Tarua vai totta !!

Kettis

Pitääkö paikkansa että kettuterrieri puree paaluun 730kg ja on maailman kolmanneksi koviten pureva koira?

12

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dog 4 life

      tuskinpa on...miten niin? aiotko tehdä siitä vahtikoiran?? heheh

      • anonyymi

        olla kokemusta kettuterriereistä... Ovat muuten aikamoisia hyppääjiäkin. Parhaat hyppäävät paikoiltaan 2,5 metriin!


      • Iceage
        anonyymi kirjoitti:

        olla kokemusta kettuterriereistä... Ovat muuten aikamoisia hyppääjiäkin. Parhaat hyppäävät paikoiltaan 2,5 metriin!

        No, kettuterrierit on aika pehmeitä näitä saksanmetsästysterriereihin verrattuna...


      • jjj
        Iceage kirjoitti:

        No, kettuterrierit on aika pehmeitä näitä saksanmetsästysterriereihin verrattuna...

        nyt ei ole kyse pehmeydestä vaan puruvoimasta. varmaan suhteessa kokoon pienet terrierit omaavat lujan puruvoiman, mutta jos suoraan verrataan puruvoimaa katsomatta koiran kokoon, niin eiköhän se selviö ole, että suuret molossityyppiset paimen- ja taistelukoirat omaavat nyt sitten kovat leuat. maailmassa on niin paljon rotuja, ettei moista kukaan voi ruveta mittailemaan. Kyllä meidän iso metsäkoira veti luut kerralla palasiksi eikä naapurin kettis kyllä sellaisista luista selvää tehnyt. mutta onhan se niin paljon pienempikin.


      • Iceage
        jjj kirjoitti:

        nyt ei ole kyse pehmeydestä vaan puruvoimasta. varmaan suhteessa kokoon pienet terrierit omaavat lujan puruvoiman, mutta jos suoraan verrataan puruvoimaa katsomatta koiran kokoon, niin eiköhän se selviö ole, että suuret molossityyppiset paimen- ja taistelukoirat omaavat nyt sitten kovat leuat. maailmassa on niin paljon rotuja, ettei moista kukaan voi ruveta mittailemaan. Kyllä meidän iso metsäkoira veti luut kerralla palasiksi eikä naapurin kettis kyllä sellaisista luista selvää tehnyt. mutta onhan se niin paljon pienempikin.

        Niinpä -tuppaan vaan ajattelmaan asioita käytännöllisesti - puruvoimaa täytyy olla, mutta luolakoiralla ei tee yhtään mitään jos se esimerkiksi on pelkuri -tai vaihtoehtoisesti liian iso mahtuakseen luolaan.
        Sakuhan on luolakoirien herra.


      • aljfaghla
        Iceage kirjoitti:

        Niinpä -tuppaan vaan ajattelmaan asioita käytännöllisesti - puruvoimaa täytyy olla, mutta luolakoiralla ei tee yhtään mitään jos se esimerkiksi on pelkuri -tai vaihtoehtoisesti liian iso mahtuakseen luolaan.
        Sakuhan on luolakoirien herra.

        koirakohtaista...


      • Anonyymi

        Kettis on kuule erittäin hyvä vahtikoira ja purenta on tosi vahva voi ottaa lelusta kiinni ja saat siitä nostettua sen ilmaan ja se pysyy siinä niin kauan kunnes sanot että päästä irti, kettis ei myöskään pelkää ja on erittäin uskollinen. Sillä on vahva haukku ja kyllä ilmoittaa vieraista myös juoksee aika vauhtia


      • Anonyymi
        Iceage kirjoitti:

        No, kettuterrierit on aika pehmeitä näitä saksanmetsästysterriereihin verrattuna...

        Niimpä tosiaan vähä veikkaan että jos semmonen näkis esim meen kettiksen ei se ärise turhaan mutta se kyllä puolustaa, jos ei ole kokemusta kunnolla koulutetusta kettiksesta ei kannata noin sanoo😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kettis on kuule erittäin hyvä vahtikoira ja purenta on tosi vahva voi ottaa lelusta kiinni ja saat siitä nostettua sen ilmaan ja se pysyy siinä niin kauan kunnes sanot että päästä irti, kettis ei myöskään pelkää ja on erittäin uskollinen. Sillä on vahva haukku ja kyllä ilmoittaa vieraista myös juoksee aika vauhtia

        Pureva koira= suuri lasku= omistaja Maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä tosiaan vähä veikkaan että jos semmonen näkis esim meen kettiksen ei se ärise turhaan mutta se kyllä puolustaa, jos ei ole kokemusta kunnolla koulutetusta kettiksesta ei kannata noin sanoo😂

        Et taida saksalaisia tietää....


    • Foxi

      En sitten tiedä noitten puruvoimasta..kyllä meillä ainakin kettuterrieri suullaan ruttaa semmosen lelun mitä ei ukko käsillä pysty..
      Mutta se lukkohan noilla on..leuat saattaa jäädä lukkoon tahtomattaan ja sieltä välistä on sitte paha yrittää irrottaa mitään.

    • mmm

      kylhän sen jo melko pitkälti näkee, ettei se nyt maailman kolmanneks voimakkain purija oo.kokoonsa nähden kuitenkin melko vahva,mutta monet jopa fci;n eihyväksytyt molossikoirat joiden työ alunperin koostui saaliin pitelemisestä tai jonkin otuksen vahingoittamisesta omistavat vielä nykyäänkin erittäin vahvat ja jalostetut leuat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe