Aivan käsittämätöntä!
Tällä palstalla saa ylläpidon puuttumatta rauhassa huoritella thaimaalaisia naisia ja nimitellä suomalaisia miehiä!
Jos sensijaan kertoo myönteiseen sävyyn kokemuksiaan Pattayan matkoiltaan, niin kuinka käykään? Erittäin asenteellista!
Puolueellisuutta
19
1205
Vastaukset
- asia on
Olet oikeassa. Nämä "sheriffit" ovat usein nuoria poikasia, joilla ei ole sen kummempaa käsitystä tavoista.
- Kivennokka
Mä luulen, että ne ovat pikemminkin vanhempia naisia.
- äijät kyllä
Kivennokka kirjoitti:
Mä luulen, että ne ovat pikemminkin vanhempia naisia.
Kypsemmille rouville on omat matkailusivut.Pattis
kuten thaimaan kohteet yleensä puhuttelee enemmän äijiä kaikissa ikäluokissa. - Aloittaja
äijät kyllä kirjoitti:
Kypsemmille rouville on omat matkailusivut.Pattis
kuten thaimaan kohteet yleensä puhuttelee enemmän äijiä kaikissa ikäluokissa.Puhe oli siis palstan ylläpidosta eli sheriffistä!
- Sika-Amaliaa
Aloittaja kirjoitti:
Puhe oli siis palstan ylläpidosta eli sheriffistä!
opettaa. Se on vitun tyhmä lehmä...
- ilmaisexi
Sika-Amaliaa kirjoitti:
opettaa. Se on vitun tyhmä lehmä...
Yritä nyt toipua jo amaliasta ja hanki jo oma elämä.
- Amalialleko ei
ilmaisexi kirjoitti:
Yritä nyt toipua jo amaliasta ja hanki jo oma elämä.
tuota kuuluisi sanoa? Elämän hankkimista. Tällä hetkellä se tuntuu liittyvän aika tavalla erääseen forumiin...
- amaliaosastolta
Amalialleko ei kirjoitti:
tuota kuuluisi sanoa? Elämän hankkimista. Tällä hetkellä se tuntuu liittyvän aika tavalla erääseen forumiin...
Kunnes teidän huorajutut lähtee täältä.
- selitä paskaa
amaliaosastolta kirjoitti:
Kunnes teidän huorajutut lähtee täältä.
Henk koht en huorajuttuja kirjoita, mutta sinun sikamaisuuksiisi vastaan kyllä. Olet tehnyt useammam kuin yhden aloituksen, joten älä väitä että vain vastaat.
Toisaalta olet niin päästäsi sekaisin, että tuskin edes tajuat mitä teet... - matkaa suunnittelevia
selitä paskaa kirjoitti:
Henk koht en huorajuttuja kirjoita, mutta sinun sikamaisuuksiisi vastaan kyllä. Olet tehnyt useammam kuin yhden aloituksen, joten älä väitä että vain vastaat.
Toisaalta olet niin päästäsi sekaisin, että tuskin edes tajuat mitä teet...Matkan hinta on sen verran kallis, että vaihtoeh-
doista on saatava kaikki tieto.Se kun vaikuttaa
monen ihmisen ja perheen valintaan.
- aivan oikein
Olette niin idiootteja, että on vain oikein teille.
- yrjööttäää
Et sää kyllä mua kiihota! t. JONE
- hddgfsgshkk
yrjööttäää kirjoitti:
Et sää kyllä mua kiihota! t. JONE
sehän olisikin aika pervoa...suorastaan lähellä eläimiin sekaantumista..fyyyyy faaaaaan!!!!!!!!!
- aloittaja
Aha! Vai tällasta! Nyt en yhtään protestoisi, jos tämä aloittamani keskusteluketju häipyisi täältä! Mutta ei se varmaan nyt häivy. Tällaista tasoa täällä suositaan, mutta asialliset matkailuaiheiset Pattayan turistielämän tositapaukset sensuroidaan. Siitä katkeruuteen asti nurjia kokemuksia syksyn ja talven mittaan.
Amalia takaisin. Edes jotain ideaa hänellä, vaikka eri mieltä hänen kanssaan olenkin. Erityisesti hän on syyllistynyt alussa mainitsemiini nimittelyihin ja asenteellisuuteen, mutta hän on sentään hyvä siinä
Missä Amalia luuraa?- ei amaliat
Mutta faktaa on, että tämän palstan po.matkailu-
palsta koko perheelle, mutta sitä se ei ole. Ja
vaikka itse matkakohde onkin rakennettu äijien tarpeille, siitä pitääkin kertoa ja tiedottaa
avoimesti.Turisteja (siis muita kuin seksituristeja)ei palvele epätietoisuus ja sitten
se pettymys kun huorakauppa onkin silmille käypää ja täysin avointa.
- SburguveliJaHuorasisko
Dille on homo mutta sillä on huora.
- 2010vuodesta
Onnellinen herrasmies se siellä taas mukavia juttelee jahdin kannella kaivellen vanhoja kirjoituksia. 9 vuotta sitten on jo näköjään ollut samat jutut kuin nykyään.
Katkeria naisiahan nämä suunsoittajat ovat. Yksi entinen suomiheilakin purki omaa pahaa oloaan haukkumalla miehiä netissä. Kasvotusten oli oikein kiltti.
Sellaisia ne naiset on. Jotkut viiltelee itseään, jotkut vetää sidukkaa ja masennuslääkkeitä ja jotkut haukkuu miehiä netissä, niinkuin onnellinen aviomies, joka heräilee Suomessa tuossa parin tunnin päästä. - Aviomiess
2010vuodesta kirjoitti:
Onnellinen herrasmies se siellä taas mukavia juttelee jahdin kannella kaivellen vanhoja kirjoituksia. 9 vuotta sitten on jo näköjään ollut samat jutut kuin nykyään.
Katkeria naisiahan nämä suunsoittajat ovat. Yksi entinen suomiheilakin purki omaa pahaa oloaan haukkumalla miehiä netissä. Kasvotusten oli oikein kiltti.
Sellaisia ne naiset on. Jotkut viiltelee itseään, jotkut vetää sidukkaa ja masennuslääkkeitä ja jotkut haukkuu miehiä netissä, niinkuin onnellinen aviomies, joka heräilee Suomessa tuossa parin tunnin päästä.Tervetuloa kasvotusten, mutta sinähän lähetit itseäsi edustamaan 42x:n jolla sinun shekkisi mukana, sanojesi mittainen mies kun olet.
Edelleenkin olet tervetullut kasvotusten vedonlyöntikaverisi Jarin Lahdesta kanssa, hänhän ilmoituksensa mukaan jopa nyt on tyttölässä.
Siis mielelläni katson näytöksenne kun saan kympin ja te puputatte omanne marinoituna ja marinoimattomina.
Siihen asti näillä säännöin ja samoin oikeuksin piruilua.
Montako entistä heilaa mahtaa olla kun maksukaatojakin 300 äläkä unohda että sinä olet syönyt masennuslääkkeitä itse ja jotkut viiltelee itseään kun heillä paniikkihäiriö. - TyöpäälliköidenPomo
Aviomiess kirjoitti:
Tervetuloa kasvotusten, mutta sinähän lähetit itseäsi edustamaan 42x:n jolla sinun shekkisi mukana, sanojesi mittainen mies kun olet.
Edelleenkin olet tervetullut kasvotusten vedonlyöntikaverisi Jarin Lahdesta kanssa, hänhän ilmoituksensa mukaan jopa nyt on tyttölässä.
Siis mielelläni katson näytöksenne kun saan kympin ja te puputatte omanne marinoituna ja marinoimattomina.
Siihen asti näillä säännöin ja samoin oikeuksin piruilua.
Montako entistä heilaa mahtaa olla kun maksukaatojakin 300 äläkä unohda että sinä olet syönyt masennuslääkkeitä itse ja jotkut viiltelee itseään kun heillä paniikkihäiriö.Paniikkihäiriön oireisiin kuuluu kyvyttömyys ihmiskontakteihin kasvotusten, koska se aiheuttaa lisääntyvässä määrin paniikkia ja kommunikointikin suullisesti mahdottomuus Mikkihiiri äänen johdosta, siksi paniikkihäiriöinen turvautuu ainoastaan kirjalliseen nettivittuiluun kohentaakseen omaa luuseri-itsetuntoansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773