Kumpi parempi Alanya vai Antalya?
kumpi parempi
3
625
Vastaukset
- reissunainen09
Riippuu siitä,mitä lomaltasi haet.Jos haluat viettää kaupunkiloman,Antalya on siihen parempi,iso kaupunki.Rantaloma onnistuu kyllä,jos hotellisi on suht lähellä rantaa.Vastaavasti keskustaan ja menopaikkoihin on sitten matkaa.Taksia/ratikkaa joutuu käyttämään monia kertoja päivässä,oli sitten lähellä keskustaa tai rannan hotellialueella.Antalya ei ole niin turistikeskeinen,myyjät rauhallisempia.
Alanyassa voi saada kaupunki-ja rantaloman vähän pienemmässä mittakaavassa.Jos hotellin valitsee taidolla,että kaikki tärkeät jutut löytyy kävelymatkan päästä,ei taksia tarvi koko loman aikana(osa suhareista huijaavia ryökäleitä).Lähi- ja dolmusbusseilla liikkuminen melkein ilmaista.
Kentältä kuljetukset aika puuduttavia Alanyaan.
Huolimatta siitä,itse kallistun Alanyan puolelle suhde 23/2kertaa.Hyvä neuvo:käy molemmissa ja päätä sitten itse,niin tein minä.Upeita kokemuksia lomallesi! - : ))
mielestäni parempi kesällä. Antalyaan voi mennä mieluummin keväällä ja loppusyksyllä kaupunkilomalle. Suhde 27 kertaa Alanyassa ja vain 3 Antalyassa.
- susa
Olen käynyt antalyassa kerran ja alanyassa neljä kertaa joten siitä voi jo päätellä kumman puoleen kallistun. Tottakai se on makuasia millaisesta paikasta pitää mutta mielestäni antalya on aivan liian iso, hulina paikka meikäläiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330