nopeusrajoitus, muutamalta suojatieltä ei meinaa päästä tien yli, kun autot kaahaa jotkut varmaan 80 km/h, KAAHAAJAT kokeilkaapa joskus itse ylittää tietä, siinä missä ei ole liikennevaloja. Toivottavasti joskus poliisit tutkaisivat tuon osuuden, arvioni, joka toinen ajaa ylinopeutta siinä.
pohjolankadulla
4
546
Vastaukset
- 80:ä.
Kokeile seuraavalla kerralla siten että astut toisella jalalla ajoradalle niin luultavasti silloin auto pysähtyy. Jos autoilija näkee että olet kävelemässä suojatielle niin hänen on lain mukaankin pysähdyttävä mutta jos vaan seisot siellä ajoradan ulkopuolella niin harva autoilija pysähtyy katsomaan oletko menossa kadun yli vai et.
- osa...........
ajaa 80 km/h, kolme kertaa on käynyt, kun olen jo astunut suojatielle, autoilija painoi kaasua, kun näki minun lähtevän ylittämään suojatietä, minä lähden kyllä reippaasti itse tien yli, en jää nuokkumaan siihen, tiedän vaan siitä, että jotkut ajelevat 80 km/h, kun itse ajoin 40 km/h, auto kuin auto viuhahti ohi ja aika lujaa. HUOM. olen itsekin autoilija, mutta kävelen paljon, keskustassa pääsee kävellen paremmin asioille, kun autolla.
- Etelä-Euroopasta
Kajaanissahan jää auton alle, jos edes yrittää suojatielle. En tuntenut paikallista liikennekuluttuuria tänne muuttaessani ja 2 viikkoa asuttuani olin meinannut jäädä useasti auton alle suojatiellä. Saisivat nämä täkäläiset rallikuskit käydä ottamassa oppia Etelä-Euroopasta. Vaikka liikenne on villiä, riikkarit huutaa yms, suojatien ylittäjä on aina kuningas/kuningatar. Tietä annetaan aina.
- siinä on...............
nämä kaahaajat eivät yleensä kävele keskustassa itse, siksipä he ajattelevat vaan, kuinka kovasti omalla autolla pääsee, minä tosin olen itse autoilija, en ole yli 5 vuoteen ajanut kauppakadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208