Onkos kellään moisesta kokemuksia.
Sedan tai farkku.. mitäs hyviä puolia ja huonoja olette löytäneet
kokemuksia passatista 2.0 tdi 103kw dsg
32
19848
Vastaukset
- Nappivaihdokki
Tänään ilmestyneessä Tuulilasissa on käytetyn vm.2006 Passat 2,0TDI:n koeajo.
- varmasti
Teksti on samanlaista kuin VW:n asiakaslehdessä 'Etumatkaa'. Tuulilasin kirjoitelmat VW:stä ovat kaukana objektiivisesta autontestauksesta. Tuon takia lehden tilauskin tuli peruttua.
Passat kannattaa hankkia, jos mielikuvitus on olematon ja eläkeikä lähestyy. Tuulipuvun saat kaupan päälle, ellei satu olemaan yllä liikkeeseen saavuttaessa. - on volkkari
varmasti kirjoitti:
Teksti on samanlaista kuin VW:n asiakaslehdessä 'Etumatkaa'. Tuulilasin kirjoitelmat VW:stä ovat kaukana objektiivisesta autontestauksesta. Tuon takia lehden tilauskin tuli peruttua.
Passat kannattaa hankkia, jos mielikuvitus on olematon ja eläkeikä lähestyy. Tuulipuvun saat kaupan päälle, ellei satu olemaan yllä liikkeeseen saavuttaessa.ja volkkareissa on aina aivan kummallisia vikoja, heikkoja kohtia, jotka posahtelevat vähän väliä. Passat on markkinoiden yliarvostetuin auto, kaukana esim. Avensiksen mukavuudesta, hiljaisuudesta, kestävyydestä ja ajettavuudesta. Jotenkin hemmetin vaikea ymmärtää suomalsisten passat-huumaa. Sehän on oikeasti halvoista osista kasattu karu peli. Testasin viikkoja ja miinuksia kertyi liikaa.
- HjKP
on volkkari kirjoitti:
ja volkkareissa on aina aivan kummallisia vikoja, heikkoja kohtia, jotka posahtelevat vähän väliä. Passat on markkinoiden yliarvostetuin auto, kaukana esim. Avensiksen mukavuudesta, hiljaisuudesta, kestävyydestä ja ajettavuudesta. Jotenkin hemmetin vaikea ymmärtää suomalsisten passat-huumaa. Sehän on oikeasti halvoista osista kasattu karu peli. Testasin viikkoja ja miinuksia kertyi liikaa.
No kerro mitä vikoja? Itselläni on nyt uudenmallinen diesel Passat, ja vuodessa tulee n.55 000 km, ja vain polttimot olen jouutunut vaihtamaan. Perushuollot ovat riittäneet. Ennen tätä Passattia omistin vanhempi korisen Passatin, eikä siinäkään vikoja ilmennyt. Sinun ei kannata tulla avautumaan sellaisesta asiasta mitään, mistä et tiedä hölkäsen pöläystä.
- HjKP
varmasti kirjoitti:
Teksti on samanlaista kuin VW:n asiakaslehdessä 'Etumatkaa'. Tuulilasin kirjoitelmat VW:stä ovat kaukana objektiivisesta autontestauksesta. Tuon takia lehden tilauskin tuli peruttua.
Passat kannattaa hankkia, jos mielikuvitus on olematon ja eläkeikä lähestyy. Tuulipuvun saat kaupan päälle, ellei satu olemaan yllä liikkeeseen saavuttaessa.Ei sille voi mitään jos Passat on vain parempi kuin kilpailijansa. Perutko useinkin sen takia lehti tilauksia jos siellä on sellaisia asioita mitä et tykkää lukea? Eiköhän Tojo ole se pahin tuulipuku auto.
- Yrittäjänä
HjKP kirjoitti:
No kerro mitä vikoja? Itselläni on nyt uudenmallinen diesel Passat, ja vuodessa tulee n.55 000 km, ja vain polttimot olen jouutunut vaihtamaan. Perushuollot ovat riittäneet. Ennen tätä Passattia omistin vanhempi korisen Passatin, eikä siinäkään vikoja ilmennyt. Sinun ei kannata tulla avautumaan sellaisesta asiasta mitään, mistä et tiedä hölkäsen pöläystä.
Itse on tullut ajettua tällä uudella kopalla olevaa passattia vuoteen tuollaiset 100tkm ja muita huoltoja ei ole tarvinnut tehdä kuin normaalit..ajovalopolttimoita on uusittu ja rekisterikilvenvalot piti uusia..
Siinä on remontit - passatisti
varmasti kirjoitti:
Teksti on samanlaista kuin VW:n asiakaslehdessä 'Etumatkaa'. Tuulilasin kirjoitelmat VW:stä ovat kaukana objektiivisesta autontestauksesta. Tuon takia lehden tilauskin tuli peruttua.
Passat kannattaa hankkia, jos mielikuvitus on olematon ja eläkeikä lähestyy. Tuulipuvun saat kaupan päälle, ellei satu olemaan yllä liikkeeseen saavuttaessa.Eihän siitä mitään tulisi jos kaikilla olisi sama auto kuin itsellä. Joten jos olet tuota mieltä niin hyvä sinulle. Sehän on selvä että autolehdet ovat puolueellisia. Merkin oma lehti on objektiivisempi valinta !
Omistan passatin lisäksi useita tuulipukuja, mutta aina olisi käyttöä useammalle, joten mieluusti otan liikkeltä ilmaisen uuden tuulipuvun.
Jos jonkinmerkkiset autoilijat lähtevät lenkille puku päällä, niin se heille suotakoon, pääasia että menevät lenkille. Itse pitäydyn omissa valinnoissa. - passatisti
on volkkari kirjoitti:
ja volkkareissa on aina aivan kummallisia vikoja, heikkoja kohtia, jotka posahtelevat vähän väliä. Passat on markkinoiden yliarvostetuin auto, kaukana esim. Avensiksen mukavuudesta, hiljaisuudesta, kestävyydestä ja ajettavuudesta. Jotenkin hemmetin vaikea ymmärtää suomalsisten passat-huumaa. Sehän on oikeasti halvoista osista kasattu karu peli. Testasin viikkoja ja miinuksia kertyi liikaa.
Yksi määräaikaishuolto takana, 30000km. Ei vikoja. Toki sellaisia varmasti tulee ajan saatossa. Sellaista se autoilu joskus on.
Hyvä mieli siitä että auto vastaa meidän perheen tarpeita: Tilava, eurooppalaisen kokoinen ihminen mahtuu ajamaan, tyylikäs, polttoainetta kuluu vähän ja tehot riittävät. Siitäkin tulee minulle hyvä mieli että auto on eurooppalainen. Suomessa kun ei valmisteta perheautoja enkä ole oikein vakuuttunut siitä, että aasiaan lähetetyt rahat tulevat takaisin suomeen. - tietenkään!
HjKP kirjoitti:
Ei sille voi mitään jos Passat on vain parempi kuin kilpailijansa. Perutko useinkin sen takia lehti tilauksia jos siellä on sellaisia asioita mitä et tykkää lukea? Eiköhän Tojo ole se pahin tuulipuku auto.
voin kommentoida että kyllä kait se passat on myös kansan ihan perusauto kuten jo nimikin sen kertoo ja mitä tuli siihen TL-lehden käytetyt-auto testiin niin kyllä siinä mainittiin Passatin paha tyyppivika eli etupään ripustuksien ennenaikaiset välykset jotka ovat kyseistä mallia jo vuosia piinanneet-mutta tietenkään sinun autoosihan ne ei koske-eipä
- skeidaa
varmasti kirjoitti:
Teksti on samanlaista kuin VW:n asiakaslehdessä 'Etumatkaa'. Tuulilasin kirjoitelmat VW:stä ovat kaukana objektiivisesta autontestauksesta. Tuon takia lehden tilauskin tuli peruttua.
Passat kannattaa hankkia, jos mielikuvitus on olematon ja eläkeikä lähestyy. Tuulipuvun saat kaupan päälle, ellei satu olemaan yllä liikkeeseen saavuttaessa.Entäs vwbild vwtekniikanmaailma jne. Sit tohon tuulipukuun. Passatin omistajilla on varaa vähän muuhunkin, ei ole köyhän miehen auto, ellei osta aina jotain vanhaa raatoa.
- tajusit
on volkkari kirjoitti:
ja volkkareissa on aina aivan kummallisia vikoja, heikkoja kohtia, jotka posahtelevat vähän väliä. Passat on markkinoiden yliarvostetuin auto, kaukana esim. Avensiksen mukavuudesta, hiljaisuudesta, kestävyydestä ja ajettavuudesta. Jotenkin hemmetin vaikea ymmärtää suomalsisten passat-huumaa. Sehän on oikeasti halvoista osista kasattu karu peli. Testasin viikkoja ja miinuksia kertyi liikaa.
Et hei, eihän mulla olekaan varaa tähän ja sekös alkoi kismittämään niin paljon että pitää oikein suomi24:ään tulla tilittämään katkerana valheita.
Mistä sä muuten sait auton testiin viikoiksi? Vai oliko se jonkun tutun ikivanha 90 luvun passat. Herää, nyt eletään TDI ja TSI aikaa, samoja moottoreita ovat alkaneet käyttämään Audi, Skoda ja ainakin Seat. Kas kummaa, myös nämä, varsinkin Skoda ja Audi voittavat nykyään myös luokassaan miltei kaikki testit tai ovat ainakin kärkisijoilla. Avensis yleensä aika hännillä, niinkuin muutkin uudet mallit esim. Opel, Honda ja Citroen. Passatti se vaan voittaa nämäkin "vanhalla" mallilla ja aina kaikissa sama syy, ei mitään huonoa. - vaivaavatko enää
tietenkään! kirjoitti:
voin kommentoida että kyllä kait se passat on myös kansan ihan perusauto kuten jo nimikin sen kertoo ja mitä tuli siihen TL-lehden käytetyt-auto testiin niin kyllä siinä mainittiin Passatin paha tyyppivika eli etupään ripustuksien ennenaikaiset välykset jotka ovat kyseistä mallia jo vuosia piinanneet-mutta tietenkään sinun autoosihan ne ei koske-eipä
Omasta kokemuksesta sanoisin että etupään ripustusongelmat päättyivät vuoteen 2001 ja 3BG:n esittelyyn.
- Timppa85k
HjKP kirjoitti:
No kerro mitä vikoja? Itselläni on nyt uudenmallinen diesel Passat, ja vuodessa tulee n.55 000 km, ja vain polttimot olen jouutunut vaihtamaan. Perushuollot ovat riittäneet. Ennen tätä Passattia omistin vanhempi korisen Passatin, eikä siinäkään vikoja ilmennyt. Sinun ei kannata tulla avautumaan sellaisesta asiasta mitään, mistä et tiedä hölkäsen pöläystä.
itsellä kokemusta diisselinä molemmista ja avensis ikäväkyllä on aivan kauhea kapistus. passatti paljon laadukkaampi kuin avensis ja kysymys juurikin 2005-2008 vuoden autoista. toyotan cleanpower koneet on niin heikkoja ja vikasia että ei tule enää ikinä! volkkarin koneissa ei itellä ole ollut ikinä mitään!
huhu puheet on huhu puheita mut sitten avaudu kun tiedät faktat!
- wolkaristi
vasta vaihdoin uudempaan 2.0 tdi ja kokemukset vielä vähäiset, mutta hyvät. Ei ongelmia. Webastokin toimii, kun ajelee lyhyet ajot "econ" asennolla. Edellinen oli 8 vuotta vanha ja siinä on tänäkin päivänä alkuperäiset nivelet ja tukivarret, joita niin parjataan. Suojakumit vetoakselille vaihdettiin kerran. Kilometrejä yli 240th. Konepellin alle ei koko omistukseni aikana tehty muuta kuin jakohihnan, öljyn ja suodattimien vaihtoja. Ensiasennus akkukin kesti 6 vuotta. Eli normaaleja huoltotoimenpiteitä. Lukot meinas alkuun oikutella ja tämä vaiva loppui syksyisellä voitelu huollolla.
- jos se econ
on käynnistämättä webastoa. Itsellä ei ollut mitään vaikutusta ja uusistahan se puuttuu kokonaan.
Kestävyydestä puheenollen, Passat on ehdottomasti huonoin mitä minulla on ollut. Vähän helvetisti pikkuvikoja ilmastoinnista, webastosta, sähköisestä käsijarrusta alkaen. Tiedän että kaikki eivät ole huonoja, minulla kävi ilmeisesti huono tuuri. Tai niillä turkkilaisilla oli huono päivä kun kasasivat sitä...
Ajettavuudeltaan ja tiloiltaan Passat on tosi hyvä. Eikä voi moittia kulutustakaan. - Tojo tehty?
jos se econ kirjoitti:
on käynnistämättä webastoa. Itsellä ei ollut mitään vaikutusta ja uusistahan se puuttuu kokonaan.
Kestävyydestä puheenollen, Passat on ehdottomasti huonoin mitä minulla on ollut. Vähän helvetisti pikkuvikoja ilmastoinnista, webastosta, sähköisestä käsijarrusta alkaen. Tiedän että kaikki eivät ole huonoja, minulla kävi ilmeisesti huono tuuri. Tai niillä turkkilaisilla oli huono päivä kun kasasivat sitä...
Ajettavuudeltaan ja tiloiltaan Passat on tosi hyvä. Eikä voi moittia kulutustakaan."Tai niillä turkkilaisilla oli huono päivä kun kasasivat sitä... "
Niin, Passat on sentään kasattu Saksassa, toisin, kuin Tojo. Itsellä 200000 ajettu -03 Passatti. Uudesta asti. V6 4-Motion 2,5l Tdi ja huoltoja on kolmenkympin välein tehty. Nyt ajattelin vaihtaa uuskoppaseen. Ainoa vaan, löytyykö enää V6 diisseliä? Haluan, että olisi neliveto ja tarpeeksi iso moottori, että voisi kiusata tuulipukutojokuskeja. Ja nelivetokin on vaihtunu Haldexiin, vanhan kunnon Torsenin tilalle. Mahtaako niistä olla mihinkään? - missä.
Tojo tehty? kirjoitti:
"Tai niillä turkkilaisilla oli huono päivä kun kasasivat sitä... "
Niin, Passat on sentään kasattu Saksassa, toisin, kuin Tojo. Itsellä 200000 ajettu -03 Passatti. Uudesta asti. V6 4-Motion 2,5l Tdi ja huoltoja on kolmenkympin välein tehty. Nyt ajattelin vaihtaa uuskoppaseen. Ainoa vaan, löytyykö enää V6 diisseliä? Haluan, että olisi neliveto ja tarpeeksi iso moottori, että voisi kiusata tuulipukutojokuskeja. Ja nelivetokin on vaihtunu Haldexiin, vanhan kunnon Torsenin tilalle. Mahtaako niistä olla mihinkään?tojota on kasattu kenenkin toimesta. Se mikä ihmetyttää on että Passatin kestävyys vaihtelee noin paljon. Sinänsä hyvä auto menetti makunsa toistuvista pienistä ja vähän suuremmistakin vioista. Samaan aikaan kaverin Passatissa ei mitään muuta kuin öljyn lisäys kerran huoltovälissä.
- pettynyt
Huonoja kokemuksia on tdi:n öljynkulutuksesta. Huoltokirjan mukaan öljyä voi kulua 15litraa vaihtovälillä. Oma 70000 ajettu 2,0 tdi vie tällähetkellä jo 8 litraa öljyä vaihtovälillä ja maahantuojan mukaan se on normaalia eikä aiheuta toimenpiteitä. En suosittele tätä moottoria
- yrittäjänä
Ajossa olevaan 1.9tdi passattiin on lisätty öljyä vaihtovälin aikana(30tkm) aina litran verran.
Omasta mielestäni ei paha,koska aikanaan opetettiin jotta auton kuulukin viedä öljyä..kuplassa aikoinaan saattoi öljyt lisääntyäkin.. - Wanha autoilija
yrittäjänä kirjoitti:
Ajossa olevaan 1.9tdi passattiin on lisätty öljyä vaihtovälin aikana(30tkm) aina litran verran.
Omasta mielestäni ei paha,koska aikanaan opetettiin jotta auton kuulukin viedä öljyä..kuplassa aikoinaan saattoi öljyt lisääntyäkin..Minulla oli (oma) Fiat Croma bensakoneella ja se ei vienyt vaihtovälillä yhtään öljyä. Aavistuksen pinta laski, mutta ei niin paljoa, että öljyä olisi tarvinnut lisätä. Ajoin autolla tosin vain n. 100tkm, joten en tiedä miten paljon öljyä vanhemmiten olisi kulunut.
Nyt ajelen (työsuhde)farkku-Passatilla, myös bensavehje, johon kyllä on saanut aina vaihtovälillä lisätä vajaan litran öljyä ihan uudesta lähtien. Tällä hetkellä mittarissa n. 82tkm.
Kyllähän tämän kanssa elää voi, ei siinä mitään, mutta silti ihmetyttää öljynkulutus näinkin vähänajetussa autossa. Onko syy käytetyssä suositusöljyssä, vai missä? Olen kuullut tutuilta, että jotkut Opelit esim. vievät vielä enemmän öljyä. Minusta ei hyvä asia.
Oli mullakin pari kuplaa 1970-luvulla, mutta ei niissä kyllä öljy suinkaan lisääntynyt. Mökkimatkalla (80 km) sai olla öljypurkki mukana, kun auton mittarissa alkoi olla se maaginen satatuhatta. Eipä niillä koneilla tosin ajettukaan kuin n. puolet siitä mitä nykyiset kestävät. Pellit olivat kyllä jykevät ja astinlaudan vaihto tarvikeosana maksoi n. 80 mk silloin aikoinaan. Ja korjata osasin itsekin, kun tarvetta tuli. Vieläkin on hyllyssä jäljellä englanninkielinen korjauskäsikirja 1300:lle kuplalle. - Siellä
Lukee että huoltojen välillä voi kulua 15 litraa öljyä? En muuten usko tota sun 8 litran kulutustakaan, sulla on reikä öljypohjassa ja sun öljys valuu maahan, älä muuten aja pohjavesialueilla, saastuttaminen on nääs kielletty. Omassa 30 tuh. huollon välillä kulutus 0.3 ltr. Tuotakaan ei tarvitsisi varmasti laittaa, olen sinne lisännyt tavan vuoksi "taulun" niin huutaessa, mutta silloinkun kone öljyä pyytää, on mittatikusta katsottaessa puolenvälin raja vasta alittumassa.
- wolkkaristi
Joskus huollossa asentaja kommentoi suureen öljynkulutukseen: "mikä kuluttaa alussa alle sadan tuhannen on kestävä moottori pitkässä juoksussa" Se auto ei ollut silloin wolkkari, mutta silläkin tuli ajettua n.200thkm ennen vaihtoa. Nykyisen kulutuksesta en voi vielä sanoa mitään, koska olen ajanut sillä alle 4thkm. Toisaalta useiden litrojen meno huoltovälillä on outoa. Longlife huoltoväli on hiukkasen pitempi, mutta normaali kulutus lienee 30-40thkm ajolla 1-4 litraa.
- se lukee !
Siellä kirjoitti:
Lukee että huoltojen välillä voi kulua 15 litraa öljyä? En muuten usko tota sun 8 litran kulutustakaan, sulla on reikä öljypohjassa ja sun öljys valuu maahan, älä muuten aja pohjavesialueilla, saastuttaminen on nääs kielletty. Omassa 30 tuh. huollon välillä kulutus 0.3 ltr. Tuotakaan ei tarvitsisi varmasti laittaa, olen sinne lisännyt tavan vuoksi "taulun" niin huutaessa, mutta silloinkun kone öljyä pyytää, on mittatikusta katsottaessa puolenvälin raja vasta alittumassa.
Edellinen passatti (2.0) kulutti öljyä 0.5L 1000km:llä. Käytännössä joka toisella tankkauksella piti lisätä öljyä ... Se meni vielä normaalin rajoihin siis. Eli ei tarvinnut mainita asiasta kun vaihtoin uuteen. Ja ei, kone ei savuttanut, eikä öljyä valunut pihaan. En tiedä minne se sitten meni, mutta v*tuttihan se kyllä.
- Tuo
Wanha autoilija kirjoitti:
Minulla oli (oma) Fiat Croma bensakoneella ja se ei vienyt vaihtovälillä yhtään öljyä. Aavistuksen pinta laski, mutta ei niin paljoa, että öljyä olisi tarvinnut lisätä. Ajoin autolla tosin vain n. 100tkm, joten en tiedä miten paljon öljyä vanhemmiten olisi kulunut.
Nyt ajelen (työsuhde)farkku-Passatilla, myös bensavehje, johon kyllä on saanut aina vaihtovälillä lisätä vajaan litran öljyä ihan uudesta lähtien. Tällä hetkellä mittarissa n. 82tkm.
Kyllähän tämän kanssa elää voi, ei siinä mitään, mutta silti ihmetyttää öljynkulutus näinkin vähänajetussa autossa. Onko syy käytetyssä suositusöljyssä, vai missä? Olen kuullut tutuilta, että jotkut Opelit esim. vievät vielä enemmän öljyä. Minusta ei hyvä asia.
Oli mullakin pari kuplaa 1970-luvulla, mutta ei niissä kyllä öljy suinkaan lisääntynyt. Mökkimatkalla (80 km) sai olla öljypurkki mukana, kun auton mittarissa alkoi olla se maaginen satatuhatta. Eipä niillä koneilla tosin ajettukaan kuin n. puolet siitä mitä nykyiset kestävät. Pellit olivat kyllä jykevät ja astinlaudan vaihto tarvikeosana maksoi n. 80 mk silloin aikoinaan. Ja korjata osasin itsekin, kun tarvetta tuli. Vieläkin on hyllyssä jäljellä englanninkielinen korjauskäsikirja 1300:lle kuplalle.Fiat Croman huoltoväli silloin oli? Ei ainakaan 30 tuh. Toyotassakin taitaa vielä tänäpäivänä huoltoväli olla 20 tuh. Mä lisään 2,5-5 dl 30 tuh huoltovälillä, joten eipä mene paljon.
- nipponisti
Tuo kirjoitti:
Fiat Croman huoltoväli silloin oli? Ei ainakaan 30 tuh. Toyotassakin taitaa vielä tänäpäivänä huoltoväli olla 20 tuh. Mä lisään 2,5-5 dl 30 tuh huoltovälillä, joten eipä mene paljon.
eipäs kun 15 tkm huoltoväli tojotassa! Kalliiksi tulee sekin.
- sie..
Wanha autoilija kirjoitti:
Minulla oli (oma) Fiat Croma bensakoneella ja se ei vienyt vaihtovälillä yhtään öljyä. Aavistuksen pinta laski, mutta ei niin paljoa, että öljyä olisi tarvinnut lisätä. Ajoin autolla tosin vain n. 100tkm, joten en tiedä miten paljon öljyä vanhemmiten olisi kulunut.
Nyt ajelen (työsuhde)farkku-Passatilla, myös bensavehje, johon kyllä on saanut aina vaihtovälillä lisätä vajaan litran öljyä ihan uudesta lähtien. Tällä hetkellä mittarissa n. 82tkm.
Kyllähän tämän kanssa elää voi, ei siinä mitään, mutta silti ihmetyttää öljynkulutus näinkin vähänajetussa autossa. Onko syy käytetyssä suositusöljyssä, vai missä? Olen kuullut tutuilta, että jotkut Opelit esim. vievät vielä enemmän öljyä. Minusta ei hyvä asia.
Oli mullakin pari kuplaa 1970-luvulla, mutta ei niissä kyllä öljy suinkaan lisääntynyt. Mökkimatkalla (80 km) sai olla öljypurkki mukana, kun auton mittarissa alkoi olla se maaginen satatuhatta. Eipä niillä koneilla tosin ajettukaan kuin n. puolet siitä mitä nykyiset kestävät. Pellit olivat kyllä jykevät ja astinlaudan vaihto tarvikeosana maksoi n. 80 mk silloin aikoinaan. Ja korjata osasin itsekin, kun tarvetta tuli. Vieläkin on hyllyssä jäljellä englanninkielinen korjauskäsikirja 1300:lle kuplalle.kuule viiatun -ukko tule tälle palstalle kehuhmaan sitä sontaloovaa!
- öljyt vaihtoon
Siellä kirjoitti:
Lukee että huoltojen välillä voi kulua 15 litraa öljyä? En muuten usko tota sun 8 litran kulutustakaan, sulla on reikä öljypohjassa ja sun öljys valuu maahan, älä muuten aja pohjavesialueilla, saastuttaminen on nääs kielletty. Omassa 30 tuh. huollon välillä kulutus 0.3 ltr. Tuotakaan ei tarvitsisi varmasti laittaa, olen sinne lisännyt tavan vuoksi "taulun" niin huutaessa, mutta silloinkun kone öljyä pyytää, on mittatikusta katsottaessa puolenvälin raja vasta alittumassa.
kaverihan oli ajanut 82tkm. Jos pitää vaihtovälit noin suurina voi hyvinkin kuluttaa öljyä sen 8 litraa. Dieseleihin kannattaa vaihtaa öljyt viimeistään 20 tkm välein.
- JSS09
Tässä sulle tietoa itse koettuna niin ei tarvitse lueskella huhupuheita. Mulla 81 kw kon manuaalisena ja kone common rail tyyppiä. tässä linkki kokemuksiin:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2094.0
Lisäyksenä voin sanoa että nyt ajettu 75000 ja keskikulutus edelleen 4,9 l/100 km koko auton ajohistorialta. - Entinen audi mies
Hain Saksasta ww passat tdi dsg confortline hyvin varustetun mallin alle 2v vanha tyyppikatsastaja sanoi oletpa löytänyt hyvän auton katsastin tänään ei mitään huomauttamista. kylmä talvi toi esiin auto ei lämpiä lyhyellä matkalla eikä pitkälläkään jos -30 asennutin webasto nyt ei mitään ongelmia. Taksimiehet kehuivat että osta 6 vaihteisella dsg vaihteitolla niin kestää 7 lovinen ei kuulemma kestä luulisi ammttilaisten tietävän itse olen autoon hyvin tyytyväinen. etenkin kun suomesta vastaavan ostaneet maksoivat yli 10000 enemmän., se tästä suomen verotuksesta.
- Löysä salonen
Uudempi Passat 2012 löysä alusta!
- Siemenstäjä
Huonoista puolista puheen ollen:
http://www.talouselama.fi/uutiset/varo tata kaytettya laatuautoa taysi pommi/a2096011
Harmi sinänsä... - Anonyymi
2.0tdi 16v 0n Pumppusuutin 170hv 140hv 8v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391