Meillä on kaksi biologista lasta ja puhumme usein adoptoivamme etiopiasta vielä yhden. Mitkä ovat mahdollisuutemme? Olemme nuoria ja naimisissa.
Haaveilen
3
487
Vastaukset
- Ei vielä yhtään lasta
sijaisperheeksi ryhtymistä. Ikävä sanoa, mutta Suomessa on pitkät adoptiojonot ja on paljon sellaisiakin perheitä, jotka eivät syystä tai toisesta voi saada biolapsia ja ainoa vaihtoehto on adoptoida. Suomessa ei kuitenkaan ole riittävästi sijaisperheitä, joten etsikää tietoa siitä. Tuttavaperheeni sai juuri ihanan 1,5-vuotiaan tytön sijoitukseen. Itsellämme on vielä haave, joskus omasta lapsesta, joten me olemme niissä pitkissä jonoissa...
- ei vaadita
lapsettomuutta niin kuin kotimaiseen adoptioon. Siitä vaan paperit vetämään. Tunnen monta perhettä, joilla on oman (omien) lasten lisäksi adoptoituja lapsia.
- Jaana S.
Meillä on kolme lasta, joista kaksi ensimmäistä on tehty itse ja kolmas adoptoitu. He ovat kaikki omia... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834