Mietinnässä on itseopiskelumateriaalien tilaus toukokuun VAKAVA-pääsykoetta varten. Olen tutkiskellut eri valmennuskurssijärjestäjien sivustoja ja saanut käsityksen että Eximia ainoana kauppaa VAKAVAn itseopiskelumateriaaleja. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä ja materiaaleja on tarjolla muillakin järjestäjillä. Onko jollakin kokemuksia Eximian itseopiskelumateriaaleista? Antakaa palautetta!
Eximian VAKAVAn itseopiskelumateriaalit?
1
915
Vastaukset
- sjdlfjsjdfs
En välttämättä suosittelesi tuhlaamaan aikaa mihinkään valmennuskurssiin. Vakavakokeeseen on (oli ainakin viime vuonna) reilut 30 päivää lukuaikaa. Materiaaliakaan ei pysty mistään arvaamaan etukäteen, joten lukuaika todella on kaikille sama. Kirja oli sellainen aika ohut, reilun 100 sivun läpyskä.
Suosittelen kirjan lukemista niin moneen kertaan, että sen osaa vaikka unissaankin ulkoa. Artikkelit eivät ole mitään tähtitiedettä, joten valitettavasti jopa kasvatusalan pääsykokeessa painottuu ulkoa opettelu. Tosin viime vuonna kirjassa oli yksi artikkeli venäläisestä semiotiikasta, joka todella monen nykyisen opiskelukollegani mielestä oli varsin omalaatuinen.
Koe oli monivalintakoe ja kysymykset todella olivat sellaisia, että materiaali piti osata a:sta ö:hön ulkoa.
Itse päätin viime vuonna, että luen niin paljon, että osaan vastata ihan mihin vaan. Koe menikin todella loistavasti.
En ymmärrä, missä välissä minulla olisi ollut tuon reilun 30 päivän aikana aikaa 1) mennä jollekin valmennuskurssille tai 2) lukemaan vielä jotain itseopiskelumateriaalia.
Kukaan muu ei kirjaa pysty päähäsi takomaan. Tsemppiä lukemiseen joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423