Minä olen

Tanja!

Haluan esitellä itseni. Asun Heinolassa. Minulla ei ole muuta tekemistä, kuin kytätä tänne tulevia viestejä. Isäni ja Äitini on kumpikin maanneet montussa kohta jo viisivuotta. Itse olen ollut kotona enimmäkseen täällä Heinolassa. Minä olen joskus joutunut pakkohoidon kautta poistumaan Heinolan rajojen ulkopuolelle. Voin sanoa sen rehellisesti täällä, että silloin minua on pelottanut todella paljon, kun ambulanssi on ylittänyt tien. Kuljettaja ei ole ollenkaan katsonut eteensä. Ne on aina tykännyt minun tisseistä. Olenkin antanut miehien aina hieroa niitä. Eniten kyllä pidän, kun nainen hieroo nännejäni. Se tuntuu hyvälle. Minä olen alkanut itsekkin hieroo koiraani, jolla on kaunis kiiltävä turkki. Tykkään isosiskon kilpikonnasta ja se on minulle hyvä apu avohoidossa. Olen sen verran kehitysvammainen, että en ymmärrä mistään yhtään mitään. En keksi oikein mitään tekemistä ja nyt juuri haluan kirjoittaa, ettei minulle tule aistiharhoja. Olen joutunut ihmisten vainoamisen kohteeksi. Olen sanonut ihmisille pahasti kaupassa, koska minä en ymmärrä mitä minä puhun. Tämä johtuu siitä, että olen niin tyhmä. En voi psykiatrin mukaan tehdä asialle mitään, koska olen erittäin tyhmä. Olen tämän palstan ehdoton kuningatar ja tulen pitämään huolen, että tämä palsta ei ikinä lähde pois internetistä. Minä tykkään liikkua täällä ja facebookissa paljon. Minulla on ystäviä ympäri internettiä ja en muuta kerkiä tekemään, kuin olla tietokoneen ääressä. Olen tietokoneen ääressä aamusta iltaan asti ja illasta aamuun asti. Minulle on sanottu, että olen liian paljon internetissä. Minä olen todella paljon internetissä. Olen rakastunut siskoni koiraan, jolla on neljä jalkaa ja pää. Olen myös rakastunut isoveljeeni, jota ei ole ikinä ollut edes olemassa. Olisin isona halunnut olla poliisi, mutta minulla on liikaa mielenterveydellisiä ongelmia. Minusta tuli kukkakauppias ja myyn torilla kukkia talvisin. Ostakaa minulta kukkia........ Minun hoitaja tulee kohta. Minulta vaihdetaan vaippa kerran päivässä.

2

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika*

Meillä kaikilla on omat piirteemme ja ongelmamme,me heinolalaiset(muutamaa täällä olevaa poikkeusta lukuunottamatta) olemme suvaitsevaisia ja toivotamme sinut ystävällisesti tervetulleeksi.Voi, niin moni meistä olisi halunnut lapsena olla poliisi tai rosvo,tai intiaani.

• Tolosella

no mutta tämähän oli heleppo dijaknoossi...otappa kuule lissee niitä heinoskan pihvejä päivälliseks ja sitte käy kurluttamassa kurkkua vossikassa nii kyllää heleppooo paa piti sannooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe