Voisiko kukaan auttaa, kun olen ottamassa
käyttöön nettitikkua, mutta koneeni väittää,
että olen järjestelmän valvojana estänyt
tikussa olevan ohjelman "latauksen" koneelle.
Nyt en kuitenkaan ollenkaan tiedä, mistä
minun pitäisi lähteä etsimään kyseistä
estoa, voisiko kukaan neuvoa hyvin
järjestelmällisesti, vai pitääkö oikein
palkallinen apu pyytää, tai pystynkö itse
vaihtamaan asetukset?
Modeemista
4
356
Vastaukset
- DarkNH
En tiedä asiasta mitään mutta tarvitset järjestelmänvalvojan eli Administratorin eli koneen haltian käyttöoikeudet. Nyt taidat olla pelkkä käyttäjä eli User.
Koneen käynnistyksessä saattaisi kysyä järjestelmänhaltijan käyttötunnusta salasanoineen.
Älä käynnistä konetta uudelleen sillä voi olla että että et pääse koneeseen uudelleen sisään.. ehkä apuja löytyy.- tietysti
tällä koneella järjestelmänhaltija.
Totta, kone kysyi tunnukset ja salasanat,
jotka tunnollisesti kirjoitin ja klikkasin
eteenpäin, niin vot, näyttöön bongahti
laatikko, jossa luki että olen estänyt
ko. ohjelman lataamisen jostakin asetuksista.
Ja sepä tässä nyt mättää, kun en tiedä mistä
asetuksista nyt on kyse... - kdqwokd eok oqo
tietysti kirjoitti:
tällä koneella järjestelmänhaltija.
Totta, kone kysyi tunnukset ja salasanat,
jotka tunnollisesti kirjoitin ja klikkasin
eteenpäin, niin vot, näyttöön bongahti
laatikko, jossa luki että olen estänyt
ko. ohjelman lataamisen jostakin asetuksista.
Ja sepä tässä nyt mättää, kun en tiedä mistä
asetuksista nyt on kyse...pääkäyttäjä -> sinä
ei ole sama kuin
järjestelmänvalvoja(haltija) -> tarvitset tunnukset...
Tutkaisepas papereita joita sait koneen mukana... - Densa
kdqwokd eok oqo kirjoitti:
pääkäyttäjä -> sinä
ei ole sama kuin
järjestelmänvalvoja(haltija) -> tarvitset tunnukset...
Tutkaisepas papereita joita sait koneen mukana...kone vikasietotilaan ja kirjaudu järjestelmänvalvojana sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928