Mietinnässä on itseopiskelumateriaalien tilaus toukokuun VAKAVA-pääsykoetta varten. Olen tutkiskellut eri valmennuskurssijärjestäjien sivustoja ja saanut käsityksen että Eximia ainoana kauppaa VAKAVAn itseopiskelumateriaaleja. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä ja materiaaleja on tarjolla muillakin järjestäjillä. Onko jollakin kokemuksia Eximian itseopiskelumateriaaleista? Antakaa palautetta!
Eximian VAKAVAn itseopiskelumateriaalit?
1
981
Vastaukset
- sjdlfjsjdfs
En välttämättä suosittelesi tuhlaamaan aikaa mihinkään valmennuskurssiin. Vakavakokeeseen on (oli ainakin viime vuonna) reilut 30 päivää lukuaikaa. Materiaaliakaan ei pysty mistään arvaamaan etukäteen, joten lukuaika todella on kaikille sama. Kirja oli sellainen aika ohut, reilun 100 sivun läpyskä.
Suosittelen kirjan lukemista niin moneen kertaan, että sen osaa vaikka unissaankin ulkoa. Artikkelit eivät ole mitään tähtitiedettä, joten valitettavasti jopa kasvatusalan pääsykokeessa painottuu ulkoa opettelu. Tosin viime vuonna kirjassa oli yksi artikkeli venäläisestä semiotiikasta, joka todella monen nykyisen opiskelukollegani mielestä oli varsin omalaatuinen.
Koe oli monivalintakoe ja kysymykset todella olivat sellaisia, että materiaali piti osata a:sta ö:hön ulkoa.
Itse päätin viime vuonna, että luen niin paljon, että osaan vastata ihan mihin vaan. Koe menikin todella loistavasti.
En ymmärrä, missä välissä minulla olisi ollut tuon reilun 30 päivän aikana aikaa 1) mennä jollekin valmennuskurssille tai 2) lukemaan vielä jotain itseopiskelumateriaalia.
Kukaan muu ei kirjaa pysty päähäsi takomaan. Tsemppiä lukemiseen joka tapauksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949127Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140