Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kylässä

saunassa

Oli torstai ilta ja sukulaistyttöni Milla oli tulossa meille kylään. Olin jo pidempään ihaillut ja mielessäni salaa halunnut tuota nuorta neitosta, mutta se tuntui niin sopimattomalta ajatukselta.. Vaimoni oli yllättäen joutunut lähtemään töihin joten olin siis yksin vastaanottamassa Millaa.

Kysyin hänen saapuessaan halisiko Milla saunoa tänään, kun se oli vielä lämmin käytyäni siellä vaimon kanssa. Milla tykkäsi ajatuksesta.

Annoin Millalle pyyhkeen ja kehotin menemään pukuhuoneeseen. Pian Milla olikin jo lauteilla lämmittelemässä. Menin varovaisesti pukuhuoneeseen ja riisuuduin. Sanoin Millalle ettei hätääntyisi, että tulisin vain hänen seurakseen ottamaan pienet löylyt.

Ah, tuo tyttönen oli niin ihana näky. Vaaleat hiukset olkapäille ulottuvat, pienet nöpörinnat pystyssä ja niin silkin vaalea iho.. Istuin Millan viereen. Heitin löylyä ja juttelin niitä näitä. Kunnes siirryin lähemmäksi ja laitoin käteni Millan reidelle, Sanoin: Mitäpäs jos setä vähän näyttäisi sinulle aikuisten juttuja, Pitäisin sinua vähän hyvänä.

Milla katsoi ujosti ja epävarmasti minua. Kiihotuin jo pelkästä katselusta. Pyysiin Millaa istumaan syliini. Hän ei vastustellut, mutta oli hieman arka. Hyväilin tytön rintoja ja vatsaa. Hitaasti laskin käteni alaspäin jalkoväliin. Levitin Millan reisiä. Suutelin häntä suulle ja työnsin sormeni hänen pimppiin. Milla ääntelehti ujosti. "Setä taitaa kohta panna tätä sinun ihanaa pikkupimppiäsi" sanoin Millalle.

Siirryimme makuuhuoneeseen ja asetin hänet selinmakuulle sängylle. Nuolin hänen pimppiään ja työnsin pian kaluni sisään. Ah, miten lämmin ja tiukka Milla oli. Tulepas ratsastamaan sedän päälle. Milla istui viattomasti syliini ja kova kaluni tunkeutui sisään. Liikutin häntä lantiosta edestakaisin ja hyväilin pieniä rintoja. Millakin tuntui nauttivan.

Lopulta laukesin Millan sisään kun hän oli piukka pylly ihanasti pystyssä edessäni ja panin kunnolla takaapäin.

9

21050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persikka

      no joo..olipas hyvin kuvailtu....

    • hmm..

      ihan kiva stoori mutta seksijuttui olis voinut kuvailla enemmän kuin tyyliin että nain takaapäin.. muuten jees..

    • Eräs

      ..oksettava sika.

      • jackman

        ...sika, kyllä.

        Onko se tiukan ja koskemattoman pillun himo noin kiivas? Ehkä näitä kirjoittelevat ovat todella jotenkin vinksahtaneita. Jotenkn eniten potuttaa se, että aikuiset miehet eivät malta pysyä erossa alle 18-vuotiaista. Itse työskentelen näiden "pikkupillujen" parissa, mutta ei minulla ole mitään ongelmia, sitä on nähnyt näiden nuorten neitien henkisen ja fyysisen kehityksen, lapsena minä niitä vielä pidän, ei niissä ole mitään kiihottavaa.

        Jotenkin tuntuu sairaalta kun eräissä paikoissa lähes viiskymppiset kuolaavat 15-16-vuotiaiden lapsosten perään. Kyllä niillä kroppa ja himot on ok, mutta kyllä ihminen on muutakin. Näille kuolaajille, joiden himot ovat eläinmaailman tasolla, on kai lampaiden naiminen yhtä helppo juttu...


      • häh
        jackman kirjoitti:

        ...sika, kyllä.

        Onko se tiukan ja koskemattoman pillun himo noin kiivas? Ehkä näitä kirjoittelevat ovat todella jotenkin vinksahtaneita. Jotenkn eniten potuttaa se, että aikuiset miehet eivät malta pysyä erossa alle 18-vuotiaista. Itse työskentelen näiden "pikkupillujen" parissa, mutta ei minulla ole mitään ongelmia, sitä on nähnyt näiden nuorten neitien henkisen ja fyysisen kehityksen, lapsena minä niitä vielä pidän, ei niissä ole mitään kiihottavaa.

        Jotenkin tuntuu sairaalta kun eräissä paikoissa lähes viiskymppiset kuolaavat 15-16-vuotiaiden lapsosten perään. Kyllä niillä kroppa ja himot on ok, mutta kyllä ihminen on muutakin. Näille kuolaajille, joiden himot ovat eläinmaailman tasolla, on kai lampaiden naiminen yhtä helppo juttu...

        Oli niin taitamattomasti kerottu meinaan...

        = jokun nuoren kokemattoman pikkupujan haavemaailmasta syntynyt sepitys.


      • häh
        jackman kirjoitti:

        ...sika, kyllä.

        Onko se tiukan ja koskemattoman pillun himo noin kiivas? Ehkä näitä kirjoittelevat ovat todella jotenkin vinksahtaneita. Jotenkn eniten potuttaa se, että aikuiset miehet eivät malta pysyä erossa alle 18-vuotiaista. Itse työskentelen näiden "pikkupillujen" parissa, mutta ei minulla ole mitään ongelmia, sitä on nähnyt näiden nuorten neitien henkisen ja fyysisen kehityksen, lapsena minä niitä vielä pidän, ei niissä ole mitään kiihottavaa.

        Jotenkin tuntuu sairaalta kun eräissä paikoissa lähes viiskymppiset kuolaavat 15-16-vuotiaiden lapsosten perään. Kyllä niillä kroppa ja himot on ok, mutta kyllä ihminen on muutakin. Näille kuolaajille, joiden himot ovat eläinmaailman tasolla, on kai lampaiden naiminen yhtä helppo juttu...

        oli tarkoitettu jutun kirjoittaneelle!


    • häh

      >Olipas kertomus< -- kirjoitukseni. Se on alunperinkin sinulle tarkoitettu.

    • päve

      oma emäntä riitä,kun pitää sukulaistyttöökin olla panemassa.ja sit sain sellasen kuvan että olet joku vanhempi mies ja se likka joku tosi nuori.kaikella on rajansa ja muutenkaan ei ollu häävi tarina!

    • panitko???

      panitko jotain kakaraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe