Tero oli joutunut ajamaan Tuulin pois, koska tyttö ei muuten lähtenyt. Tero oli tiettävästi todennut Tuulin olevan sairaanloisen läheisriippuvainen. Kuulemma tytön jatkuva naputus oli lopullisesti saanut tunnetusti rauhallisen Teron pinnan pettämään.
Kun Tero noin kertoo, niin siihen on uskottava. Terohan nämä asiat parhaiten tietää! Toisaalta juuri samat asiat tulivat esiin BB-talossakin!
Toivotaan, että komea Tero saa upean Esransa!
Vielä Terosta ja Tuulista
46
3476
Vastaukset
- valheitasi...
enää. Miksi vielä pitää kaivaa vanhaa asiaa vai oletko saanut Terska-Terolta pakit.
Esrasta muuten, kuvittele Teroa vanhempi keski-ikäinen mustaviiksinen tyypillinen turkkilainen matami niin saat käsityksen tuosta upeudesta. - etsäsitäsaa
Eihän me nyt Teroa muille maille anneta, kyllä ottajia on täälläkin, sinäkin se jaksat, ei muuta pyöri päässä kuin Tero. Pistä nyt tuumasta toimeen, mut muista sitte ettet naputa jatkuvasti samaa asiaa, ihan vinkiks vaan.
- ja kyllä aika
moni turkkilainen nainen on aika vetävä. Itse tunen joitain ja ovatkin todella nättejä ja mikä parasta ihanat luonteet heillä, eikä muuten viiksiä! Hoikkia ja suloisia vaikka ovatkin yli kolmekymppisiä.
Eikä se ulkonäkö kyllä autuaaksi tee, voi ensin kiinnittää huomion mutta sen jälkeen meinaakin jo aika paljon moni muu asia.
Jos on mukava tyyppi ja antaa toiselle tilaa eikä narise turhista niin se on jo aika paljon se. Ulkonäköä saa pakkelilla paranneltua kuka vaan mutta luonteen muuttaminen, se onkin jo vaikeampi temppu! - luulet
Taitaa olla ottajat harvassa, riippuu tietysti "ottamisesta".
- Kaveri toimittajan tuttu
Kaverini on erään toimittajan tuttu. Toimittaja oli kertonut samantyyppisiä asioita. Tero oli "pöytäkirjan ulkopuolella" haastattelussa kertonut noista Tuuliin liityvistä jutuista. Oli lisäksi maininnut Tuulin ärsyttävästä nuukuudesta.
- älä jätä...
ei toimittajille voi kertoa mitään 'pöytäkirjan ulkopuolella', kaikki kerrotaan viihdeuutisissa aivan varmasti. Itsekin saisit Seiskan vinkkipalkkion jos asiassa olisi yhtään perää.
- päinvastoin....
Tero on sairaalloisen seksiriippuvainen ja tarvitsee pikaisesti ammattiauttajaa. Hän tarvitsee koko ajan uusia valloituksia ja samanaikaisia seksikumppaneita. On säälittävää kun Tero keskittyy vain ulkoiseen koreuteen uusia valloituksia varten, kuten lihaksiin, tukan kasvattamiseen, meikkeihin kynsilakkaan ja hajuvesiin. Hetken päästä huomaakin, että elämä on mennyt ohi, ei koulutusta, ei pysyvää työpaikkaa ja nuoret naiset eivät hänestä enää kiinnostu.
- parhaiten
Noinkos kävi sulle. Oo huoleti, eri Tero ole sellanen. Toivottavasti saat apua ongelmaasi.
- vielä kun
tietäisit millaisia juttuja SINUSTA on liikkeellä...
- vai kaveritko...
aloittivat taas tämän älyttömän valhejutun, koska tietävät että sillä saa provosoitua ihmiset mukaan näiden valheiden levitykseen.
Kohta palsta taas tulvii törkeyksiä ja loukkauksia ja ylläpidon pitää puuttua pahimpiin niistä.
Toivottavasti ylläpito on nyt ajantasalla eikä päiviä myöhässä.- asialla lienee
Kateellisten panettelua, kovasti tykkäävät, vaan kun ei mahiksia niin yrittävät sitten näin. Säälittävää!
- on loppuun kaluttu
Ei ole enää mitään Teroa ja Tuulia, its finito,
the end, ymmärtääkö hän?
PS. Kyl se varmaan sen esran saa, onnea heille:) - avaaja...
toistaa samaa valhettaan uudelleen ja uudelleen ja aivan samoin sanoin. Tämä sama kirjoitettu tai kopioitu teksti löytyy pienin väliajoin eri ketjuissa. Nyt hänen piti avata uusi ketju kun muuten ei enää saanut valhettaan esille muissa ketjuissa.
Mikähän ongelma tai sairaus tälläkin 'Mia-Kreetalla' on, nikkihän on keksitty, voi olla mieskin.- mieskinon
on se mies näin sen eilen kaupassa teron ja tuulin kanssa.
- lolllollooll
Älä jaksa tuota Esra-juttua enää. Se on ollut ja mennyt.
Tuulin ja Teron erosta sen verran että uskon kyllä sen et Terolla on pinna palanu sen jatkuvan naputuksen kanssa. Voipi olla ja todennäkösesti onkin yksi syy eroon. Olihan Tuulilla niitä friikkijuttuja muitakin:) Lasitkin piti olla suorassa jonossa ja merkit kaakkoon...vai miten se meni:))
Jos vielä on mustisluonne ja sitoo liian tiukasti toisen kiinni itseensä, niin varmasti alkaa miestä kuin miestä ahistamaan.
Voi hyvät tytöt kun te oppisitte sen että miehen saa lähemmäs vain tyrkkäämällä sitä aika ajoin hiukan kauemmas..- Apinana
Ja voi että kun te täällä oppisitte sen, että elämää talossa ei voi verrata elämään täällä. Luonteenpiirteet saa erilaisia vivahteita siellä eikä se tarkoita, että jos siellä käyttäytyy tietyllä tavalla, niin täällä käyttäytyisi samallallailla. Tajutkaa jo tämä ja lopettakaa tuo Tuulin narinasta puhuminen, tuskin olisivat yhteen menneetkään, jos siinä olisi narinaan aihetta ollut.
- mutta kuitenkin
Apinana kirjoitti:
Ja voi että kun te täällä oppisitte sen, että elämää talossa ei voi verrata elämään täällä. Luonteenpiirteet saa erilaisia vivahteita siellä eikä se tarkoita, että jos siellä käyttäytyy tietyllä tavalla, niin täällä käyttäytyisi samallallailla. Tajutkaa jo tämä ja lopettakaa tuo Tuulin narinasta puhuminen, tuskin olisivat yhteen menneetkään, jos siinä olisi narinaan aihetta ollut.
kyllä siitä perusluonteesta saa viitteitä sieltäkin. Jos on vapaamielinen siellä niin varmaan todennäköisesti oikeasti vielä enemmän, sänkyhommathan ei ihan jokaiselta onnistu kaikkien nähden, samoin jos on nariseva ja vahtiva ja ripustautuva luonne talossa niin todennäköisesti on sitä luonnossakin ikävä kyllä voi olla enemmänkin näitä piirteitä. Mutta minulle se ja sama, henkilö ei kiinnosta niin millään tasolla. ja eihän tuokaan näyttänyt kestävän joten se siitä narinasta.
- minkälainen ihminen
mutta kuitenkin kirjoitti:
kyllä siitä perusluonteesta saa viitteitä sieltäkin. Jos on vapaamielinen siellä niin varmaan todennäköisesti oikeasti vielä enemmän, sänkyhommathan ei ihan jokaiselta onnistu kaikkien nähden, samoin jos on nariseva ja vahtiva ja ripustautuva luonne talossa niin todennäköisesti on sitä luonnossakin ikävä kyllä voi olla enemmänkin näitä piirteitä. Mutta minulle se ja sama, henkilö ei kiinnosta niin millään tasolla. ja eihän tuokaan näyttänyt kestävän joten se siitä narinasta.
Sinä olet. Oletko itse täydellisyys kun muita osaat arvostella.
- täydellinen, enhän
minkälainen ihminen kirjoitti:
Sinä olet. Oletko itse täydellisyys kun muita osaat arvostella.
minä juurikaan arvostele, vikani ne on minullakin, tottakai. Mutta sellainen aika hyvä pakkaus kuitenkin, olen kuullut. Ei tarvitse hakea hyväksyntää kummallisilla tempauksilla ainakaan, hyvin menee muutenkin ja olen erittäin tyytyväinen elämääni. Ehkä emme pääse tapaamaan mutta jossain joskus voihan olla että katsot minuun..
- epätoivoinen...
täydellinen, enhän kirjoitti:
minä juurikaan arvostele, vikani ne on minullakin, tottakai. Mutta sellainen aika hyvä pakkaus kuitenkin, olen kuullut. Ei tarvitse hakea hyväksyntää kummallisilla tempauksilla ainakaan, hyvin menee muutenkin ja olen erittäin tyytyväinen elämääni. Ehkä emme pääse tapaamaan mutta jossain joskus voihan olla että katsot minuun..
sinäkin, hankit ilosi haukkumalla toisia netissä nimettömänä, etkä varmasti rohkene naamaasi näyttää.
Ikävä, että netissä voivat mellastaa tuollaiset elämästä vieraantuneet. Tosi sairasta. - aika paha..
epätoivoinen... kirjoitti:
sinäkin, hankit ilosi haukkumalla toisia netissä nimettömänä, etkä varmasti rohkene naamaasi näyttää.
Ikävä, että netissä voivat mellastaa tuollaiset elämästä vieraantuneet. Tosi sairasta.mutta ei siinä mitään, ethän tiedä kenelle osoitit! Kyllä se naama joka päivä jossain näkyy, ei kuitenkaan taida maksaa vaivaa sitä sinulle näyttää! Iloa, kauneutta ja kaikkea hyvää elämääsi, sehän on niin ihanaa, älä siis vaivu epätoivoon!
- ttttttttt&tttttttt
No onkos se totta että Tero on tavannu Mariannee monta kertaa jo? Jotkut puhuu tääl että jopa Tuulin aikana? Jospa ne vaan on kaveria.
- tapailee
vapaan seksin merkeissä, mutta molemmilla on monta muutakin ketä tapailevat samasta syystä.
- tässäkin tapauksessa
Jos ajattelisin omalle kohdalleni tuollaista kumppania kuin Tero, joka pettää heti kun selkänsä kääntää ja kukaan ei näe, eiei ei tulisi mitään.
Ja jos ajatusmaailmat on niin erilaiset kuin Tuulilla ja Terolla on, niin ero on paras ratkaisu tai siis ainoa ratkaisu. - pettäjän tie...
tässäkin tapauksessa kirjoitti:
Jos ajattelisin omalle kohdalleni tuollaista kumppania kuin Tero, joka pettää heti kun selkänsä kääntää ja kukaan ei näe, eiei ei tulisi mitään.
Ja jos ajatusmaailmat on niin erilaiset kuin Tuulilla ja Terolla on, niin ero on paras ratkaisu tai siis ainoa ratkaisu.on tuskainen ja harmaa, lauletaan laulussakin.
Ja on niin totta oikeassa elämässäkin. Osuu vielä Teronkin omaan nilkkaan, katuu silloin tekosiaan. - paljon samaa mieltä
Ja jos ajatusmaailmat on niin erilaiset kuin Tuulilla ja Terolla on, niin ero on paras ratkaisu tai siis ainoa ratkaisu.Aivan samaa ajattelen kuin edellinen kirjoittaja. En itse voisi ajatellakaan seurustelevani miehen kanssa, joka parisuhteessa koko ajan juoksisi muiden perässä. Etsiköön kyseinen herra sellaisen naikkosen, joka tuollaista sietää ( ei varmaan moni).
