Dodiin kuten otsikko paljastaakin niin kyselisin Teiltä mielipiteitä tradenomin eri suuntautumisvaihtoehdoista. Lähinnä kiinnostaisi tietää, että mikä niistä työllistäisi varmemmin koulutusta vastaaviin tehtäviin.
Mitä asiasta tässä vaiheessa tiedän, ovat vaihtoehtoina mm. markkinointi, laskentatoimi, tai vaikkapa kansainvälinen kauppa.
Villiä huhua olen kuullut, että laskentatoimi olisi kova sana mutta mutta paha sanoa kun en asiasta sen tarkemmin tiedä.
Kiitokset asiallisista vastauksista!
Tradenomin suuntautumisvaihtoehdot
raaf
4
1227
Vastaukset
- ggggettswtw
Laskenta on varmin nakki.
- oli mulla
pääaineena. Asianajotoimistoon olen työllistynyt.
- tapauksesta
mutta yleisestiottaen, sanoisin, että laskentatoimi on varmin. Ite oon ehdottomasti markkinointialanihminen, mutta opiskelin kuitenin (koulun paremman sijainnin takia) kv-kauppaa. Seuraavaksi meinasit lisäopiskella oikeustiedettä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119