Meillä on kaksi biologista lasta ja puhumme usein adoptoivamme etiopiasta vielä yhden. Mitkä ovat mahdollisuutemme? Olemme nuoria ja naimisissa.
Haaveilen
3
529
Vastaukset
- Ei vielä yhtään lasta
sijaisperheeksi ryhtymistä. Ikävä sanoa, mutta Suomessa on pitkät adoptiojonot ja on paljon sellaisiakin perheitä, jotka eivät syystä tai toisesta voi saada biolapsia ja ainoa vaihtoehto on adoptoida. Suomessa ei kuitenkaan ole riittävästi sijaisperheitä, joten etsikää tietoa siitä. Tuttavaperheeni sai juuri ihanan 1,5-vuotiaan tytön sijoitukseen. Itsellämme on vielä haave, joskus omasta lapsesta, joten me olemme niissä pitkissä jonoissa...
- ei vaadita
lapsettomuutta niin kuin kotimaiseen adoptioon. Siitä vaan paperit vetämään. Tunnen monta perhettä, joilla on oman (omien) lasten lisäksi adoptoituja lapsia.
- Jaana S.
Meillä on kolme lasta, joista kaksi ensimmäistä on tehty itse ja kolmas adoptoitu. He ovat kaikki omia... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542