LEIKKIMÖKKI???

Nimetön

Hyvät vanhemmat!
Haluaisin tiedustella kuinka paljon olette valmiita panostamaan lapsenne leikkeihin.Olen kehittelemässä yritysideaa leikkimökeistä. Tässä leikkimökissä lapsi saisi turvallisesti tutustua kodin hoitoon omassa mittakaavassaan. Leikkimökki olisi siis kalustettu keittiöllä, pienellä pedillä ruokapöydällä, pesukoneella ja parvella yms...Huoliteltuna verhoilla, panelilla, tapetilla ja maalilla. Siis kuin oma koti. Pojille vaihtoehtona olisi puutyöpaja tms...Leikkimökin koko olisi n.2m*2m*2,5m, joten myöhemmin kun lapsi on kasvanut huonekalut voisi poistaa ja muuntaa siitä vaikka vierasmajan...Olisitteko valmiita panostamaan lastenne leikkeihin? Ja kuinka paljon valmiita maksamaan siitä?

Toivon paljon vastauksia niin hyviä kuin huonojakin :)

1

670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli mieleen

Kotitöistä on kiinnostuneimpia kai parivuotiaat, jotaka niitä kotona seuraavat.... sen ikäistä ei taas voi pihalle yksinään laittaa mökkeilemään. Isommat taas varmaan tykkää enemmän siitä rakentamisvaiheesta.

Pojat tykkää ja tytöt inhoaa kotileikkejä ihan saman verran eli ei kannata kotileikistä tehdä liian vaaleanpunaista/romanttista vaan neutraalimman myös pojille "sopivan".

Remonttipajan ja kodin lisäksi voisi ajatella muitakin sisältöpaketteja (sold separately): kauppa, parturi-kampaamo....

Mitäs ne kokoa itse -mökkipaketit maksaa rautakaupassa, tonnin luokkaako? Kaikki tietää että siinäkin hinnassa on ilmaa.

Itse en maksaisi juuri mitään, koska käsistä kätevänä ja talorempan lisänä tuo olisi helppo rakentaa itsekin (vaikka sitä rautakaupan mökkipakettia tuunaten).
      Meillä on tämmönen, saa kopioida idean ihan vapaasti. http://www.aijaa.com/v.php?i=3784378.jpg

Ja vielä: nukuttaako kukaan enää aikuisia vieraita leikkimökissä? Eikö se ole vähän sama kuin laittaisi lapset koirankoppiin? Puuliiterinä tai varastona olis ehkä enemmän jatkokäyttöä, ennenkuin lastenlapset taas tarvii mökkiä.... ja siinä välissä ehkä teinien ajanviettopaikkana.

No tämöstä tuli ekana mieleen, ehkä vähän liian negatiivista palautetta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      135
      2976
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2322
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2164
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1753
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe