Kun kerran aina aletaan säästöpuuhat siivouspuolesta niin....koska siivooja on niin ala-arvoinen, ettei häntä voida edes tervehtiä työpaikalla vastaantullessaan, saatikka kiittää koskaan mistään niin.....VIEKÄÄ HELVETTIIN SIELTÄ TOIMIPISTEESTÄNNE JA KONTTOREISTANNE KOTOA TUODUT KRÄÄSÄT JA KORISTEET JOTKA TÄYTTÄVÄT IKKUNALAUDAT. EI TYÖAIKAAMME SISÄLLY TEIDÄN KRÄÄSÄN SIIRTELY JA VÄLEISTÄ PYYHKIMINEN! SITTEN OLETTE KYLLÄ ITKEMÄSSÄ, ETTÄ KUN ON NIIN PÖLYISTÄ! NÄKISITTEPÄ LAPSET JA NUORET MILLAISTA SOTKUA VANHEMPANNE SAAVAT AIKAAN RUOKAILLESSAAN EIVÄTKÄ OMAA MINKÄÄNLAISIA KÄYTÖSTAPOJA...EIVÄT ENÄÄN VOISI TEILLE VALITTAA HUONEENNE SIIVOUKSESTA
EIKÄ TUPUTTAA HYVIÄ TAPOJA. PS. TIESITTEKÖ, ETTÄ JOS SIIVOUSTA EI OLISI, NIIN IHMISET HUKKUISIVAT PASKAAN JA MITEN KÄVISI KIINTEISTÖN ARVON?! TE ETTE VOISI HARJOITTAA OMAA AMMATTIANNE ILMAN SIIVOOJIA TIESITTEKÖ SEN. MEIDÄN EI TARVITSE OLLA YÖLLÄ TÖISSÄ JA OLLA NÄKYMÄTTÖMIÄ, ÄÄNETTÖMIÄ, KUULEMATTOMIA NIIN KUIN ENNEN. NYT OLEMME KESKUUDESSANNE ARVON NIINSANOTUT KORKEA-ARVOISEMMAT...MIETTIKÄÄPÄ HUOMENAAMUNA TERVEHDITTEKÖ TALON HYVÄÄ HENGETÄRTÄ VAI NOSTATTEKO VAIN NOKKAA. ERÄÄT TUNTUVAT SAAVAN NÄISTÄ MOLEMMISTA TAVOISTA HYVÄN MIELEN.
SIIVOOJAN AMMATTI ON KUIN LOTTOVOITTO...AI MITEN NIIN? NO JOS OLISIN AKATEEMISESTI KOULUTETTU NIIN MINUN EI TARVITSISI OMATA HYVIÄ KÄYTÖSTAPOJA enkä voisi tervehtiä siivoojaa. NYT VOIN JOPA TERVEHTIÄ JA JUTELLA TOISEN SIIVOOJAN KANSSA.
EI TARVITSE IHMETELLÄ JOS TYMPEÄN IHMISEN HUONETTA SIIVOTAAN HUONOMMIN KUIN TOISEN, SILLÄ NIIN METSÄ VASTAA KUN SINNE HUUDETAAN VAI MITÄ!!!???
Kaikkien siivoojien puolesta!
46
3167
Vastaukset
- kukkien kukkia
Aiheellinen juttu.
Minä olen mies joka en siivoo,,,, mutta arvostan sitä kun vaimo siivoaa minunkin sotkuni...
Totuus työpaikan sotkijoista on paljon kamalampaa kuin sinä kerrot.
Olen arvostanut siivoustyötekijöitä aina enemmän, kuin työpaikan sotkijoita.
Totuus on usein myös, että mitä enemmän on kouluja käynyt, sen vähemmän hän kotonakin käyttää aikaa siivoamiseen.
Totuus löytyy aina läheltä, akateemisesti koulutettujen lasten isä tietää ja vaimo siivoaa usein myös lastemme sotkuja.
ONKO TUTTUA SUURET IKÄLUOKAT? - Konttorirotta pöydän takaa
Morjens,
Tuo on kyllä täyttä asiaa. Mikäs sen mukavampaa, kun joku käy välillä puhdistaessaan turisemassa aivan muuta kuin työasiaa ja vie vielä roskat mennessään. - vaan siivooja
Siinä a-näppäimen lähettyville on nappi joka ilmeisesti on päässyt pölyttymään? Eli pyyhkäse pölyt ja alta paljastuu teksti: Caps Lock. Ota se pois päältä kun kirjoitat seuraavan kerran. Kiitti!
- et huomannut tarkoitusta!
Isolla präntätty oli se tärkein asia jonka toin esiin ilman enempiä voimasanoja.
- ohjausnäppäintä
No mikäs viisastelija sinä olet, ei TUO asia miksikään muutu kirjoittaako sen isoilla tai pienillä fonteilla.
Pitäis nääs olla sisällön ymmärtämistäkin, eikä vain turhaa Caps Lock juttua, minä käytän ainostaan ohjausnäppäintä.
”mINÄ VIHAAN caps locK-NÄPPÄINTÄ. kOKO SINÄ AIKaNA, JONA Olen KÄYTTÄNYT TIETOKONETTA, EN OLE TARVINNUT caps lockIA. mUTTA MONTA KERTAA SE ON aikaanSAANUT KIUSAA, KUN oleN PAINANUT SITÄ VAHINGOSSA. tÄYTYY OLLA JOKIN KEINO RAMPAUTTAA Tuo KAUHEA, ÄRSYTTÄVÄ kapine! jOS JOSSAIN MYYTÄISIIN caps lock:ITTOMIA NÄPPÄIMISTÖJÄ, OSTAISIN SELLAISEN heti!” - Palsta&roskat
ohjausnäppäintä kirjoitti:
No mikäs viisastelija sinä olet, ei TUO asia miksikään muutu kirjoittaako sen isoilla tai pienillä fonteilla.
Pitäis nääs olla sisällön ymmärtämistäkin, eikä vain turhaa Caps Lock juttua, minä käytän ainostaan ohjausnäppäintä.
”mINÄ VIHAAN caps locK-NÄPPÄINTÄ. kOKO SINÄ AIKaNA, JONA Olen KÄYTTÄNYT TIETOKONETTA, EN OLE TARVINNUT caps lockIA. mUTTA MONTA KERTAA SE ON aikaanSAANUT KIUSAA, KUN oleN PAINANUT SITÄ VAHINGOSSA. tÄYTYY OLLA JOKIN KEINO RAMPAUTTAA Tuo KAUHEA, ÄRSYTTÄVÄ kapine! jOS JOSSAIN MYYTÄISIIN caps lock:ITTOMIA NÄPPÄIMISTÖJÄ, OSTAISIN SELLAISEN heti!”kUN CAPS LOCK -KIRJOITTELUUN YH-DIS-TÄÄ TA-VU-VII-VO-JEN KÄY-TÖN, NIIN KIR-JOIT-TA-JAA YM-MÄR-RE-TÄÄN TAA-TUS-TI!
HUOM!
iTALIALAISISSA NÄPPÄIMISTÖISSÄ EI OLE CAPS LOCKIA OLLENKAAN, MUTTA NIISSÄ ON SEN SIJAAN TEIPATTU SHIFT NÄPPÄIN OLETUKSENA POHJAAN.
cAPS LOCK ON ANAGRAMMI SANASTA COCK SLAP.
- siivoatte
niin kauhealla vesimäärällä,että koulutkin homehtuu sen takia!
En ymmärrä,miksei siivoojat ole tästä nostaneet melua.Laitettiinhan pihlajankin koulun kosteusvauriot siivoojan piikkiin.Itse en tuota usko ollenkaan!
Tuohon pääasiaan..Itse olen siivoojana ollut ja kyllä silloin sai tuntea olevansa roskasakkia.Siivoojia katsottiin alaspäin,vaikka joka päivä saivat tulla putipuhtaaseen huoneeseen.- siivoojille
En tunne oman pihlajan koulun nykytilaa, mutta useinmiten vanhempien talojen tiilien saumoista vesi imeytyy sisäänpäin ja aiheuttaa hohohome, vahinkoja.
Olen myös sitä mieltä, että siivojat ovat roskasakkia parhaimmasta päästä, tunnollisia ja ahkeria työntekijöitä, joita kaikki vahtaa, siihen hommaan eivät kaikenlaiset hohohome korvat kykene. - Tämänpäivän siivoojat
ovat koulutettuja ja käytössä on nykyaikainen ns. vedetön siivous eli nihkeytämme siivousvälineet kärryyn ennen siivouskierrokselle lähtöä!
- koulun.......
Tämänpäivän siivoojat kirjoitti:
ovat koulutettuja ja käytössä on nykyaikainen ns. vedetön siivous eli nihkeytämme siivousvälineet kärryyn ennen siivouskierrokselle lähtöä!
homepaikat laitettiin siivoojan piikkiin?!?Jos minä siivoaisin siellä,niin metelin olisin nostanut!!
Minusta siivoojan työ on arvokkaampaa kuin jonkun korkeasti koulutetun pampun.. - sivusta katsoja
Niinpä jotkut hyvin koulutetut kantavat ikkunalaudat täyteen lastensa kuvia, aivan kuin niitä ei kotona näkisi tarpeeksi. Ja muita tuskin kiinnostaa paitsi mielistelijöitä.
No ehkäpä ovat käyneet koulunsa jossain kaukana kun täällä ei pystynyt.
Siivoajille lisäpalkkaa kun nostelevat niitä...
- KAutta.
Kukaan ei pakota tekemään sitä työtä.
Ilmoitat vain niin saat hakea lopputilin ja lomarahat.
Ammatinvalintakysymys vain, ja jos olet tuollainen tieukkapipoinen valittaja, niin kummakos se on jos sulle ei kukaan tevehdi.
Ja mitä tulee henkilökohtaisiin tavaroihin, niin ole sinä ala-arvoinen nilviäinen hiljaa, ole vain hyvilläsi että on edes tuo työ sinulla.
Monessa muissa maissa olisi ilotytön työ ainoa jota saisit tehdä, kuolisit varmaan nälkään.- kelluu
Ilmoita osoite, niin käymme porukalla siivoamassa sinun luona, saat itse valita laitetaanko sinut vaaleaan- vai mustaanroskasäkkiin.
Ja koska itse olet valinnut "tiukkareikäisen" ilotytön ammatin, niin saat myös itse rassata reikäsi puhtaaksi. - osuimme
kelluu kirjoitti:
Ilmoita osoite, niin käymme porukalla siivoamassa sinun luona, saat itse valita laitetaanko sinut vaaleaan- vai mustaanroskasäkkiin.
Ja koska itse olet valinnut "tiukkareikäisen" ilotytön ammatin, niin saat myös itse rassata reikäsi puhtaaksi.konttorirottaan pahimmastapäästä ilman käytöstapoja!
Mustaan pussiin tällaiset märkäjätteet laitetaan...hehe! - muistaa.
osuimme kirjoitti:
konttorirottaan pahimmastapäästä ilman käytöstapoja!
Mustaan pussiin tällaiset märkäjätteet laitetaan...hehe!Vaikka hauskaa teillä onkin, niin TE olette ne, jotka siivoavat minun jälkiäni kun minä olen perheeni kanssa levillä nauttimassa talvilomasta, tai thaimaassa uuden vuoden vietossa.....
Te tienaatte päivässä sen mitä minä tunnissa:)
Olisko kannattanut joksus lukea, niin ei tarvitsisi täällä turhautuneisuuttaan huudella kun on töissä niin paskaa nihkeyttämässä pesuvälineitä.
Huvittaakin miten täällä Kokkolassa vielä siivoustyö kelpaa ihan syntyperäisille suomalaisille, pääkaupunkiseudulla ei suomalaiset suostu tuota "jaloa" paskaduunia edes tekemään, siellä sen hoitaa täysin tuontityövoima.
Pitääpä laittaa huomenna sellaiset kengät taas jalkaan, että jää kunnon mustia raitoja lattiaan:) - siltä että
muistaa. kirjoitti:
Vaikka hauskaa teillä onkin, niin TE olette ne, jotka siivoavat minun jälkiäni kun minä olen perheeni kanssa levillä nauttimassa talvilomasta, tai thaimaassa uuden vuoden vietossa.....
Olisko kannattanut joksus lukea, niin ei tarvitsisi täällä turhautuneisuuttaan huudella kun on töissä niin paskaa nihkeyttämässä pesuvälineitä.
Huvittaakin miten täällä Kokkolassa vielä siivoustyö kelpaa ihan syntyperäisille suomalaisille, pääkaupunkiseudulla ei suomalaiset suostu tuota "jaloa" paskaduunia edes tekemään, siellä sen hoitaa täysin tuontityövoima.
Pitääpä laittaa huomenna sellaiset kengät taas jalkaan, että jää kunnon mustia raitoja lattiaan:)Täällä vastaa kirjoitukseesi työttömät jotka loisii sosiaaliluukulla niin alaarvoisia kirjoitukset on.Tänä päivänä siivoojat on hyvin koulutettuja ja ammattitaitoisia,kun meidän työpaikalla siivooja sairastuu eikä tilalle saada ketään niin se todella näkyy,olemme iloisia kun hengetär saapuu takaisin töihin enempi meidän TULISI ARVOSTTA TÄTÄ AMMATTIRYHMÄÄ.Kiitos siististä työhuoneesta.
- voitti
muistaa. kirjoitti:
Vaikka hauskaa teillä onkin, niin TE olette ne, jotka siivoavat minun jälkiäni kun minä olen perheeni kanssa levillä nauttimassa talvilomasta, tai thaimaassa uuden vuoden vietossa.....
Pitääpä laittaa huomenna sellaiset kengät taas jalkaan, että jää kunnon mustia raitoja lattiaan:)Pitää
muistaa. 20.3.2009 klo 00.23
................
Että täällä voi kirjoittaa mitä paskaa tahansa, kuten yllä olevakin kirjoitus sisältää, henkilö näyttää kertovan kateellisena toisilta kuultuja juttuja.
Sen verran oikaisen tuolta Helsingistä, että poikani luona niin yrityksen tiloissa kuin myös kotona käy siivoamassa ihan suomalaisia ammatti taitoisia ihmisiä, heihin voi luottaa ei ole työpaikasta eikä kotoa hävinnyt mitään muuta kuin roskat.
Vaikka pojan perhe onkin akateemisesti koulutettuja ja hyvätuloisia he ymmärtävät, että paljosta on varaa jakaa toisillekkin.
Aikoinaan kun itse olin urakoimassa rakennuksilla, kesä aikana oli usein ylioppilaita ja opiskelijoita tienaamassa opiskelurahoja siivous hommissa, joidenkin uraputkea olen serannut ja ovat hyvin menestyneitä.
Työnteon yliopisto käydään siivousalalla, siellä oppii ja näkee kaikenlaista, sen jälkeen kykeneekin tekemään sitten mitä työtä vain, esimerkiksi istumaan pöydäntakana ja viilaamaan kynsiä. - muistuttaa...
...kovasti toisiaan. Kulkevat minihameessa ja korkkareissa sotamaalaus naamalla, sekä viilataan kynsiä työaikana...niin ja vielä keikuttavat persettäkin ihan samalla tavalla.
- tekemään tätä työtä.
sillä minusta on mukavaa siivota. Työn jälki näkyy, fiksut ihmiset ovat tyytyväisiä ja antavat kiitosta työpaikallani. En ole tympeä, vaan päin vastoin. Olen iloinen, hyväntuulinen, hyväkäytöksinen, tykätty, pidän huolta kauneudestani omaksi ilokseni ja sopivasti kurvikaskin. Monta vuotta olen kouluja käynyt ja siinä samalla kovan elämänkoulun. Siivousalalle lähdin omasta tahdostani vaikka lahjoja olisi paljon muuhunkin...en ole pöljä, vaan tein valinnan täysin tietoisesti. Lusikkaakaan en ole kotoa mukaani saanut maailmalle lähtiessäni, mutta rakkautta senkin edestä ja osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Mitään ei ole valmiina eteeni tuotu, vaan kaikki on pitänyt itse työllä ansaita ja siksi osaan arvostaa elämää ja toisen tekemää työtä.
Jos jokainen konttoristi/ammatinharjoittaja lukisi alkuperäisen viestin niin olisi fiksu ja poimisi ylimääräiset tavarat pois siivoojan tieltä. Ei se pölyinen työympäristö tee teille itsellekään hyvää ja miltä näyttää kevätauringossa huneenne ikkunanlaudat ja hyllynpäälliset vierailijan/asiakkaan silmään. Meillä puhdistuspalvelualan työntekijöillä ei vaan ole yksinkertaisesti aikaa pieneen nysväämiseen. Niin ja mitä tulee maahanmuuttajien siivoamiseen niin....ammattitaito on kaukana, ja monella on ikävä kyllä vain halu saada rahaa välittämättä työnjäljestä. Ei ole kuulopuhetta vaan omin silmin nähtyä. - Näkyy...
siltä että kirjoitti:
Täällä vastaa kirjoitukseesi työttömät jotka loisii sosiaaliluukulla niin alaarvoisia kirjoitukset on.Tänä päivänä siivoojat on hyvin koulutettuja ja ammattitaitoisia,kun meidän työpaikalla siivooja sairastuu eikä tilalle saada ketään niin se todella näkyy,olemme iloisia kun hengetär saapuu takaisin töihin enempi meidän TULISI ARVOSTTA TÄTÄ AMMATTIRYHMÄÄ.Kiitos siististä työhuoneesta.
Mutta johtuu vaan teidän omasta avuttomuudesta.
Jos meillä on siivooja sairas, niin joku muu siivoaa, esim jonkun työntekijän teinityttö, jolle kelpaa ylimääräinen raha. Ei tuo yhden konttorin siivoaminen ole mitään tähtitiedettä.
Missä vaiheessa siivoaminen muuttui niin mahdottoman vaikeaksi että koulutus olisi niin kauhean kova? Ainakin helsingissä homman hoitaa hyvin aasialaiset ja venäläiset muutaman päivän työvoimakoulutuksella. - Helvetin ilotyttö
Hei Tuppimulkut nyt puhutaan siivoojista?
- tollasia ku sais elävänä pu...
muistaa. kirjoitti:
Pitääpä laittaa huomenna sellaiset kengät taas jalkaan, että jää kunnon mustia raitoja lattiaan:)oot paras.ainaki äitees mielestä.kapitalistinen mulkku
- kyllä huippu
Näkyy... kirjoitti:
Mutta johtuu vaan teidän omasta avuttomuudesta.
Jos meillä on siivooja sairas, niin joku muu siivoaa, esim jonkun työntekijän teinityttö, jolle kelpaa ylimääräinen raha. Ei tuo yhden konttorin siivoaminen ole mitään tähtitiedettä.
Missä vaiheessa siivoaminen muuttui niin mahdottoman vaikeaksi että koulutus olisi niin kauhean kova? Ainakin helsingissä homman hoitaa hyvin aasialaiset ja venäläiset muutaman päivän työvoimakoulutuksella.provoamaan. ;)
- aikaisemmat viestit
Helvetin ilotyttö kirjoitti:
Hei Tuppimulkut nyt puhutaan siivoojista?
niin pysyt paremmin kärryillä...
- vilpittömästi!
Itse olen konttorirotta, ja osaisi arvostaa sitä jos saisin tulla siivottuun konttoriin niinkuin joskus aikoinaan. Tällä hetkellä olen pienessä firmassa, jossa ei käy siivoojaa, ja sen kyllä huomaa!! En voi ymmärtää niitä jotka katsovat "nenänvarttaan pitkin" siivoojia, ei se koulutuskaan tuo aina sitä "sydämen sivistystä", jota on monesti enemmän meillä taviksilla! Kiitos että jaksatte päivästä toiseen!!
- nim. kokemusta on
Itse olen työskennellyt siivoojana 3 kesää. Kohtelu todellakin jakaantuu kahteen. Osa konttori-ihmisistä on todella mukavia, jotka sanovat huomenta ja hymyilevät. He jopa saattavat nousta tuoliltaan ja sanoa kohteliaasti menevänsä hetkeksi pois edestä :). Sitten oli näitä munapäitä, jotka eivät tervehtineet ja työhuone oli kaikenmaailman papereiden, nikotiinipurkkien ja banaanikuorien peitossa. Nämä herrat eivät edes väistäneet tuolillaan. Tunsin vain olevani edessä ja suorastaan häpesin heidän luonaan siivoamistani. No näiden poikien huoneet saivatkin huonomman siivouksen ja se oli ihan itseaiheutettua! Huomautan kuitenkin, että käytöstavat jakautuivat myös duunareiden kesken. Osa oli tosi kohteliaita, kavereita ja oikeen pahoittelivat jos toivat mutaa yms sisälle :). Sitten oli näitä, jotka eivät välittäneet yhtään juuri siivoamasta vessasta, vaan sotkivat joka paikan öljyyn ja joskus jopa JÄTTIVÄT SONTANSA PÖNTTÖÖN! Naurettaa ihmiset, jotka eivät arvosta siivoojan työtä. Itse sain yhden ihanan kesän työskennellä konttorirottana ja todellakin arvostin, hymyilin ja annoin siivojan tehdä työnsä rauhassa :). Siivoojan työ on todella arvokasta ja naurettaa ihmiset jotka eivät sitä arvosta. Näkispä näiden ihmisten ilmeet, jos rakas vaimo/mies ei yhtäkkiä kotona siivoisikaan..
- tarvitsee kaikkia
nim. kokemusta on kirjoitti:
Itse olen työskennellyt siivoojana 3 kesää. Kohtelu todellakin jakaantuu kahteen. Osa konttori-ihmisistä on todella mukavia, jotka sanovat huomenta ja hymyilevät. He jopa saattavat nousta tuoliltaan ja sanoa kohteliaasti menevänsä hetkeksi pois edestä :). Sitten oli näitä munapäitä, jotka eivät tervehtineet ja työhuone oli kaikenmaailman papereiden, nikotiinipurkkien ja banaanikuorien peitossa. Nämä herrat eivät edes väistäneet tuolillaan. Tunsin vain olevani edessä ja suorastaan häpesin heidän luonaan siivoamistani. No näiden poikien huoneet saivatkin huonomman siivouksen ja se oli ihan itseaiheutettua! Huomautan kuitenkin, että käytöstavat jakautuivat myös duunareiden kesken. Osa oli tosi kohteliaita, kavereita ja oikeen pahoittelivat jos toivat mutaa yms sisälle :). Sitten oli näitä, jotka eivät välittäneet yhtään juuri siivoamasta vessasta, vaan sotkivat joka paikan öljyyn ja joskus jopa JÄTTIVÄT SONTANSA PÖNTTÖÖN! Naurettaa ihmiset, jotka eivät arvosta siivoojan työtä. Itse sain yhden ihanan kesän työskennellä konttorirottana ja todellakin arvostin, hymyilin ja annoin siivojan tehdä työnsä rauhassa :). Siivoojan työ on todella arvokasta ja naurettaa ihmiset jotka eivät sitä arvosta. Näkispä näiden ihmisten ilmeet, jos rakas vaimo/mies ei yhtäkkiä kotona siivoisikaan..
osallistumaan. maailma on täynnä kerroksia jotka tukkevat toisia kerroksia. kuten luonnossa, jonku tarttee olla mato, ei kaikki voi olla leijonia. silti madot on jopa tärkeenpiä ku ne leijonat. mites kävis yhteiskunnalle ku kaikki lukis ittensä ekonomiks tai muuks.. jonku teijäkki on hoijettava ku hampaattomiks muututte jne. sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää.
- avauksesta.
Tämä tarina on tosi. Eräs ulkoministeriön kaveri, oppiarvoltaan jotain diploomi-inssinjööri, arvonsa tunteva veti porot nokkaansa, eräällä illanvietto-juopottelumiitinki tapahtumassa, 3-4 vuotta sitten. Kyse oli juuri työnteon arvostuksesta, mukana ollut matka-asentaja kertoi, että kun inssinjööri on työpaikalta pois, ei kukaan huomaa, mutta annas olla jos siivooja on, kaikki huomaa! Ei muuta kuin matka-asentaja ulos, mököttäjä inssi ei enää tuntenut vanhaa duunari tuttuaan!
