Mitä ajattelisitte tyttären poikaystävästä joka väittää olevansa uskovainen, mutta kuitenkin aina kun kuulen heidän jutteluaan kännykällä, niin tämä huutelee v...u s.tanaa ja hän myös haukkuu tytärtäni lutkaksi...Ei siis minun kuulteni. Sen olen tehnyt tyttärillenikin selväksi, ettei minun kuulteni v.ua huudella.
Lisäksi tällä pojalla ei ole muita harrastuksia kuin tietokone ja töllön katselu ja tunteitaan tämä ei kyllä osaa näyttää...Eikä taida muutenkaan paljon naisia arvostaa...
Miten voisin tyttärelleni sanoa hienovaraisesti, että etsisi poikaystävän joka häntä arvostaisi, vai olenko hiljaa vaikkei hyvältä näytä..
Kaiken lisäksi tämä on sairaanloisen mustasukkainen ja pelkään, että jossakin vaiheessa nyrkki heiluu...
No, kaipa se on sekin tytön itse koettava:(
äidin huoli
10
974
Vastaukset
- mie vaan..
se ei juurikaan puhe auta vaan ne omat virheet on jokaisen tehtävä ihan itse. Tietenkin jos meno on noin hurja aniin jonkinasteinen keskustelu kannattaa virittää juuri siitä miten rakastava ja välittävä ihminen kohtelee toista, kunnioituksesta jne.
Jos hyvin käy niin tytön silmät aukenee, mutta usein mustasukkaisuus tavallaan imartelee varsinkin nuoria.
Pahaltahan se tuntuu vierestä kuunnella ja seurata, mutta järkeä voi yrittää kasvatta avain sen oman vesansa päähän ja sitäkin vaivihkaa.. - blondeistablondein72hki
hienovaraisesti vaan suoraan mitä mieltä olet mutta älä käskevästi äläkä tuomitsevasti ja että aina olet tytön tukena,tapahtui mitä vain.
- kovasti
Taidanpa ottaa pojan puhutteluun.
Pahalta kuulostaa tuo lutkittelu kun tyttö on alle 18v. eikä juo, polta ja ainoa poikaystävä on tää nykyinen...
Yksi asia mikä tässä suhteessa vielä huolettaa on se, että tää poika määrää tytön hiustyylistä ja pukeutumisesta..Mitään ei saa muuttaa ilman tään suostumusta..huomauttelee tään syömisistä vaikka toinen on hoikka kuin riuku ja pelkään, että tällainen ulkonäön kontrollointi johtaa anoreksiaan..
HUOH:::Kunpa tyttäreni silmät aukeaisi ennenkuin on liian myöhäistä..
Minusta tämä kaikki on jonkinlaista aivopesua ja toisen ihmisen alistamista ja sitten ollaan niin uskovaista että hirvittää..Lukevat kuulemma raamattua iltaisin ja jos tuo lutkittelu jotakin kertoo niin voin kuvitella mitä lauseita sieltä etsitään..- uskomua
Nyt äkkiä menet ja sanot tytöllesi, että tuollaista "poikaystävää" ei kannata katsella kahta sekuntiakaan! Nuorimies on ilmiselvästi kasvamassa luonnevikaiseksi vaimonsa hakkaajaksi. Juuri tuo toisen elämän ja olemuksen kontrollointi on hälyttävä merkki siitä, että kannattaa perääntyä hyvissä ajoin! Suomi on pullollaan mustasukkaisia miehiä, jotka silkasta rakkaudestaan tappavat ja hakkaavat naisiansa!
- se keskustelu
tyttäresi kanssa, ei sen poikaystävän. Kerro ettei ketään saa kohdella kuin kynnysmattoa ja jos antaa kohdella itseään huonosti niin siinä ei hyvin käy.
Itseään pitää kunnioittaa!
Miksi sinun pitäisi sanoa hienovaraisesti? Sano tytölle ihan suoraan, mutta älä tosiaan ala ojentaa poikaystävää, hän ei ole lapsesi ja sitä paitsi, tyttäresi ei ole pakotettu olemaan hänen kanssaan. Et voi vaatia ketään toista muuttumaan..- noita....
narsisti-sivuja...
- ap.
mutta hän kertoo kaiken poikaystävälleen ja saa tytön ja minun välit huononemaan koska olen muka ilkeä ja yritän sotkea heidän välinsä. Tyttö ei enää edes kuuntele vaan toistelee "jaa jaata".
Sen hän kyllä sanoi, että jos hän jättää pojan, niin ei ole muitakaan...
Viimeviikolla annoin tyttärelleni kaulakorun, niin siitäkös tämän kaveri riemastui..":Mikä sinulla on kaulassa? OTA SE POIS!" Eipä ottanut silloin, mutta mykkäkouluhan siitä pojan puolelta
kehkeytyi ja koru lähti.
On se jotakin keksittävä, mutta nyt gooklaan sen narsismin...Kiitos!
No se vielä, että kerran sanoin pojalle, ettei toista ihmistä voi omistaa, mutta hän oli eri mieltä tästä asiasta:( - ap..
noita.... kirjoitti:
narsisti-sivuja...
Tunnistin tästä kaikki piirteet tytön poikaystävästä:(
Hän väheksyy mm. perheen elämäntyyliä..."Ruoka on pahaa, auto on romu, herätään liian aikaisin, ihme sääntöjä".. siitä esimerkkinä tietokonekielto yhdeksän jälkeen mutta olen sitä mieltä, että niin kauan kun lapseni täällä asuvat, niin perheen sääntöjä noudatetaan. Tehkööt sitten mitä lystäävät kun muuttavat muualle..
Niin ja se aikatauluihin sopeutuminen..Jos sanotaan että lähtö johonkin on kello kahdeksan, niin tämä tekee kaikkensa, että lähtö viivästyy tunnilla tai kahdella. En ymmärrä..johtuiko sitten siitä, että nainen "pomotti" vai narsismista vai onko se sama asia.
- tuttulutka
uskovaisten merkki kun haukkuu toista lutkaksi.
- jätkälle
Kun jätkä tulee teille norkoilemaan ja alkaa tyttöä hakkumaan täytyy tytön isän ottaa jätkää niskasta kiinni ja ravistella sekä sanoa, ETTÄ MEIDÄN TALOSSA EI HAKUTA MINUN TYTÄRTÄNI LUTKASI SINÄ SAATANA HUORAPUKKI! Ja nostaa jätkä persotteella ulos ja sanoa, että tämän talon kynnystä et enää koskaan tule ja jätä tyttöni rauhaa ja etsi toinen kiusattava. Jos tämä ei lopu niin sinut haastetaan kunnian loukkauksesta oikeuteen ja hankitaan lähestymiskielto.
Jos tyttö on alle 18 vuotias teillä on lupa ja velvollisuus sekä valta tehdä näin.
Toinen keino on, että otatte videokameralle salaa jätkä puuhat ja hankitte paikalle pari asiantuntijaa (vaikka asianajajan ja psykologin), laitatte videon tulemaan telkkarista niin että jätkä ei pääse karkuun tilannetta ja katsotte nauhan läpi. Tämän jälkeen nämä ammattilaiset ottavat jätkä käsittelyn alle ja sen jälkeen potkaisette jätkä ulos.
Jos alkaa mykkäkoulu pitämään, ei kun mäkeen heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774