Mulla on uutukaiset Salomonin skate lämpömuokattavat monot, viikon vanhat.
Eka lenkeillä en huomannut mitään, mutta eilen ja tänään on kuulunut ärsyttävä narina/nitinä miten sen nyt sanois.
Siteet on pilotit ja sukset atomicin,
Sisällä kävellessäkin kuulu se narina.
Onko kellään muulla kokemusta?
Joku voi nyt sanoa, että mitäs tosta,mutta se oli kyllä aika noloakin :)
Narisee
9
1165
Vastaukset
- niveliin..
mutta älä sottaa pohjiin, tulee yberpliukkaat.
- mihin niveliin
pitää suihkuttaa?
- mihin niveliin
pitää suihkuttaa?
- niveliin
mihin niveliin kirjoitti:
pitää suihkuttaa?
Siinä monossahan on se muovinen häkkyrä. Näet, mihin kohti se on kiinnitetty. Sinne sitä rasvaa.
- tahtoo.
narista aina. Minä oon kuunellu sitä kolme talvea ja tiedän tunteen
- ap.
Eipä ole ,niin tyhmä olo , kun tietää, että muillakin narisee :))
- fghh
ap. kirjoitti:
Eipä ole ,niin tyhmä olo , kun tietää, että muillakin narisee :))
itsellä vikinä ja nitiseminen alkaa sitten kun on laittanut sukset jalkaan ja hiihtänyt puol kilometriä, mutta kun kuuntelee musiikkia samalla kun hiihtää niin ei tarvi sitä itse kuunnella, mutta muita se voi ärsyttää.
- olli56
Salomon Skate Cabon monot ovat tosella hyvät. Narina on pientä verrattuna eukon narinaan hiihtoharrastuksesta.
- ap.
Ei mun mies ainakaan narise mun hiihtämisestä,vaikka itse viihtyy ladulla harvemmin kuin minä,
päinvastoin meillä kannustetaan kaikkia perheessä liikkumaan ja välineisiin mennyt raha tulee takaisin terveempinä päivinä.
Ja meillä harrastetaan muutakin.
Itse olen helposti uusista asioista innostuja ja välineet pitää saada, mut ei meillä kukaan sano, että älä vain laita, vaikka joskus innostus sitten sammuukin.
Mukavampaa se on olla jossain esim.hiihtoladulla kuin baareissa :))
Aurinko paistaa, hyviä hiihtohetkiä kaikille :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928