No niin selvisipä sekin miksi en ole päässyt tunnukselle viikkoon. Elikkäs näin kävi minulle.
http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/4274/
menetin kaikki tunnuksesta. Tunnukseni siis hävisi ja takaisin ei saa. Vaikka lähettää minulle viestin Livessä en saa viestiä koska tunnustani ei enää ole ja kun kirjaudun ei näy kamuille että kirjauduin.
Kaikki tunnuksessani on siis poissa.
Hukkaan meni yli 1v pelaaminen ja usea todella kovalla työllä hankittu achviement.
Myisin Boxin mutta siskolla on tunnus ollut jo vuoden.
Tällaista tällä kertaa. Kiitoksia bugille jonka mukana meni koko tunnus ja rahaa yhteensä melkein tuhat euroa pelit ja lisälaitteet yms.
Menetin 9000gp Live bugin takia
4
276
Vastaukset
- tyutuyttuy
Tai vaikka olisi tottakin niin syyhän löytyy yksinomaan pelaajasta joka ei ymmärrä pitää aktiivista spostia profiilillaan.
ps mitä ihmeen gp:itä?- rndm.
Pisteitä, mitä saa Achviementeista. Niillä ei tee mitään, kunhan vain voi kehuskella kavereille.
- trytyrtry
rndm. kirjoitti:
Pisteitä, mitä saa Achviementeista. Niillä ei tee mitään, kunhan vain voi kehuskella kavereille.
Ne saavutuksista saatavat pisteet ovat GamerSCOREJA xlooralla ja joitain pointseja pleikalla tai wiillä eli täysi trolli tuo avaus.
- trtrtrtrtrtrrrrr
rndm. kirjoitti:
Ne saavutuksista saatavat pisteet ovat GamerSCOREJA xlooralla ja joitain pointseja pleikalla tai wiillä eli täysi trolli tuo avaus.
Ja achievement.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818