Autoilijat kuriin, ...

pakokaasu haisee..

Jos joku haluaa pilata terveytensä autoilemalla, niin siitä vaan mutta:
millä oikeudella pilaavat ilman muilta?

Minä en halua tunte inhaa pakokaasun hajua joka paikasta - autoilevat ikkunani alla - savua tulee sisään.

On kyllä käsittämätöntä, että joku ehdoin tahdoin haluaa kulkea autolla ympäriinsä ja pilata ympäristöään.

Minä en halua tuntea sitä inhaa pakokaasun hajua, se tarttuu joka paikkaan.
Ei ketään pitäisi voida pakottaa elämään pakokaasun hajussa ja liikenteen metelissä - varsinkaan kun itse ei ole ikinä käyttänyt yksityisauotoa.

Ja, miten autojen valmistus, käyttö ja romuttaminen rasittaakin maailman luontoa ja ilmakehää. Se myös vie lapsilta leikkipihat.

Liikenneonnettomuuksissa on myös kuollut enemmän ihmisiä kuin maailmansodissa.

8

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut

meillä nimittäin parkkipaikat heti talon vieressä ja osassa asunnoissa (kuten minulla) makuuhuone parkkipaikan puolelle, joten kesäisin kyllä haistaa ja kuulee erittäin hyvin nuo peltilehmät, joten kanssasi samaa mieltä. Kysyn vaan, että millä oikeudella ne kaasuttelevat pakokaasunsa minun makkariini. Minä en ole koskaan auto ajanut enkä korttia omistanut.

• se parkkipaikka

Onko se parkkipaikka tullut siihen huomaamatta?

• :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        se parkkipaikka kirjoitti:

Hykerryttävän hauska vastaus. Tällaisten takia käyn lukemassa tätäkin palstaa.

• huomaamatta
        se parkkipaikka kirjoitti:

Mutta katsos, kun nämä automäärät senkun lisääntyy ja autokoko kasvaa, joten huomaamatta parkkitila on laajentunut... ja siihen vaikuttaa myös pihan muoto ja se miten nämä nykyiset parkit on suunniteltu.. kaikki pihat kun nääs ei ole neliönmuotoisia, jos et ole sattunut huomaamaan. Ai niin tuleeko tupakoimattomalle kerrostaloon muuttaessaan yllätyksenä, että siellä asuukin myös tupakoitsijoita??

• pistää vihaksi

kun joutuu haistelemaan inhaa pakokaasua! varsinkin vanha räppänät!! taajama-alueelle täydellinen autonkäyttökielto ja jos rikkoo määräystä niin kolmen tonnin sakko päälle!!!!!

• autoileva veronmaksaja

kyllä ne yksityisautoilijat maksavat sen julkisen liikenteen kustannuksetkin ja teiden rakentamisen.muuta maalle niin ei tarvitse niin paljon nähdä autoja.

• autoilija86

tulee ihan mieleen se kummelin sketsi, jossa dorka kerrostalokyylä menee valittamaan bodareille, kuinka aamupuuroon menee pakokaasua..

mistä teitä dorkia oikein sikiää? aina on jokin vialla. jos ei autot, niin sitten tupakointi/koirat/ mopot. aina löytyy jostain mistä valittaa. muuttakaa dorkat keskelle lapin erämaata, niin ei tarvitse valittaa mistään eikä varsinkaan kenenkään kuunnella sitä.

• proovoooo

...tun pässi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe