Jaksatteko masturboida flunssaisena?
Tiedättekö hetken: Mies on lähtenyt töihin, tekee mieli lepäillä sängyssä ja mieleen tulevat ihanat naiset... käsi hakeutuu pakostakin sinne...
Tuntuu luvattomalta jaksaa tätä kun ei töihinkään jaksanut mennä...
Mulla halut vain lisääntyvät kipeänä ja ajatukset karkailevat. Meneekö teillä toisinpäin.
Kunpa eräs kipeä ihastukseni kotonaan jaksaisi aatella minuakin ja....
Huh haaveita.
flunssaisena
12
1174
Vastaukset
- haluilla oonko
sit kipeenä vai en =).onksun ihastuskin kipeenä vai onkse kipee ihastus ?.parane pian mut nauti ny sit siel itekses !.
- ei tarvi haaveilla ypöyksin...
Runkkaako miehesikin yksin, kun sinä et saa mitään?
- niin...
ei tarvi haaveilla ypöyksin... kirjoitti:
Runkkaako miehesikin yksin, kun sinä et saa mitään?
siis miten niin en saa mitään? Häh?
Taidat olla mies, sä edellisen kirjoittaja. Tai heteronainen.
Mitä se mieheen liittyy jos haluaa masturboida ja jos nainen haluaa ajatella naista masturboidessa. miehen kanssa kun on vaikea haaveksia naisesta. yksin helpompaa. Eikö oikeesti ketään jolla näin?
kuinka moni nainen haluaa muka panna miehen kanssa kun naista tekee mieli? - sitoutunut mieheen. Naiselta
niin... kirjoitti:
Mitä se mieheen liittyy jos haluaa masturboida ja jos nainen haluaa ajatella naista masturboidessa. miehen kanssa kun on vaikea haaveksia naisesta. yksin helpompaa. Eikö oikeesti ketään jolla näin?
kuinka moni nainen haluaa muka panna miehen kanssa kun naista tekee mieli?ei saa kunnon panoja, niiltä kun puuttuu elin siihen.
- saanut kumpaakaan, et miestä
niin... kirjoitti:
kuinka moni nainen haluaa muka panna miehen kanssa kun naista tekee mieli?etkä naista? Voih! Mikä surkeus on osaksesti tullut, kuule yritä uudestaan. Paistaa se aurinko joskus risukasaankin. Älä lannistu! Kyllä se siitä.
- rynkyn
sitoutunut mieheen. Naiselta kirjoitti:
ei saa kunnon panoja, niiltä kun puuttuu elin siihen.
mua ei ole kukaan niin ihanasti pannut kuin nainen.Miehet rynkyttää, naiset rakastelee.
Revi siitä.
Mielikuvitusta ja välineitä jos haluaa käyttää ( itse en halua)nautinto on suurempi.Nainen jaksaa pitempään kuin mies.
Mutta jos olet kiinnostanut vain miehestäsi,typeristä panoista, etkä naisista lainkaan.Mitä sä täällä kulutat aikaasi? - K**pä puuttuu. Se on pelkkää
rynkyn kirjoitti:
mua ei ole kukaan niin ihanasti pannut kuin nainen.Miehet rynkyttää, naiset rakastelee.
Revi siitä.
Mielikuvitusta ja välineitä jos haluaa käyttää ( itse en halua)nautinto on suurempi.Nainen jaksaa pitempään kuin mies.
Mutta jos olet kiinnostanut vain miehestäsi,typeristä panoista, etkä naisista lainkaan.Mitä sä täällä kulutat aikaasi?hankaamista tai voi tietty pistää naaman alakertaan ja alkee imeä. Yök yök eiks yeah!
- ei miehistä
K**pä puuttuu. Se on pelkkää kirjoitti:
hankaamista tai voi tietty pistää naaman alakertaan ja alkee imeä. Yök yök eiks yeah!
ole tyydyttämään naista!
Nuoleminen vie naisen taivaaseen jos et ole tiennyt sitä et tiedä siis naisista mitään.Nahkanuijaa saa kaupasta ja yleensä vielä paremmilla metreillä.
Hankaamista?? noh mitäs se miesten touhu nyt sitten muutakaan olisi.Hinkkaamista? - ei suostu edes tekemään mitään
ei miehistä kirjoitti:
ole tyydyttämään naista!
Nuoleminen vie naisen taivaaseen jos et ole tiennyt sitä et tiedä siis naisista mitään.Nahkanuijaa saa kaupasta ja yleensä vielä paremmilla metreillä.
Hankaamista?? noh mitäs se miesten touhu nyt sitten muutakaan olisi.Hinkkaamista?noin iljettävää. Siitä tulee oksennus ja hajukin on karmiva. Eivät edes miehet kestä sitä löyhkää.
- kuukautisten aikana ???
mulla herää ja masturboin jo ekan päivän jälkeen aikas paljon,mites muut ????
- hieroo minua koko ajan. Etsi
uus mies, kun sun täytyy masturboida koko kierron ajan. Voi jessus mikä kohtalo! Miehes on huono tosi huono, mie heittäisin sen ulos.
- Kysyvä ei tieltä eksy
hieroo minua koko ajan. Etsi kirjoitti:
uus mies, kun sun täytyy masturboida koko kierron ajan. Voi jessus mikä kohtalo! Miehes on huono tosi huono, mie heittäisin sen ulos.
Onko sulla ollut ihana mies kuukauden vai kaks ? Katellaan 20 vuoden päästä kuinka tyydytetty oot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290