliin siinä määrin, että oikein ihme tyttää! Eikä tätä tee enää vain puber teetti ikäiset, vaan jo yli oppilas tutkinnon suorittaneetkin. myös pilkun käyttö, on täysin Retu perällä kuten, myös isojen alku kirjainten käyttö. eli onko siis niin, että oikein kirjoitus ei enää merkitse mitään, vaan aino astaan sisältö ratkaisee? näyttää tosin myös siltä kuin, netti kirjoittajat eivät enää Malta miettiä tekstinsä sisältöä luettavuutta tai ymmärrettävyyttäkään vaan,kirjoittavat mitä mieleen juo lahtaa oiko lukematta lainkaan kirjoitustaan.
"nÄilLÄ mEnnÄäN!" - Kansankynttilä
ja sen päälle veisataan virsi.
Tunneilla lyödään mielivaltaisesti karttakepillä sormille ja opetus on pelkästään sanamuotojen taivuttelua, sekä opettajien erinomaisuuden ylistämisä.
Paras ylistäjä toki palkitaan...- tässäkin
Ja mikäköhän tämänkin sepustuksen pointti oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298