Elikkäs kumpi parempi jäähdytys mopossa?
ilma- vai nestejäähdytteinen?
Pitäis hankkii uus mopo ja en osaa päättää et mikä jäähdytys.
ilma vs vesi
14
1868
Vastaukset
- tuppi11
Ilmajäähy on huolettomampi,ee tarvii miettiä syylärin nesteitä, mutta lyhytjaksoisessa kovassa ajossa varsinkin kesällä saattaa käydä hiukan lämpimänä. Veskone taas ei tunne niitä oireita, ellei nesteet syystä tahi toisesta ole vähentyneet taikka termari jumittunut. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa.
- fsgjsgj
Neste tietenki!
- MopoVeijari
fsgjsgj kirjoitti:
Neste tietenki!
muutenkin kuin kahdella sanalla!..
- huono!!
MopoVeijari kirjoitti:
muutenkin kuin kahdella sanalla!..
ilimajäähytys on huono ainaki kesähelteellä. käy aivan helevetin kuumana varsinki jos ajaa yli 10km pysähtymäätä. talavella taas ilimajäähytys on parempi ko vesijäähytys ku kone lämpiää nopiampaa käyntilämppöön kun vesi. mutta kyllä vesijäähytys kannattaa ottaa jos ajaa kesällä pitkää matkaa jja jos on vireteety
- cannnon
Hyvät ja huonot puolet on molemmissa?
Selittäisitkö tarkemmin?
- on parempi
koska siinä on tasasempi lämpölaajeneminen jolloin ei tarvii kesäkuumalla pysähtyy jäähyttelemään konetta ettei leivo kiinni ja samoin kun vinguttaa koko aja niin ei aineskaa leipase niiin hxlvxtin helpost kiinne
- fhkkfgkfg
Neste mopojahan nämä laatumopot ovat kaikki. En nyt tiiä onko mopossa vielä väliä onko neste vai ilma.. MUTTA ainakin moottoripyörissä alkaa oleen jo väliä.. neste kone on äkäsempi. Ja kelkoissa enennkaikkea on väliä onko neste vai ilma.. ilma jää ku tikku paskaan.
- koska
fhkkfgkfg kirjoitti:
Neste mopojahan nämä laatumopot ovat kaikki. En nyt tiiä onko mopossa vielä väliä onko neste vai ilma.. MUTTA ainakin moottoripyörissä alkaa oleen jo väliä.. neste kone on äkäsempi. Ja kelkoissa enennkaikkea on väliä onko neste vai ilma.. ilma jää ku tikku paskaan.
se on kalliimpi joten se on parempi.
- derbiiiiiiiiiiiiiiiii barbi...
koska kirjoitti:
se on kalliimpi joten se on parempi.
juuh se neste on ihan ok.
Tosin mulla oli derbissä neste. No se europaska leipas kiinni. Olin ajanu jtn 20km ja oli muuten tänä talvena. että mo. - MopoVeijari
derbiiiiiiiiiiiiiiiii barbi... kirjoitti:
Tosin mulla oli derbissä neste. No se europaska leipas kiinni. Olin ajanu jtn 20km ja oli muuten tänä talvena. että mo.kantsisko tarkistaa jäähdytysjärjestelmän nesteen pakkasenkestävyys jos ajaa talvella?..
- fghhfghgfh
MopoVeijari kirjoitti:
kantsisko tarkistaa jäähdytysjärjestelmän nesteen pakkasenkestävyys jos ajaa talvella?..
Se on barbi se, joka leipoooooooooo.
- MIINUS -25c
fghhfghgfh kirjoitti:
Se on barbi se, joka leipoooooooooo.
MULLA DERBI KEITTI KU OLI 25C PAKKASTA KUMMALLISTA!
- Mopo_Veijari
MIINUS -25c kirjoitti:
MULLA DERBI KEITTI KU OLI 25C PAKKASTA KUMMALLISTA!
kummallista. Jäähdytysnesteen pakkasenkestävyys liian alhainen ja jäähdeytysjärjestelmä JÄÄSSÄ. Vesi ei kierrä...
- jfgjgfgf
derbiiiiiiiiiiiiiiiii barbi... kirjoitti:
Tosin mulla oli derbissä neste. No se europaska leipas kiinni. Olin ajanu jtn 20km ja oli muuten tänä talvena. että mo.No todennäkösesti ei johtunu siitä että oli neste jäähytys. Joko sulla ei ollu ollenkaa sitä jäähytys nestettä tai oot nii typerä että et ollu laittanu mopoos ollenkaa öljyä. Neste on paljo parempi ku ilma koska se jäähdyttää paremmin. Talvella ilma ehkä hieman parempi mutta neste silti ihan tarpeeks hyvä. (kokemusta on) Ja kesällä todennäkösesti enemmä ajellaanki ja sillo neste voittaa ylivoimasesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286