Formulakuski Lewis Hamilton sanoi ettei ole yhtään kiinnostunut Britney Spearsista.
Häpeä Lewis Hamilton
6
328
Vastaukset
- on sitten
kiinnostunut hänen mielipiteistään? :)
- tyttö.
Mikäs tossa nyt oli niin hirveetä..voi kuule kun ei kaikilla oo samanlainen musamaku.
- seurustelee sen
Pussycat Dolls laulajan kanssa! JOTEN TOTTA KAI HÄNEN PITI SANOA NOIN, KOSKA EIKÖHÄN BRIITU JA NICOLE PIAN KILPAILE KESKENÄÄN, KUN NICOLELTA TULEE SOOLO LEVY!
- tyttö.
hyvä biisi se don't cha,mutta ööh...
vähä huorahtava se bändi kyllä on,mulla ei oo mitään niitä vastaan..mutta kuitenkin.
Britney on aina pop prinsessa ei Nicole ole koskaan Britneyn arvoinen tanssija tai laulaja.Ootteko kuulleet pussycat dollsin livenä?otan osaa jos olette.- itse asiassa
aikas hyvä ääni ja sanoisin,että parempi kuin Britneyllä laulaa lisäksi livenä.Ja vaikken mikään Pussycat Dolls-fani ole,niin olen huomannut,että heillä on itse asiassa hyviä kappaleita,kuten I Hate This Part ja I Don`t Need A Man.
Ja mitä tulee Lewis Hamiltonin sanomisiin,niin hänhän halusi vain pian päästä näkemään ikävöimäänsä tyttöystäväänsä,jolloin Britneyt ja muut on sivuseikka.Ei Britney muutenkaan mikään maailman napa ole,josta on pakko olla kiinnostunut.Itse Madonna-fanina jos joku tokaisisi,ettei Madge kiinnostaisi,niin sitten ajattelisin asia ok,ei kaikista voi pitää.
- ei vaan kiinnosta.
Mitä hävettävää tuossa on? :D Ei minuakaan kiinnosta yhtään esim. Nicole Kidman, tai Roberto Carlos saati prinssi Charles. Se olisi eri asia jos Lewis olisi päästänyt jotain sammakoita suustaan ja haukkunut tai ladellut perättömiä valheita, mutta häntä ei nyt vain kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357