alexandriasta jotain???

tarttis tietää

oon likka oulusta ja haen kesätöitä etelästä. mittees siellä menneepi?

33

11604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen Alexandrian työ...

      täällä meillä Alexandria pankkiiriliikkeessä. Työilmapiiri on aivan loistava ja työ on mielekästä!! Ilmeisesti olet hankkimassa myyntiassistentin hommia? Olen itse myyntiassari ja minusta työ on erittäin mielenkiintoista, haastavaa ja jos tulosta tulee niin palkitsevaa. Olen itse kokopäivätoiminen myyntiassistentti ja minusta Alexandria on paras työpaikka missä olen ollut. Kannattaa muistaa hakiessa että buukkaus on kovaa työtä ja kaikille tulospalkkaus ja sen tuoma työpaine ei välttämättä sovi. Työ antaa kuitenkin paljon. Siinä oppii paineen alla työskentelyä, saa kokemusta tulosvastuullisesta työstä, saa markkinoinnin ja myynnin työkokemusta ja oppii tavoitteellisuutta. Itse olen tykännyt ja suosittelen myyntiassarin työtä muille myyntihenkisille ja tavoitteellisille ja työtäpelkäämättömille ihmisille!

      • parhaat naurut

        KIITOS päivän parhaista nauruista! :D


      • MENE SINNE
        parhaat naurut kirjoitti:

        KIITOS päivän parhaista nauruista! :D

        Tuo Alexandrian työntekijä on hyvin aivopesty.. Liekö Buukkareiden pomo joka vastaa numeroiden jakelusta. Itse olen ollut talossa töissä vuoden, ja kiitti riitti. Kuukausiansiot ylsivät alle sataan euroon ja tuli todellakin soitettua, mutta soittolista oli ei käytössä numeroita.. Niitä kun toistasataa soittaa viikosta toiseen niin ei huumorinkukka kuki.
        Mene oikeisiin töihin, joista saat oikeaa rahaa, eikä sua ajeta hermoromahduksen partaalle painostuksella ja niskaanhengittämisellä


      • tunnen paikan!
        MENE SINNE kirjoitti:

        Tuo Alexandrian työntekijä on hyvin aivopesty.. Liekö Buukkareiden pomo joka vastaa numeroiden jakelusta. Itse olen ollut talossa töissä vuoden, ja kiitti riitti. Kuukausiansiot ylsivät alle sataan euroon ja tuli todellakin soitettua, mutta soittolista oli ei käytössä numeroita.. Niitä kun toistasataa soittaa viikosta toiseen niin ei huumorinkukka kuki.
        Mene oikeisiin töihin, joista saat oikeaa rahaa, eikä sua ajeta hermoromahduksen partaalle painostuksella ja niskaanhengittämisellä

        Tunnen kyllä Alexandrian! Taitaa TJ olla täällä vetämässä PR-kampanjaa ja kehuu firmaansa.

        Aika harva haluaa oikeasti ola siellä töissä. Minä en menisi sinne "mistään hinnasta!"


      • eikös se ollut seksikästä t...
        tunnen paikan! kirjoitti:

        Tunnen kyllä Alexandrian! Taitaa TJ olla täällä vetämässä PR-kampanjaa ja kehuu firmaansa.

        Aika harva haluaa oikeasti ola siellä töissä. Minä en menisi sinne "mistään hinnasta!"

        yrityksille soitetaan, puhutaan isoista rahoista ja pörssistä ja kaikista hienoista termeistä mitä alalle kuuluu..?

        siksihän te sinne menitte ettekä rahan takia.

        ja sen te saitte! mitä te täällä valitatte...

        jaa niin, eikö kouluttamattomasta tullutkaan yhtä osaavaa kuin ekonomista..? ettekö päässeetkään oikotietä yhteiskunnan kermaan..?

        olen varma että moni teistä on joskus uskonut myös verkostomarkkinoitsijoita..?

        onko se vaikea uskoa että MITÄÄN ei saa hopealautaselta ja tekemättä työtä.


      • ex-buukkari
        MENE SINNE kirjoitti:

        Tuo Alexandrian työntekijä on hyvin aivopesty.. Liekö Buukkareiden pomo joka vastaa numeroiden jakelusta. Itse olen ollut talossa töissä vuoden, ja kiitti riitti. Kuukausiansiot ylsivät alle sataan euroon ja tuli todellakin soitettua, mutta soittolista oli ei käytössä numeroita.. Niitä kun toistasataa soittaa viikosta toiseen niin ei huumorinkukka kuki.
        Mene oikeisiin töihin, joista saat oikeaa rahaa, eikä sua ajeta hermoromahduksen partaalle painostuksella ja niskaanhengittämisellä

        Jälleen kerran hyvä esimerkki, jos ei hommassa pärjää niin automaattisesti syy on työssä/firmassa mutta ei vahingossakaan itsessä...jos toistasataa kontaktia otit viikossa niin en hirveästi ihmettele jos ei rahaa tullut. Itse firmassa monta vuotta toimineena tiedän, että meidän toimiston keskiverto buukkaritkin ottavat tuon verran kontakteja päivässä. kun itse vielä olin buukkipuolella MINIMI vaatimus oli 75 kontaktia päivässä joten olisiko mahdollista että syytä oli vähän sinussa itsessä eikä niinkään työssä. tiivistetysti, sinusta ei selvästikkään ollut tulospalkkaus työhön joten teit fiksusti kun vaihdoit alaa. onnittelut siitä!!


      • buukkäri
        MENE SINNE kirjoitti:

        Tuo Alexandrian työntekijä on hyvin aivopesty.. Liekö Buukkareiden pomo joka vastaa numeroiden jakelusta. Itse olen ollut talossa töissä vuoden, ja kiitti riitti. Kuukausiansiot ylsivät alle sataan euroon ja tuli todellakin soitettua, mutta soittolista oli ei käytössä numeroita.. Niitä kun toistasataa soittaa viikosta toiseen niin ei huumorinkukka kuki.
        Mene oikeisiin töihin, joista saat oikeaa rahaa, eikä sua ajeta hermoromahduksen partaalle painostuksella ja niskaanhengittämisellä

        oot kyllä ollu aika surkee buukkari!! kyl tos ihan iltavuorossakin pääsee ihan samoihin palkkoihin mitä ns oikeissa töissä 8-5 aikana :D


      • "entinen assistentti"

        Pankkiriliike "Kusettaja".

        Tein työtä Alexandria pankkiiriliikkeelle assistenttina Kotkassa.
        Ja Kotkan Alexandria jätti plakkani maksamatta.

        Joo, tosi hyvä meininki, etenkin se Kotkan päivävuoron pomo, paska kiroileva tunteeton ja julma ämmä.

        Koko homma haisee ja on kusetusta.

        Hah hah, kutsutaan ihnisiä "tutustumiskäynneille", jotka eivät maksa tai muka eivät velvoita yhtään mihinkään.

        Todellisuudessa tarkoitus on koukuttaa ihmiset pankiiriliikkeen kalliita eläkerahastoja ylläpitävilsi asiakkaiksi.

        Mutta pelata voi samaa peliä, jota hekin pelaavat. Eli kutsun voi huoletta ottaa vastaan, mutta toimistoon voi huoletta jättää menemäättä ellei välttämättä halua tulla koukutetuksi.


      • piupaup
        "entinen assistentti" kirjoitti:

        Pankkiriliike "Kusettaja".

        Tein työtä Alexandria pankkiiriliikkeelle assistenttina Kotkassa.
        Ja Kotkan Alexandria jätti plakkani maksamatta.

        Joo, tosi hyvä meininki, etenkin se Kotkan päivävuoron pomo, paska kiroileva tunteeton ja julma ämmä.

        Koko homma haisee ja on kusetusta.

        Hah hah, kutsutaan ihnisiä "tutustumiskäynneille", jotka eivät maksa tai muka eivät velvoita yhtään mihinkään.

        Todellisuudessa tarkoitus on koukuttaa ihmiset pankiiriliikkeen kalliita eläkerahastoja ylläpitävilsi asiakkaiksi.

        Mutta pelata voi samaa peliä, jota hekin pelaavat. Eli kutsun voi huoletta ottaa vastaan, mutta toimistoon voi huoletta jättää menemäättä ellei välttämättä halua tulla koukutetuksi.

        Olin töissä alexandriassa assistenttina pari kuukautta, kunnes totesin, että työ ei todellakaan ole minua varten. Vaikka en itse saanut asiakkaita paikalle kuin muutaman hassun viikossa, niin kyllä huomasin, että ne joilta asia luontuu, tekee kyllä ihan hyvät rahat itselleen. Ja palkat kyllä maksettiin juuri niin kuin pitikin. Työ ei ollut minulle sopivaa, mutta jos on luonteeltaan myyntihenkinen ja pirteä ääninen niin sinne vaan kokeilemaan. Ei siinä mitään menetä. Ja helsingin konttorissa fiilis oli ainakin hyvä ja työkaverit pomosta lähtien mukavia ja kannustavia. Minä en voi ainakaan ketään muuta syyttää kuin itseäni että palkkani pysyi pienenä ja työ ei maistunut.
        Ja tuo ylempänä "toistasataa kontaktia viikossa" kommentti sai kyllä hymyilyttämään. :D Jos teit vain n.30puhelua päivässä, niin hoh hoijaa. :D Mitä ihmettä sä olet sielä päivät pitkät tehny jos vain "toistasataa kontaktia" olet kerennyt viikossa ottamaan. Kovasti kuulostaa, että et ole kovin motivoitunut ollut. :D


      • ehkä kokeilemaan...
        piupaup kirjoitti:

        Olin töissä alexandriassa assistenttina pari kuukautta, kunnes totesin, että työ ei todellakaan ole minua varten. Vaikka en itse saanut asiakkaita paikalle kuin muutaman hassun viikossa, niin kyllä huomasin, että ne joilta asia luontuu, tekee kyllä ihan hyvät rahat itselleen. Ja palkat kyllä maksettiin juuri niin kuin pitikin. Työ ei ollut minulle sopivaa, mutta jos on luonteeltaan myyntihenkinen ja pirteä ääninen niin sinne vaan kokeilemaan. Ei siinä mitään menetä. Ja helsingin konttorissa fiilis oli ainakin hyvä ja työkaverit pomosta lähtien mukavia ja kannustavia. Minä en voi ainakaan ketään muuta syyttää kuin itseäni että palkkani pysyi pienenä ja työ ei maistunut.
        Ja tuo ylempänä "toistasataa kontaktia viikossa" kommentti sai kyllä hymyilyttämään. :D Jos teit vain n.30puhelua päivässä, niin hoh hoijaa. :D Mitä ihmettä sä olet sielä päivät pitkät tehny jos vain "toistasataa kontaktia" olet kerennyt viikossa ottamaan. Kovasti kuulostaa, että et ole kovin motivoitunut ollut. :D

        Mietin et pitäskö kokeilla.. Se vaan että olisi edes alkuun hyvä saada joku takuupalkka, ei kiinnosta paljon lähteä liiton rahoja polttamaan jossei homma onnistukaan! Olen kyllä ollut ajanvaraajana aikaisemminkin, silloin vain houkuttelin ihmisiä erään vakuutusyhtiön edustajien luokse, elääkevakuutuksia näissäkin tapaamisissa kaupattiin ja silloin ainakin pärjäsin hyvin. Tosin kontaktivauhti loppuunviedyissäpuheluissa olikin vähintään noin 40 kuuden tunnin päivässä ja nämä vain tosiaan ne ei tai kyllä-vastaukset. Vastaajia, callbackeja yms tuli tietenkin vähintään tuplat vielä lisää!

        Millaistakohan provikkaa nuista suunnilleen maksetaan/ sovittu tapaaminen?


      • skandian rekka
        ehkä kokeilemaan... kirjoitti:

        Mietin et pitäskö kokeilla.. Se vaan että olisi edes alkuun hyvä saada joku takuupalkka, ei kiinnosta paljon lähteä liiton rahoja polttamaan jossei homma onnistukaan! Olen kyllä ollut ajanvaraajana aikaisemminkin, silloin vain houkuttelin ihmisiä erään vakuutusyhtiön edustajien luokse, elääkevakuutuksia näissäkin tapaamisissa kaupattiin ja silloin ainakin pärjäsin hyvin. Tosin kontaktivauhti loppuunviedyissäpuheluissa olikin vähintään noin 40 kuuden tunnin päivässä ja nämä vain tosiaan ne ei tai kyllä-vastaukset. Vastaajia, callbackeja yms tuli tietenkin vähintään tuplat vielä lisää!

        Millaistakohan provikkaa nuista suunnilleen maksetaan/ sovittu tapaaminen?

        tämän kiertäisin kaukaa.


      • olipas gay
        ehkä kokeilemaan... kirjoitti:

        Mietin et pitäskö kokeilla.. Se vaan että olisi edes alkuun hyvä saada joku takuupalkka, ei kiinnosta paljon lähteä liiton rahoja polttamaan jossei homma onnistukaan! Olen kyllä ollut ajanvaraajana aikaisemminkin, silloin vain houkuttelin ihmisiä erään vakuutusyhtiön edustajien luokse, elääkevakuutuksia näissäkin tapaamisissa kaupattiin ja silloin ainakin pärjäsin hyvin. Tosin kontaktivauhti loppuunviedyissäpuheluissa olikin vähintään noin 40 kuuden tunnin päivässä ja nämä vain tosiaan ne ei tai kyllä-vastaukset. Vastaajia, callbackeja yms tuli tietenkin vähintään tuplat vielä lisää!

        Millaistakohan provikkaa nuista suunnilleen maksetaan/ sovittu tapaaminen?

        Joo ei helvata, ei kiitos. katoin ilimoituksia, ei ollu mitää hajua että tämmöinen firma kyseessä...ei kiitos....


      • herhwerhwerhwerhwerh

        oliko tämä viesti joku rekryilmoitus :D


      • sivistynyt1
        ex-buukkari kirjoitti:

        Jälleen kerran hyvä esimerkki, jos ei hommassa pärjää niin automaattisesti syy on työssä/firmassa mutta ei vahingossakaan itsessä...jos toistasataa kontaktia otit viikossa niin en hirveästi ihmettele jos ei rahaa tullut. Itse firmassa monta vuotta toimineena tiedän, että meidän toimiston keskiverto buukkaritkin ottavat tuon verran kontakteja päivässä. kun itse vielä olin buukkipuolella MINIMI vaatimus oli 75 kontaktia päivässä joten olisiko mahdollista että syytä oli vähän sinussa itsessä eikä niinkään työssä. tiivistetysti, sinusta ei selvästikkään ollut tulospalkkaus työhön joten teit fiksusti kun vaihdoit alaa. onnittelut siitä!!

        Ettekö tajua, että hän tarkoitti toistasataa numero ei käytössä -kontaktia viikossa. Opetelkaa luetunymmärtämistä.


    • f1 sponsori

      sponsoroi formuloita. hyvä paikka

      • htwthwthwth

        ei sponsoroi


      • Eitodellakaansponsoroi
        htwthwthwth kirjoitti:

        ei sponsoroi

        Ei sponsoroi. Ostanut mainosaikaa.


    • Munymuny

      En osta enkä myy.

    • ........ölö

      neuvon kiertämään kaukaa. Pelkkää kusetusta koko touhu. Ite vuoden päivät seuranneena voin kertoa et jos valehtelu, selän takana puhuminen ja alle 1000€ kuukausipalkka kiinnostaa ni sitte oikea paikka!

    • vfffdsdsd

      no eipä oikei

    • 6+6

      ?!

    • kjkjk3

      Siellä on ainakin viinaan menevää porukkaa....

    • Sijoittaja

      Alexandrian tuotteet ovat paskaa

    • Kauppatieteilijä 1v.

      Hahaha
      Liian helppoa on tuolta saada töitä! Se kertoo jotain työpaikan laadusta. Soitin työpaikkailmoituksessa olevaan numeroon jossa nuori mies vastasi ja kertoi pyynnöstäni hieman työtehtävistä, jonka jälkeen hän alkoi kusta minua täysillä linssiin puhumalla myyntiosaston 3000€ mediaani kk.palkkiosta xD 3000€ on varmaankin mediaani koko talon työntekijöille joista ylin 10% saa törkeän hyvää palkka osa kohtuullista ja puhelin bookkareille (työtehtävä) paskapalkkaa jonka voi kääntää kohtuulliseksi uhraamalla päänahkansa ja selkärankansa. Minua pyydettiin heti työhaastatteluun huomiseksi..

    • kalervo-kullervo

      mitä pahaa on että pääset haastatteluun heti?

      ja mediaani EI OLE KESKIARVO, eli mediaanissa juuri EI OLE MUKANA niitä johdon palkan vipuvaikutuksia.

      idiootti!

    • pppppppppppppas

      Tuotteet on paskaa. Etenkin Generali. Aivan täyttä kusetusta. Ekat pari vuotta kaikki rahasi menevät FIRMAAN!

    • Kogeilin

      Juu itse tuolla muutaman kuukauden olin aikanaan töissä ja kovasti duunia paiskin mutta tulot jäi silti alle 300/kk vaikka täysimittaista päivää tein. Stressaavaa aikaa oli minulle, onneksi nykyisin kunnon duunissa :)

    • Anonyymi

      Olin 3 kk osa-aikatöissä opiskelun ohella ja sain palkkaa muutaman satasen. Olen tienannut lehtiä kauppaamallakin paremmin.

      • Anonyymi

        Sä et vaan osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et vaan osaa

        Kyllä muissa firmoissa olen päässyt puhelinmyyntihommissa hyville palkoille.


    • Anonyymi

      Lisänä vielä, että tuolla paikassa hiillostettiin työntekijöitä. Työntekijöiden saamat buukkaukset laitettiin taululle kaikkien nähtäville. Ja työtoverit olivat noin 16-vuotiaita pentuja.

      • Anonyymi

        Onko tulosten julkistaminen hiillostamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tulosten julkistaminen hiillostamista?

        On. Ja jos siellä pääsisi kunnon palkoille, siellä olisi myös aikuisia töissä buukkareina, ei pelkkiä alaikäisiä pentuja. Jollekin 16-vuotiaalle vaikka 200 egee voi olla hyvä kuukausipalkka kun asuu porukoilla eikä tarvi maksaa vuokraa tai laskuja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe