Tervueren belkkari

Romi

Romi tervuere belkkarini täytää 7.12.03 9 vuotta.
Koira on energinen ja tottelevainen,en voi kuin suositella rotua.
Kyllä jos koira ei tottele,niin vika on kasvattajassa, koira on just sellainen kuin sen annetaan kasvaa.
Pienestä pitäen johdonmukainen koulutus,niin belkkarista saa
mahtavan kaverin pitkäksi aikaa.

4

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sassy

      Mä olen hankkimassa belgin uros pentua. Osaatko suositella milaiselle ihmiselle belgi sopii... Sen tiedän että belgille ei saa antaa missään vaiheessa periksi (kun ei muillakaan roduilla) ja että belgi tarvii sen johdon mukaisen koulutuksen. Itse ajattelin tulevan pentuni kanssa harrastaa agia ja tokoa ja näyttelyt ovat yksi pää harrastuksista. Niin ja pitkät lenkkeilyt 3 kertaa päivässä aamulla päivällä ja illalla (niin teen nytkin oman koirani kanssa) Mitä luulet voisiko belgillä olla miellyttävää ja paljon tekemistä kanssani. Olen kuullut että rotu on hyvin hyvin energinen ja että belgi tarvitsee paljon tekemistä ja liikuntaa. Pitäisikö noista kolmesta vielä jotakin lisätä vai pärjäisikö noilla eväillä pitkälle?

      • Jonna

        Mulla oli 12v Gronendal belgari se oli narttu ja maailman ihanin belgis ihan nuorille en ehkä suosittele koska se vaatii lujan kasvatuksen ja vetää ainakin aluksi mutta en mene ihan takuuseen minkä ikäiselle voi suositella belgistä mutta aivan ihana se oli belgikseni kuoli 2vuotta sitten mutta on viellä muistoissa ne ihanat ajat nyt olen vaihtanut rotua mutta olen ajatellut vielä joskus hankkivani belgiksen


      • sassy85
        Jonna kirjoitti:

        Mulla oli 12v Gronendal belgari se oli narttu ja maailman ihanin belgis ihan nuorille en ehkä suosittele koska se vaatii lujan kasvatuksen ja vetää ainakin aluksi mutta en mene ihan takuuseen minkä ikäiselle voi suositella belgistä mutta aivan ihana se oli belgikseni kuoli 2vuotta sitten mutta on viellä muistoissa ne ihanat ajat nyt olen vaihtanut rotua mutta olen ajatellut vielä joskus hankkivani belgiksen

        Kiitti kun kirjoitit. Olen 18. Mulla on kokemusta maailman jääräpäisemmästä rotikasta. Rotikka on mukava ja tottelevainen, mutta kun se on päättänyt jotakin niin sitten mennään. Täytyy olla tooooodella luja tahto että saa sen pään kääntymään.Onhan siinä sekin että se ei ole mun kun se on poika ystävn eikä se ole vielä välttämättä oikein omaksunut että uusi emäntä komentaa talossa. Mutta sinänsä kokemusta on.. ainakin isosta koirasta jos ei muusta. Täällä on kyllä sellainen täti jonka silmillä ei koirat hyppele.. heh.. omasta mielestä voisin kylmän pääni kanssa selvitä ja onnistua kouluttamaan belgistä unelma koiran (niin kuin nykyisestäkin) ´
        mutta on se silti mukavaa kysyä ja varmistää ihmisiltä joilla on ollut belgi.


    • Laherry

      Romi on pari kuukautta vanhempi luin meidän Venla. Venla tervueren belkkari täyttää 13.3.04 9 vuotta. Mukava koira se on. Toivottavasti vihtyy seurassamme vielä useita vuosia. Venla veti nuorempana, mutta vanhemmiten se on loppunut. Hyvin tottelevainen. Mm. 2 x Suomen käyttövalio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe