Eiköhän aleta

Manta.Elviira

säästämään ja jätetään hetkeksi kaikki taaksemme 153 350:llä eurolla.
Ruotsin Kiirunasta pääsemme matkaan vuonna 2012 joten vielä on aikaa kerätä killenkejä kukkaroon:...

http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uutinen.asp?id=1665569

;-)

Voi olla, että jos Lotto-voitto kohdalleni osuisi niin harkitsisin matkaan lähtemistä...

14

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan vielä ole lähdössä. Halvemmalla saa mukavan seuramatkan osallistumalla tänne kirjoitteluun :)

• Manta.Elviira

tänne kirjoittaa kuten muutenkin nettiä käyttää, höh!
        Sehän on jo jokapäiväisen rahankäyttöön sovellettua rahaliikennettä.

Niitä ylitsepääsemättömien, liikenevien pennien säästämistä tarkoitin. ;-)

• Manta.Elviira kirjoitti:

tänne kirjoittaa kuten muutenkin nettiä käyttää, höh!
        Sehän on jo jokapäiväisen rahankäyttöön sovellettua rahaliikennettä.

Niitä ylitsepääsemättömien, liikenevien pennien säästämistä tarkoitin. ;-)

lennettiin avaruuteen ;) Mitä ihmettä liikenevien pennien säästö tarkoittaa? Mulla menee kaikki, mitä tulee

• Manta.Elviira
        hinski kirjoitti:

lennettiin avaruuteen ;) Mitä ihmettä liikenevien pennien säästö tarkoittaa? Mulla menee kaikki, mitä tulee

toisi ihan mukavasti taskurahaa, vai mitä? :-)

toisi ihan mukavasti taskurahaa, vai mitä? :-)

yhtään pistäis vastaan, jos tänne osuis :)

• Manta.Elviira
        hinski kirjoitti:

yhtään pistäis vastaan, jos tänne osuis :)

taskuunsa saisi, niin eikös voisikin siitä yhdet drinksut Mars'in paikallisessa vihreelle miehelle tarjota, samalla kun läppärin ostovinkin antajallekin?

Voishan se Loton täysosuma tuoda jonkinlaisen virneen itse saajalleen kuten myös pankinjohtajalle/sijoitusneuvojalle, jonka luo menisi kera lausahduksen:
        "Mulla ois pieni ongelma..."

taskuunsa saisi, niin eikös voisikin siitä yhdet drinksut Mars'in paikallisessa vihreelle miehelle tarjota, samalla kun läppärin ostovinkin antajallekin?

Voishan se Loton täysosuma tuoda jonkinlaisen virneen itse saajalleen kuten myös pankinjohtajalle/sijoitusneuvojalle, jonka luo menisi kera lausahduksen:
        "Mulla ois pieni ongelma..."

en mä näitä hommia kuitenkaan lopettais :)

• Manta.Elviira
        hinski kirjoitti:

en mä näitä hommia kuitenkaan lopettais :)

kävisit "out there" leijumassa, jonkinsorttisella viikonloppulomalla...

Juu jos oikeesti viisi miljoonaa saisi, niin kyllä varmaan miettisi, jättääkkö työelämä vaiko ei... ja mitä noilla rahoilla tekisi.
        Ja kun on työelämän ulkopuolella niin vallankin tarkkaan miettisi, mitä noilla rahoilla tekisi...

kävisit "out there" leijumassa, jonkinsorttisella viikonloppulomalla...

Juu jos oikeesti viisi miljoonaa saisi, niin kyllä varmaan miettisi, jättääkkö työelämä vaiko ei... ja mitä noilla rahoilla tekisi.
        Ja kun on työelämän ulkopuolella niin vallankin tarkkaan miettisi, mitä noilla rahoilla tekisi...

noita miettiä, mutta just nyt ei kykene :( Palstalla liikkuu urakkapalkalla olevat veetuilijat :(

• teille..
        hinski kirjoitti:

noita miettiä, mutta just nyt ei kykene :( Palstalla liikkuu urakkapalkalla olevat veetuilijat :(

siitä palkkaakin?

• Manta.Elviira
        hinski kirjoitti:

ensimmäinen kerta tuon työn tekijöitä liikkeellä olla.

Onneksi ei tarvitse moisesta työstä saaduin tuloin kattoa päänsä päällä pitää eikä leipää pöytäänsä hankkia. Eikä edes niitä taskurahoja.

• lueskelen satunnaisesti

Vaikuttaa ettet selvin päin tänne koskaan ikinä kirjottelekaan,joten tuo epätoivoinen viinahuurusi varmasti sinut lennättää vaikka Marssiin, joten pakkaa läppärisi ja kirjottele sitten, miltä siellä näyttää. Heipat vaa.

• Manta.Elviira

ekana kuitenkin läppäri?

• ottanut liian vähän mukavaan nousuhumalaan tai sitten liian paljon = krapula :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe