Elämä pelissä

Yxitypy

testi. Nyt testaamaan mikä on henkilökohtainen elinaika ennuste.
En ole varma, onko tämä testi täällä ollut aiemmin.

Mun ikä olis 86v.4kk. Ei jäänyt kauas 90 vuoden iästä, johon asti toivon eläväni :=))

http://elamapelissa.yle.fi/elama-pelissa-testi#

40

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

ja varsinkin ilman, olen realisti.
      65v.
      Koneiden kanssa ei kannata leikkiä.

• Yxitypy

paljonko vielä on elinaikaa jäljellä? :=))

• HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

paljonko vielä on elinaikaa jäljellä? :=))

vielä.

• Yxitypy
        HTZA kirjoitti:

vielä.

noin ajattelet?
        65 vuotias on vielä liian nuori lähtemään :=(

• HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

noin ajattelet?
        65 vuotias on vielä liian nuori lähtemään :=(

miten olen elänyt.
        Minä olen elänyt hyvin, ja se riittää.
        20 lisävuotta rauniona ei oikein kiinnosta.
        Viittaan keskusteluun, verovaroista ja vanhustenhoidosta.
        Ja politiikasta, jonka olette äänestäneet.

• loppusaatossa

pyydät eutanasiaa?

• Yxitypy

ei etukäteen tiedä vaikka pyytäsinkin :=))

Mulla on kuitenkin kova halu elää pitkään. Ehtis nähdä vielä lapsenlapsenlapsenlapset, jos niitä sitten siunaantuukaan :=))

• vähemmän..:) Riittää mulle..

• Yxitypy

jos siihen saakka sais elää suht'koht' terveenä :=))

• Pötyä
        Yxitypy kirjoitti:

jos siihen saakka sais elää suht'koht' terveenä :=))

Tuo testi on taas pekkapuskavääristelty. Voin syönti muka tappaa. Ainut todellinen riski elintavoissani on tupakointi, josta pitäisi päästä eroon kipin kapin.

• ent.tehtaantyttö
        Pötyä kirjoitti:

Tuo testi on taas pekkapuskavääristelty. Voin syönti muka tappaa. Ainut todellinen riski elintavoissani on tupakointi, josta pitäisi päästä eroon kipin kapin.

kiitos pillereiden. Minä en ole vielä täysin päässyt eroon. En ole vielä ihan varma haluanko?

t.friidu

• Yxitypy
        Pötyä kirjoitti:

näitä testejä kovin todesta voi ottaakaan. Vähän suuntaa antavia ehkä :=))
        Voin syöntihän on nykyään todettu kohtuudella käytettynä jopa terveellisemmäksi kun noi kevytrasvat.

• Yxitypy
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

kiitos pillereiden. Minä en ole vielä täysin päässyt eroon. En ole vielä ihan varma haluanko?

t.friidu

minä pääsin. Tosin en polttanutkaan kuin 2-3 savuketta/pvä. Sekin oli kuitenkin liikaa.
        Eräs yö yskitti kovasti. Nousin istualleen sängylle ja sanoin itselleni ääneen.. ja vielä vihaisella äänellä näin: "Olenko minä tosiaan niin raukka, etten yhdestä myrkystä eroon pääse!
        Sen jälkeen en ole polttanut yhtään savuketta :=))

• ent.tehtaantyttö
        Yxitypy kirjoitti:

minä pääsin. Tosin en polttanutkaan kuin 2-3 savuketta/pvä. Sekin oli kuitenkin liikaa.
        Eräs yö yskitti kovasti. Nousin istualleen sängylle ja sanoin itselleni ääneen.. ja vielä vihaisella äänellä näin: "Olenko minä tosiaan niin raukka, etten yhdestä myrkystä eroon pääse!
        Sen jälkeen en ole polttanut yhtään savuketta :=))

röökin polttaminen...mutta oikeassa olet. Minulla tämä itserakkaus kun vielä;) kovin olen huono tässä itseäni moittimaan. Ja mies kun on kilttiluonne ja sanoi että, ei sinun tarvitse lopettaa jos, hän lopettaa...ja omien korvien välissän tämä juttu on..että, että..katsotaan nyt..mitään en kuitenkaan mene lupaamaan.

t.friidu

• enm

- Eli mieheksi aika hyvin... Se hieman kyrsii kun kone antoi samankaltaiseksi henkilöksi Pekka Haaviston... Jotenki noloo...

• viivi-amaldiina

.....

• 89 vuotta ja oliko se ny muutamia kuukausia päälle.
        Jos en sitä ennen kuale.
        terv. seppä ja Tiitu

• Otto-Vaan

Tehdä vaikka vaikka puu-ukkoja.:)..(Eemeli)

Jos kerran vielä 82v ja 2kk päälle pitää tavoitella.
      Kaksois olentoni YleX juontaja Mikko "Peltsi"
      Peltola on kyllä huomattavasti nuorempi painos.

• justiina

Vastaan vielä tähän vietiin,kun nyt rupesin kirjoittamaan.Yritin laskettaa koneellani elinikää,mutta se ei onnistunut.Olisiko vika Linux-järjestelmän?Vuosi sitten dignosoidun diabeteksen takia,elinikäodotus tippuu varmaan monella vuodella.Muita paheita ei ole kuin jumalaton ruokahalu.Kausittain pahempi,joskus sen kanssa pärjää.Luultavasti elinikä noin 77 v.,ellen satu heittämään veiviä sitä ennen.Hoitotestamentti ainakin on tehtynä,ettei tarvitse pakkohoitaa.Tavalliseen puuarkkuun kiitos.Ilman prumeluudeja.

• Himmi*

tuollaisen testin ja elin muistaakseni 93 vuotiaaksi sen mukaan:) Olin ihan rehellinen vastauksissani. Saapi nähdä, isäni kuoli 95-vuotiaana vaikka oli 30 vuotta elämästään ketjupolttaja. Lopetti kyllä 50-vuotiaana. Itse en tupakoi.

• Densa

aika pitkäksi, kun vielä pitäisi 84 vuotiaaksi keksiä tekemistä=)

• jos,saat sen selväjärkisenä ja jalat toimien viettää. Mitäs sit, jos olet petipotilas järki juoksee mut makaat siel terveyskeskuksessa sängynpohjalla, voi kun kaikki välttyis siltä..Mut jos ei se järkikulta juoksekkaa, eihän sitä oikein tajua onkos sitä, minä? missä mennään?

• onni-keväässä

Olen todella ennakkoluuloinen kaikkia testejä kohtaan, niitähän on pilvin pimein..

Lääkärit ennustivat kummisedälleni 2 kk elin aikaa, (korkeintaan kolme) koska hänellä oli pahasti levinnyt syöpä..

Sen takia hän piti 50-vuotis juhlat seurakuntakodissa, että kaikki halukkaat sopii juhlimaan, koska ne olisivat hänen viimeiset.

Jokin ihme tapahtui ja hän eli vielä kuusikymmentä vuotiaana, mut keikkasi sitten..

• onni kev,.

Tein tuon elinikä kyselyn. Vastasin kaikkiin, mut ei sieltä tullut mitään vastausta..

Olen vissiin ylimääräisellä lisäajalla läppäsiä..

Voiko vastaus olla esim. Sinun elin aikasi on kulunut jo vuosi sitten umpeen " Olet kävelevä sombi"

• Yxitypy
        onni kev,. kirjoitti:

Tein tuon elinikä kyselyn. Vastasin kaikkiin, mut ei sieltä tullut mitään vastausta..

Olen vissiin ylimääräisellä lisäajalla läppäsiä..

Voiko vastaus olla esim. Sinun elin aikasi on kulunut jo vuosi sitten umpeen " Olet kävelevä sombi"

Kyllä se varmaan näin on, että sua ei enää olekaan :=))

Miks sä ajattelet että zombi olisit. Jospa oletkin enkeli :=))

• onni kev,.
        Yxitypy kirjoitti:

Kyllä se varmaan näin on, että sua ei enää olekaan :=))

Miks sä ajattelet että zombi olisit. Jospa oletkin enkeli :=))

Jos taivaanisä ei huoli, liian paha ja piru ei hyväksy liian hyvää "kaartiinsa manalaan.."

Siinäpä selitys miks vielä pollistelen täällä..

En kelpaa kummallekkaan herralle en hyvälle enkä pahalle..

• sen näin
        onni kev,. kirjoitti:

Jos taivaanisä ei huoli, liian paha ja piru ei hyväksy liian hyvää "kaartiinsa manalaan.."

Siinäpä selitys miks vielä pollistelen täällä..

En kelpaa kummallekkaan herralle en hyvälle enkä pahalle..

että "piru ei huoli vielä, kun tietää saavansa kuitenkin" :-).

• onni-keväässä
        sen näin kirjoitti:

että "piru ei huoli vielä, kun tietää saavansa kuitenkin" :-).

Etten sombiksi jää kierteleen tänne kylmään maailmaan..

Jihuu.. Pääsen vielä joskus lämpimiin hommiin, lapioimaan kuumia hiiliä.. :-)

• onni kev,.
        onni-keväässä kirjoitti:

Etten sombiksi jää kierteleen tänne kylmään maailmaan..

Jihuu.. Pääsen vielä joskus lämpimiin hommiin, lapioimaan kuumia hiiliä.. :-)

40 prosentin mahdollisuus on elää jopa 80 vuotiaaksi..

Saa unhoittaa nyt hiilen lapioimiset..

(Näyttö asetuksissa oli vika ennemmin)

• Meriläinen

lupasi myös jotain kuukausia päälle 86.
      Pitäisköhän kokeilla uudelleen ja vähän hienostella asiaa saisi vielä lisää:-))
      No päivä kerrallaan mennään ja katsotaan.
      Ainahan sitä voisi parantaa elintapojaan, meikäläinenkin hih!

• joutis

Ikää luvattiin 87v mutta testin väittämän mukaan minua lähinnä muistuttava julkkis on Jouko Ahonen.

Massani on kuitenkin hieman erilailla jakautunut.

• Yxitypy

olla mahdollista, että 50 palstalaiset ovat niin pitkäikäistä porukkaa. Meinataanko me koko poppoo heilua vielä tuolla 80 vuotiaiden palstalla kolmenkymmenen vuoden päästä :=))

Pitäsköhän tehdä itsekin tuo testi uudestaan, ja olla vähän rehellisempi, kun niihin kysymyksiin vastaa.
        Tai.. ei taida uskaltaa. Hirvittää se tulos :=))))

• joutis
        Yxitypy kirjoitti:

olla mahdollista, että 50 palstalaiset ovat niin pitkäikäistä porukkaa. Meinataanko me koko poppoo heilua vielä tuolla 80 vuotiaiden palstalla kolmenkymmenen vuoden päästä :=))

Pitäsköhän tehdä itsekin tuo testi uudestaan, ja olla vähän rehellisempi, kun niihin kysymyksiin vastaa.
        Tai.. ei taida uskaltaa. Hirvittää se tulos :=))))

Tuo ikäarvaus perustuu todellisiin tietoihini.

Viritin arvoja suotuisampaan suuntaan.
        Pudotin painoani 16kg.
        Poistin isäni sydärin ja tein muuta positiivista hienosäätöä.

Sain lisäaikaa vain 1v 9kk.

• Yxitypy
        joutis kirjoitti:

Tuo ikäarvaus perustuu todellisiin tietoihini.

Viritin arvoja suotuisampaan suuntaan.
        Pudotin painoani 16kg.
        Poistin isäni sydärin ja tein muuta positiivista hienosäätöä.

Sain lisäaikaa vain 1v 9kk.

Eikö tosiaankaan tullut lisäaikaa enempää.
        Vuosi sinne tai tänne yli 80 iässä ei tee mitään.
        Tuskin minunkaan sitten kannattaa alkaa testiä uudelleen tekemään :=))

• onni keväässä
        Yxitypy kirjoitti:

Eikö tosiaankaan tullut lisäaikaa enempää.
        Vuosi sinne tai tänne yli 80 iässä ei tee mitään.
        Tuskin minunkaan sitten kannattaa alkaa testiä uudelleen tekemään :=))

Siltikin kun laitoin kaikki totuudenmukaisesti. Isällä nuorella ikää sydäntauti (kolme veritulppaa). Äidillä korkea veren paine-aivoveritulppa (kuoli 45 vuotiaana). Lievä ylipaino yms..

Ihmettelinkin miten eläisin noin vanhaksi...

Ensimmäisien joukossa lähden kuitenkin tältä palstalta..

• Yxitypy
        onni keväässä kirjoitti:

Siltikin kun laitoin kaikki totuudenmukaisesti. Isällä nuorella ikää sydäntauti (kolme veritulppaa). Äidillä korkea veren paine-aivoveritulppa (kuoli 45 vuotiaana). Lievä ylipaino yms..

Ihmettelinkin miten eläisin noin vanhaksi...

Ensimmäisien joukossa lähden kuitenkin tältä palstalta..

Luulen että jos täällä olis kaikki ruksanneet ihan oikeat kohdat, vois olla seitsemänkymppiseen eläjiä aika paljon :=))

Minä en uskalla enää ees tehdä sitä testiä.
        Tai...minulle ei se testi edes näyttäis oikeaa tulosta syystä, joka siinä alussa mainittiin :=))

• meirikki

Ihan tuo tarjosi 84,9v, joten "ei ole huolen häivää";))

Kuriittani laitoin toiveen 90v ja oliko et 40% mahdollisuus.

Kyllä saavat *tinttasen* muorin hoitoonsa, nääs jos mulle tuleekin kaiken patoutuneen purkaus ja muistan pal ite joutunut väliin "taiteilemaan";DD

• Yxitypy

itsekin. Alkaa nyt jo väliin tuo muisti pätkiä :=))

Mutta eihän se haittaa, jos ei siitä itse tiedä mitään.
        Mä tunsin erään naishenkilön (kuollut jo),joka ei sietänyt koskaan kiroilemista nuorempana ollessaan. Hän joutui dementian takia vuodeosastolle, ja kiros joka toisen sanan :=))

• testaamattakin

että jumala ei huoli ja piru tietää saavansa, niin ei pidä kiirettä. Koko suku on pitkäikäistä, joten kai täällä vielä jokusen vuoden joutuu keikkumaan.

• mun olis jo pitänyt olla kuolleena monta vuotta sitten. Että se siitä testistä. :))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe