Mietinnässä on itseopiskelumateriaalien tilaus toukokuun VAKAVA-pääsykoetta varten. Olen tutkiskellut eri valmennuskurssijärjestäjien sivustoja ja saanut käsityksen että Eximia ainoana kauppaa VAKAVAn itseopiskelumateriaaleja. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä ja materiaaleja on tarjolla muillakin järjestäjillä. Onko jollakin kokemuksia Eximian itseopiskelumateriaaleista? Antakaa palautetta!
Eximian VAKAVAn itseopiskelumateriaalit?
1
948
Vastaukset
- sjdlfjsjdfs
En välttämättä suosittelesi tuhlaamaan aikaa mihinkään valmennuskurssiin. Vakavakokeeseen on (oli ainakin viime vuonna) reilut 30 päivää lukuaikaa. Materiaaliakaan ei pysty mistään arvaamaan etukäteen, joten lukuaika todella on kaikille sama. Kirja oli sellainen aika ohut, reilun 100 sivun läpyskä.
Suosittelen kirjan lukemista niin moneen kertaan, että sen osaa vaikka unissaankin ulkoa. Artikkelit eivät ole mitään tähtitiedettä, joten valitettavasti jopa kasvatusalan pääsykokeessa painottuu ulkoa opettelu. Tosin viime vuonna kirjassa oli yksi artikkeli venäläisestä semiotiikasta, joka todella monen nykyisen opiskelukollegani mielestä oli varsin omalaatuinen.
Koe oli monivalintakoe ja kysymykset todella olivat sellaisia, että materiaali piti osata a:sta ö:hön ulkoa.
Itse päätin viime vuonna, että luen niin paljon, että osaan vastata ihan mihin vaan. Koe menikin todella loistavasti.
En ymmärrä, missä välissä minulla olisi ollut tuon reilun 30 päivän aikana aikaa 1) mennä jollekin valmennuskurssille tai 2) lukemaan vielä jotain itseopiskelumateriaalia.
Kukaan muu ei kirjaa pysty päähäsi takomaan. Tsemppiä lukemiseen joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742