Kyllä niitä uskollisiakin miehiä löytyy, myös Tuulille. Tuuli ansaitsee sellaisen miehen, jolla on elämän peruskysymyksistä samantyylinen käsitys ja haluaa suunnilleen samanlaisia asioita. - rerhfgd
Ja jos ajatusmaailmat on niin erilaiset kuin Tuulilla ja Terolla on, niin ero on paras ratkaisu tai siis ainoa ratkaisu.tääkin puhe on siitä että pettää ja pettää...kenellä on näyttää todisteita siitä että Tero muka pettää koko ajan? Jos talosta tullessa ennen kun rupes edes seukkaan Tuulin kaa(siis joku kirjotti täällä, et oli ennen sitä), nii erehty känäs Miaan, niin sekö tekee siitä patologisen pettäjän, höhhöh..no ette te tiijä tosielämästä sitten mitään. Kyllä kuule pettäjiä tässä maassa riittää ja paljo törkeempiä.
- puhetta mielestäni myös
rerhfgd kirjoitti:
tääkin puhe on siitä että pettää ja pettää...kenellä on näyttää todisteita siitä että Tero muka pettää koko ajan? Jos talosta tullessa ennen kun rupes edes seukkaan Tuulin kaa(siis joku kirjotti täällä, et oli ennen sitä), nii erehty känäs Miaan, niin sekö tekee siitä patologisen pettäjän, höhhöh..no ette te tiijä tosielämästä sitten mitään. Kyllä kuule pettäjiä tässä maassa riittää ja paljo törkeempiä.
ja kerrankos sitä nyt nuoret miehet yrittää eri naisia ja vaihtaa toiseen, eihän siinä ole mitään kummallista, elämää se vaan on. Jos ei ole hyvä niin mitä siihen jää roikkumaan sehän olisi tyhmää. Suodaan siis hänelle aikaa löytää se hyvä ja paras ja sittenhän rauhoittuu, ei tee enää mieli muita ja siihen asti ei kun toivotellaan metsästysonnea, eikös!
- tajua....
rerhfgd kirjoitti:
tääkin puhe on siitä että pettää ja pettää...kenellä on näyttää todisteita siitä että Tero muka pettää koko ajan? Jos talosta tullessa ennen kun rupes edes seukkaan Tuulin kaa(siis joku kirjotti täällä, et oli ennen sitä), nii erehty känäs Miaan, niin sekö tekee siitä patologisen pettäjän, höhhöh..no ette te tiijä tosielämästä sitten mitään. Kyllä kuule pettäjiä tässä maassa riittää ja paljo törkeempiä.
tai suostu tajuamaan, että näitä tapauksia on Terolla ollut useita tuon 'parisuhteen' aikana.
BB-tyttösiä oli ainakin pari Mian lisäksi sekä satunnaisia Onneloista löydettyjä ilolintuja, vanhoja panoheiloja jne.
Toki Tero saa elää niin kuin on sanonutkin, että voi hyvin olla viiden naisen kanssa samaan aikaan, mutta silloin ei pidä uskotella, että on parisuhteessa. Se on pettämistä.
Makea elämä on vienyt Teron mennessään ja siitä on vaikea päästä irti, tuskin opiskelut onnistuu. - mitä todisteita
tajua.... kirjoitti:
tai suostu tajuamaan, että näitä tapauksia on Terolla ollut useita tuon 'parisuhteen' aikana.
BB-tyttösiä oli ainakin pari Mian lisäksi sekä satunnaisia Onneloista löydettyjä ilolintuja, vanhoja panoheiloja jne.
Toki Tero saa elää niin kuin on sanonutkin, että voi hyvin olla viiden naisen kanssa samaan aikaan, mutta silloin ei pidä uskotella, että on parisuhteessa. Se on pettämistä.
Makea elämä on vienyt Teron mennessään ja siitä on vaikea päästä irti, tuskin opiskelut onnistuu.on tästä??? Kaikki pelkkää arvailua.
- millon kellekin
puhetta mielestäni myös kirjoitti:
ja kerrankos sitä nyt nuoret miehet yrittää eri naisia ja vaihtaa toiseen, eihän siinä ole mitään kummallista, elämää se vaan on. Jos ei ole hyvä niin mitä siihen jää roikkumaan sehän olisi tyhmää. Suodaan siis hänelle aikaa löytää se hyvä ja paras ja sittenhän rauhoittuu, ei tee enää mieli muita ja siihen asti ei kun toivotellaan metsästysonnea, eikös!
Tämä tapaus on nyt finito! Kaipa nämä muutama läyhääjä tällä kokevat sen itsekin aikanaan, että kaikkea sattuu. Tuosta jankkaamisesta tulee lähinnä mieleen vanha sananparsi "Siitä puhe mistä puute"
- ...no
mitä todisteita kirjoitti:
on tästä??? Kaikki pelkkää arvailua.
Joillakin ehkä arvailua, osalla tietoa. Itse en viitsisi kuuna päivänä täällä kertoilla itse keksimiäni juttuja yhtään kenestäkään. Tiedän ihan varmasti, että kyllä se terppa on pettämään mennyt. Nimim. läheltä seurannut
- niinja
...no kirjoitti:
Joillakin ehkä arvailua, osalla tietoa. Itse en viitsisi kuuna päivänä täällä kertoilla itse keksimiäni juttuja yhtään kenestäkään. Tiedän ihan varmasti, että kyllä se terppa on pettämään mennyt. Nimim. läheltä seurannut
Olen kuullut terpan olleen tuulikille vihainen ja katkera jostain ja uhonneen ettei tuu pystyyn antaan anteeksi talosta tullessaan. Terppahan tuulikin jätti. Myöskin läjeltä seurannut
- ttttttttt&tttttttt
niinja kirjoitti:
Olen kuullut terpan olleen tuulikille vihainen ja katkera jostain ja uhonneen ettei tuu pystyyn antaan anteeksi talosta tullessaan. Terppahan tuulikin jätti. Myöskin läjeltä seurannut
se ois niin suuttunut Tuulille? Kyllähän se Tuulikin niitä kupruja teki talossa ollessaan vai oisko sattunut jotaan ulkopuolellakin.....kerropa kun tiijät.
- ja liikkuu...
mitä todisteita kirjoitti:
on tästä??? Kaikki pelkkää arvailua.
Hesassa näkee ja kuulee monenlaista, siitä tiedän varmasti.
Itse et pysty todistamaan tuota lujaa uskoasi Terska-Teron viattomuuteen ja kunnollisuuteen.
Herää jo todellisuuteen sieltä haaveistasi. - lähempää..
...no kirjoitti:
olen vielläkin lähempää kuin sinä ja tiedän tasan tarkoin ettei Tero ole pettänyt jos pettämisellä tarkotat sänkyyn menemistä,toki Terolla on kavereita ja ystäviä,ja niin pitää ollakkin..mut luuletteko tosiaan että Tero ja Tuuli tulee tänne kertomaan asioistaan,ei taatusti tule kommentoimaan ja se on hyvä,mitäs te niillä tiedoilla teette..nauravat ittekseen miten tyhmää touhua,läyhäätte ja jankkaatte niinku suuremmastakin jutusta..
- ollutkin...
lähempää.. kirjoitti:
olen vielläkin lähempää kuin sinä ja tiedän tasan tarkoin ettei Tero ole pettänyt jos pettämisellä tarkotat sänkyyn menemistä,toki Terolla on kavereita ja ystäviä,ja niin pitää ollakkin..mut luuletteko tosiaan että Tero ja Tuuli tulee tänne kertomaan asioistaan,ei taatusti tule kommentoimaan ja se on hyvä,mitäs te niillä tiedoilla teette..nauravat ittekseen miten tyhmää touhua,läyhäätte ja jankkaatte niinku suuremmastakin jutusta..
koko ajan Teron sängyssä, kerro löytyivätkö Suvin pikkarit sieltä.
- terppaa...
niinja kirjoitti:
niin Terppaa syyttää kaikesta toisia. On kumppanin vika jos joutuu käymään vieraissa. Jumala armahtaa, Terppa ei, koska on hänen sijaisensa täällä maan päällä. Terppa tietää, Terppa osaa, Terppa on aina oikeassa, toiset tekevät aina väärin.
Voi taivas tuota itserakkauden ja itsekehun määrää. - mikä sanonko
tajua.... kirjoitti:
Makea elämä on vienyt Teron mennessään ja siitä on vaikea päästä irti, tuskin opiskelut onnistuu.tuo Mia-juttukin olis ollut jo tarpeeksi.
Saiko salattua Tuulilta kaikki nuo jutut? ja kuinka kauan sai salattua, en tajua, ei ymmärrys riitä mulla kuinka joku voi toimia noin.
Ei niillä ole voinut olla mitään suhdetta, sen on ollut pakko olla feikkiä median takia. - oli pelkkää julkisuuteen
mikä sanonko kirjoitti:
tuo Mia-juttukin olis ollut jo tarpeeksi.
Saiko salattua Tuulilta kaikki nuo jutut? ja kuinka kauan sai salattua, en tajua, ei ymmärrys riitä mulla kuinka joku voi toimia noin.
Ei niillä ole voinut olla mitään suhdetta, sen on ollut pakko olla feikkiä median takia.pyrkimistä puolin ja toisin ja sitähän saivatkin runsaasti, aika vähillä ansioilla. Näin meitä tyhmiä vedätetään.
Vaikka onhan se tiedossa että jos on pakkomielle saada julkisuutta sinnehän pyritään keinolla millä hyvänsä, näkihän sen näistäkin.
Mutta eihän tuommonen kovin pitkälle kanna. - Tuulille ei
oli pelkkää julkisuuteen kirjoitti:
pyrkimistä puolin ja toisin ja sitähän saivatkin runsaasti, aika vähillä ansioilla. Näin meitä tyhmiä vedätetään.
Vaikka onhan se tiedossa että jos on pakkomielle saada julkisuutta sinnehän pyritään keinolla millä hyvänsä, näkihän sen näistäkin.
Mutta eihän tuommonen kovin pitkälle kanna.julkisuus ollut mikään tavoite, opiskelut suuntautuu ihan muille aloille ja harrastukset ja myös muut elämänarvot, ei kuulostanut julkisuuteen pyrkiväksi pyrkyriksi, Terosta sitten en tiedä, sille on hyötyä julkisuudesta varmasti, no ainakin naisrintamalla.
Ymmärsin Tuulilla tämän BB-kokemuksen olleen yksi päämäärä ja kokemus jonka halusi elää ja mielsi, että sen jälkeen pääsee elämään tavallista arkea. - tietoa
Huijarista, naisten naurattajasta tietoa:
"Et siis tai suostu tajuamaan, että näitä tapauksia on Terolla ollut useita tuon 'parisuhteen' aikana.
Makea elämä on vienyt Teron mennessään ja siitä on vaikea päästä irti, tuskin opiskelut onnistuu." - yrtryrytrty
ja liikkuu... kirjoitti:
Hesassa näkee ja kuulee monenlaista, siitä tiedän varmasti.
Itse et pysty todistamaan tuota lujaa uskoasi Terska-Teron viattomuuteen ja kunnollisuuteen.
Herää jo todellisuuteen sieltä haaveistasi.ja kuvittelee enemmän kun tarpeeksi.
- tero ja tuuli-fani
lähempää.. kirjoitti:
varmaan tänne tule niitä kertomaan, mutta mun mielestä on tärkeää että sä Teron lähipiiristä kuitenkin kerrot sen verran oikeita näkemyksiä ettei täällä leimattas turhaan Teroa vaikka miksi psykopaatiksi.
Itse pidän Terosta paljon vaikka en häntä tunnekkaan. Jotenkin tuntuu pahalta et Tuulin lausunnosta lähti tällainen lynkkaus Teroa kohtaan. Joidenkin mielestä se tuntuu olevan täysin kunnoton roisto. Teron lämpimyys ja hyväsydämisyys kuitenkin näkyi talossakin ja en saa siihen sopimaan kylmäverisyyttä millään. Tottakai kavereita pitää olla ja silleen, mut mäkään en usko että Tero on enempää pettänyt kun sen Mian kanssa. Kaikille voi sattua ja kerrasta voi myös viisastua.
Eroissa tapahtuu ja sattuu eikä sitä voi aina ulkopuoliset edes huomata. Varmastihan on syitä molemmissa ja että toiseen sopeutuminen voi olla vaikeaa. Jos ei tunne suhdetta kodikseen, niin ero on kai paras vaihtoehto silloin. - bkhnöaldifgäponen
niinja kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että oisko se ollu se yx juttu siel talos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872