olen hämmentynyt, ja tarvitsen neuvoja

epätoivoinen tyttö

eli olen ihastunut erääseen poikaan, jonka olen tuntenut jo melko kauan. ennen pidin hänestä vain kaverina mutta vasta nyt olen todella alkanut pitää hänestä. hän on rinnakkaisluokallani, mutta näen häntä melko usein käytävillä yms. pidän hänestä tosi paljon, mutta olen todella kiusaantunut kun hän on lähellä. minulla on usein vahva luonne ja olen äkkipikainen, mutta yläasteelle tullessani olen muuttunut melko ujoksi. nauran hänen jutuilleen ja joskus puhunkin hänelle, mutta tuntuu että hän ei oikein välitä minusta.

eli, tahtoisin kysyä, pitääkö hän minusta lainkaan. siis yleensä katson häntä joskus paljonkin, mutta kun hän katsoo minua hän kääntää katseensa äkkiä pois. meillä on paljon silmäpeliä, mutta kun katseet kohtaavat kumpikin hämmentyy. tanssiaisissa uskalsin pyytää häntä tyttöjen hakuvuorolla, mutta kun tuli poikien hakuvuoro, hän haki minua. seuraavalla kahdella hakuvuorolla hän toisti sen. käytävällä kun hän nauraa jollekkin, katson häntä ja jos hän huomaa, hän lopettaa naurun kuin seinään.

toinen kysymys: minkälaisista tytöistä pojat yleensä pitävät? olen itse hoikka, ja minulla on lähes mustat olkapääpituiset hiukset. olen ehkä melko hyvännäköinen.

olen siis ujo, enkä voisi puhua hänelle oikein mitenkään tunteistani, ennen kun saan selkoa hänestä. neuvoja? kiitos jo etukäteen. =)

3

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulisin =)

Poika välttelee katsettasi luultavasti, koska on myös hieman ujo, mutta todellisuudessa hän pitää sinusta. Sama juttu oli mullakin, kun olin ihastunut yhteen poikaan. Huomasin, että se katteli mua, mutta aina kun katsoin takaisin se käänsi katseensa äkkiä pois.

Silmäpeli on hyvä tapa aloittaa "suhde".

Ja jos hän hakee sua tanssiin, niin kyllä hän susta tykkää ;).

• .....

poika ainakin jollain tasolla sinusta pitää tai ävlittää, jos tuli hakemaan tanssiin. mene vain rohkeasti juttelemaan, kyllä poikaa varmasti kiinnostaa puhua sinulle ja olla lähelläsi(: ja toiseen kysymykseesi, olen itse tyttö kylläkin mutta älä turhaan ajattele tuollaista, vaikka tätä aina toistetaakin niin kaikilla on oma makunsa, uskon että olet nätti tyttö, niinkuin itsekin sanoit(: stemppiä jätkän suhteen((;

• Pegagos123

Itse olen tyttö ja olen tutkinut poikien käyttäytymistä kun he ovat ihastuneet johonkin tyttöön. Tuo käytös vaikuttaa juuri siltä että poika on ihastunut sinuun! Onneksi olkoon!

Meidän koulussa on yksi tyhmä pervo poika, joka esittää että on ihastunut johonkin, vaikkei oikeasti ole. Sillä tavalla se yrittää saada tytön ihastumaan häneen. Kun hän onnistuu, hylkää hän tytön äkkinäisesti. Minullekin hän on tehnyt niin ja onnistui valitettavasti hyvin .__. Tälläisiä oireita ovat mm. kävelee hyvin läheltä, laittaa takin naulakossa vierelle sinun takkiasi tai jopa päälle, auttaa läksyissä jne. Tänään se laahasi minua jalasta pitkin kurasta pihaa >_< Hyh!

Pojat tykkäävät yleensä pehmeistä, hellistä, humorintajusista, hoikista, näteistä, urheilullisista tytöistä.

Onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe