Mietinnässä on itseopiskelumateriaalien tilaus toukokuun VAKAVA-pääsykoetta varten. Olen tutkiskellut eri valmennuskurssijärjestäjien sivustoja ja saanut käsityksen että Eximia ainoana kauppaa VAKAVAn itseopiskelumateriaaleja. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä ja materiaaleja on tarjolla muillakin järjestäjillä. Onko jollakin kokemuksia Eximian itseopiskelumateriaaleista? Antakaa palautetta!
Eximian VAKAVAn itseopiskelumateriaalit?
1
1002
Vastaukset
- sjdlfjsjdfs
En välttämättä suosittelesi tuhlaamaan aikaa mihinkään valmennuskurssiin. Vakavakokeeseen on (oli ainakin viime vuonna) reilut 30 päivää lukuaikaa. Materiaaliakaan ei pysty mistään arvaamaan etukäteen, joten lukuaika todella on kaikille sama. Kirja oli sellainen aika ohut, reilun 100 sivun läpyskä.
Suosittelen kirjan lukemista niin moneen kertaan, että sen osaa vaikka unissaankin ulkoa. Artikkelit eivät ole mitään tähtitiedettä, joten valitettavasti jopa kasvatusalan pääsykokeessa painottuu ulkoa opettelu. Tosin viime vuonna kirjassa oli yksi artikkeli venäläisestä semiotiikasta, joka todella monen nykyisen opiskelukollegani mielestä oli varsin omalaatuinen.
Koe oli monivalintakoe ja kysymykset todella olivat sellaisia, että materiaali piti osata a:sta ö:hön ulkoa.
Itse päätin viime vuonna, että luen niin paljon, että osaan vastata ihan mihin vaan. Koe menikin todella loistavasti.
En ymmärrä, missä välissä minulla olisi ollut tuon reilun 30 päivän aikana aikaa 1) mennä jollekin valmennuskurssille tai 2) lukemaan vielä jotain itseopiskelumateriaalia.
Kukaan muu ei kirjaa pysty päähäsi takomaan. Tsemppiä lukemiseen joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335697- 765179
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1503309Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky232610- 432239
- 492168