- mattomies
Jotkut ovar sairaslomalla ,,jatkuvasti,,kuka niiden työt tekee.Ja niin perkeleen kärtysiä naisia ,että sihisevät ,kuin kuuma kiuas.Ei paljot kiinnosta olla samoissa ympyröissä.Juuri kuntaala on oikea vetelehtijöiden ja lusmuilijoiden mekka!!!!
- ...voisi opetella kirjoitta...
...oikeinkirjoituksen osaa siivoojatkin paremmin!!! Ps. Enkä ole pilkun rakastelija... :o)
- leikkivät tulevat
mainettaan ja kunniaansa varjellen töihin sairaana ja tartuttavat kaikki muut. Sitten päivitellään, että miksi sen piti ottaa sairaslomaa kun en minäkään sitä tarvinut. Toiset saavat erilaiset ja eriasteiset oireet eri taudeissa, sekä toiset saavat kuumeen ja toiset kärsivät sairastaessaan alilämpöisyydestä.
- wc ankku
leikkivät tulevat kirjoitti:
mainettaan ja kunniaansa varjellen töihin sairaana ja tartuttavat kaikki muut. Sitten päivitellään, että miksi sen piti ottaa sairaslomaa kun en minäkään sitä tarvinut. Toiset saavat erilaiset ja eriasteiset oireet eri taudeissa, sekä toiset saavat kuumeen ja toiset kärsivät sairastaessaan alilämpöisyydestä.
Ennen tehtiin töitä ja työt kunnialla,eikä maristu ja valitettu.pärkkele sentäs.
- täällä periferiassa
wc ankku kirjoitti:
Ennen tehtiin töitä ja työt kunnialla,eikä maristu ja valitettu.pärkkele sentäs.
siivoojan työtä usein tekee esim. yliopisto-opiskelija - ja etenkin etelässä työtön, akateemisesti koulutettu henkilö! Minäkin työintoisena vuosi sitten siivosin 3 kuukauden ajan, oli koulutus kuinka hyvänsä FM. Nyt onneksi olen ns. koulutusta vastaavassa työssä. Mutta että kannattaa muistaa niissä kuppaisissa toimistoissa yms, että se sinun sotkujasi siivoava henkilö saattaa olla sinua paljon fiksumpi ja koulutetumpi;-D! Sotke sinä keskinkertaisine keskitason koulutuksinesi jos kehtaat, ja iloitse, kun hyvin käyttäytyvä, fiksu ja nöyrä siivooja tulee siivoamaan paskasi...!
- Kuulee...
täällä periferiassa kirjoitti:
siivoojan työtä usein tekee esim. yliopisto-opiskelija - ja etenkin etelässä työtön, akateemisesti koulutettu henkilö! Minäkin työintoisena vuosi sitten siivosin 3 kuukauden ajan, oli koulutus kuinka hyvänsä FM. Nyt onneksi olen ns. koulutusta vastaavassa työssä. Mutta että kannattaa muistaa niissä kuppaisissa toimistoissa yms, että se sinun sotkujasi siivoava henkilö saattaa olla sinua paljon fiksumpi ja koulutetumpi;-D! Sotke sinä keskinkertaisine keskitason koulutuksinesi jos kehtaat, ja iloitse, kun hyvin käyttäytyvä, fiksu ja nöyrä siivooja tulee siivoamaan paskasi...!
Että FM älykkäämpi:)
Taitaa olla niitä helpoimmin hankittavia yliopistotutkintoja.
Siivooja on siivooja, sama mitä opiskelee.
- inhottavia
pöllyttävät ankarasti työnsä ohella.
- silloin oli
molemmonpuolinen
- vaihtaa alaa
ja alkaa tehdä jotain oikeaa työtä, josta saisit tyydytyksen lisäksi vielä kunnon palkkaakin...Hyvää hengetärtä hahhahhaaa!!!
- napaa edemmäksi...
...miltä näyttäisi työpaikat ilman siivoojaa!!!!!
- mietinkin!
napaa edemmäksi... kirjoitti:
...miltä näyttäisi työpaikat ilman siivoojaa!!!!!
Olen siivonnut oman työpaikkani v-89 alkaen itse ja hyvin oon pärjännyt, ja ehtinyt vielä työnikin tekemään...
- iso laitos
mietinkin! kirjoitti:
Olen siivonnut oman työpaikkani v-89 alkaen itse ja hyvin oon pärjännyt, ja ehtinyt vielä työnikin tekemään...
täynnä omahyväisiä nirppanokkia? Eivät liiku paikaltaan minnekään siivoojan tieltä ja sitten valittavat, kun on työpöydän alla likaisia kengänjälkiä. Rapa on sinne kulkeutunut työpaikan tupakkapaikalta, jossa hypätään vähän väliä. Olisiko se liikaa pyydetty, että saisimme edes vähän arvostusta kaltaisiltasi ihmisiltä. Tai ehkä juuri sinä et tiedä työstämme yhtään mitään! On eri asia luulla tietävänsä ja tulla tänne kirjoittelemaan. Minä annan ihan jokaiselle työtätekevälle arvostusta ja pitäisi olla tyytyväinen tällaisena aikana, että on paikka jossa leipänsä perheelle ansaitsee. Ei ole olemassa ns. mitään parempaa työtä, vaan on työtä joka sopii erilaisille ihmisille. Ei kaikki voi olla toimistotyöntekijöitä tai lääkäreitä!
- tosiaankin
iso laitos kirjoitti:
täynnä omahyväisiä nirppanokkia? Eivät liiku paikaltaan minnekään siivoojan tieltä ja sitten valittavat, kun on työpöydän alla likaisia kengänjälkiä. Rapa on sinne kulkeutunut työpaikan tupakkapaikalta, jossa hypätään vähän väliä. Olisiko se liikaa pyydetty, että saisimme edes vähän arvostusta kaltaisiltasi ihmisiltä. Tai ehkä juuri sinä et tiedä työstämme yhtään mitään! On eri asia luulla tietävänsä ja tulla tänne kirjoittelemaan. Minä annan ihan jokaiselle työtätekevälle arvostusta ja pitäisi olla tyytyväinen tällaisena aikana, että on paikka jossa leipänsä perheelle ansaitsee. Ei ole olemassa ns. mitään parempaa työtä, vaan on työtä joka sopii erilaisille ihmisille. Ei kaikki voi olla toimistotyöntekijöitä tai lääkäreitä!
on niin kova paikka tehdä sitä työtä mihin on itse hakeutunut, itsensä ja perheensä elättämiseksi, eikö silloin kannattais harkita ammmatinvaihtoa. Kyllä siivoojia toki tarvitaan yhtälailla, kuin lääkäreitä ja sinun mainitsemiasi lusmuilevia konttorityöntekijöitäkin. Minä vaan en itse satu tarvitsemaan siivoojaa, koska osaan siivota itse jälkeni! Ala sinäkään tuhlaa energiaasi tekemällä sellaista työtä joka on SINUN mielestäsi noin aliarvostettua.
- Putkiajattelua
tosiaankin kirjoitti:
on niin kova paikka tehdä sitä työtä mihin on itse hakeutunut, itsensä ja perheensä elättämiseksi, eikö silloin kannattais harkita ammmatinvaihtoa. Kyllä siivoojia toki tarvitaan yhtälailla, kuin lääkäreitä ja sinun mainitsemiasi lusmuilevia konttorityöntekijöitäkin. Minä vaan en itse satu tarvitsemaan siivoojaa, koska osaan siivota itse jälkeni! Ala sinäkään tuhlaa energiaasi tekemällä sellaista työtä joka on SINUN mielestäsi noin aliarvostettua.
Putkiajattelua!!!
- jäävänsä keskustelussa
tosiaankin kirjoitti:
alakynteen...teksti sen mukaista.
- samassa työpaikassa...
...puukottavat koko ajan toisiaan selkään, ja yrittävät nostaa itseään korkeammalle pallille.. nuoleskelemalla pomon varpaanvälejä...siitäkin saa kielen ruskeaksi!
- asiaa itsekin
sivusta seurannut...naurettavaa ala-arvoista käytöstä. Eivät seuraa aikaansa eivätkä halua kehittyä ja tekevät työnsä niinkuin olen aina ennenkin tehnyt...periaatteella.
- talkkari4
mitä mieltä olette kiviniityn koulun siivoojista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770