Apple ykkönen - Nokia 42:s

Lähde oli siis

19

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen oli mulla...

Ennen mulla oli Windowsin käyttöjärjestelmä ja puhelimeni oli nokilainen.

Windowsin Vista oli perimmäinen syy luopua Microsoftin tuotteista. Vistassa ei toimi kunnolla -mikään-.

Nokialaisten laatu on -aivan ala-arvoista-. Nokia valmistaa malleja tuhottomasti, samaa paskaa sisällä erilaisissa kuorissa.

Ostin iPhonen ja tykästyin siihen. Vaimo sanoi: Mulle kans. Nyt meillä on niitä kaksi. Ja tykätään molemmat. iPhone vaan ON! Jailbreakkasin molemmat ja meillä toimii myös MMS, videokuvaus ym. Saunalahden korteilla.

Siirtyminen iPhoneen sai mut myös ostamaan iMacin. Eipä ole tullut mieleenkään, että kaipaisin Windowsia. Tai no, jouduin ajamaan iMacciini myös Windowsin, koska työohjelmani toimii vain Windowsilla. Niin, iMacciin saa myös laitettua Windowsin. Onneksi tarvitsen windowsia vain kerran kuussa parin tunnin ajan ;)

Olen siis hyvällä syyllä osaltani syyllinen Applen suosioon ja kasvatan osaltani Steve Jobbsin suurta pankkitiliä :D:D Steve on taatusti taalansa ansainnut. Toivottavasti hän paranee sairaudestaan että ehtisi nauttimaan taaloistaan.....

• ennen oli mulla...

Macci tulee myös mökille. Se on iMac.

Taisi mullekkin tulla iLasit silmille. Olkoon!!

• hiertää, siis olet
        ennen oli mulla... kirjoitti:

Macci tulee myös mökille. Se on iMac.

Taisi mullekkin tulla iLasit silmille. Olkoon!!

tämä ääkkösmies sitten ja iHater ellet peräti iHatter. Vaikka vihaat mäkkiä ja iphonea, pyöritä täällä aivan pyörryksissä joka päivä ja puhut reitiä päähän ja lisäät suomalaisten mainetta ja kunniaa.

• ennen oli mulla
        hiertää, siis olet kirjoitti:

tämä ääkkösmies sitten ja iHater ellet peräti iHatter. Vaikka vihaat mäkkiä ja iphonea, pyöritä täällä aivan pyörryksissä joka päivä ja puhut reitiä päähän ja lisäät suomalaisten mainetta ja kunniaa.

Nyt en ymmärrä?? Oletko juuri SINÄ se latvabeekakkonen joka kirjoittelee tänne pehmoisia?

Et sitten jostakin syystä ymmärtänyt, että olen maccimies viimeiseen pisaraan?

"...pyöritä täällä aivan pyörryksissä joka päivä ja puhut reitiä päähän ja lisäät suomalaisten mainetta ja kunniaa."

Kukahan täällä on pyörryksissä?

• ketuttaako taaaaas...
        ennen oli mulla kirjoitti:

Nyt en ymmärrä?? Oletko juuri SINÄ se latvabeekakkonen joka kirjoittelee tänne pehmoisia?

Et sitten jostakin syystä ymmärtänyt, että olen maccimies viimeiseen pisaraan?

"...pyöritä täällä aivan pyörryksissä joka päivä ja puhut reitiä päähän ja lisäät suomalaisten mainetta ja kunniaa."

Kukahan täällä on pyörryksissä?

ei ketuta vaan suorastaan...

"Ostin vaimolle ja sen ketulle eikun koiralle iDogin eiku siis iphone vai mikä se värinälelu oli ... antedeeksi sekottelen asioita ..."

• .........................
        ketuttaako taaaaas... kirjoitti:

ei ketuta vaan suorastaan...

"Ostin vaimolle ja sen ketulle eikun koiralle iDogin eiku siis iphone vai mikä se värinälelu oli ... antedeeksi sekottelen asioita ..."

Miten vielä avohoidossa?

• Viitsikö.
        ......................... kirjoitti:

Miten vielä avohoidossa?

Täällä oli jo hetken rauhallista. Lopettakaa ennen kuin ehtii kunnolla alkaa.

• ennen oli mulla...
        Viitsikö. kirjoitti:

Täällä oli jo hetken rauhallista. Lopettakaa ennen kuin ehtii kunnolla alkaa.

Jostakin tuo silloin tällöin tänne putkahtaa. Mielestäni omat kommenttini olivat perin asiallisia, tuolle ne eivät kelvanneet :(

• hjklö
        ennen oli mulla... kirjoitti:

Jostakin tuo silloin tällöin tänne putkahtaa. Mielestäni omat kommenttini olivat perin asiallisia, tuolle ne eivät kelvanneet :(

jos alkuperäinen kirjoittaja olet niin ihan on asiallisia viestejä :) Täällä on vaan joskus joku ottanut tavakseen huijailla ihmisiä erilaisilla järjettömillä iphonen mollaus viesteillä ja joku toinen taas on ottanut tavakseen yritää pakonomaisesti paljastaa kyseinen harhautus viestittelijä :) Kumpikin tekijä häiritsee palstaa kovasti hyökkäilemällä muiden kirjoittajien kimppuun ja ajamalla heidät/meidät pois. Yritetään kirjoittaa tänne jatkossakin iphone asiaa huomioimatta näitä hyökkäilijöitä niin tämä palsta pysyy järkevänä.

• ennen mulla oli...
        hjklö kirjoitti:

jos alkuperäinen kirjoittaja olet niin ihan on asiallisia viestejä :) Täällä on vaan joskus joku ottanut tavakseen huijailla ihmisiä erilaisilla järjettömillä iphonen mollaus viesteillä ja joku toinen taas on ottanut tavakseen yritää pakonomaisesti paljastaa kyseinen harhautus viestittelijä :) Kumpikin tekijä häiritsee palstaa kovasti hyökkäilemällä muiden kirjoittajien kimppuun ja ajamalla heidät/meidät pois. Yritetään kirjoittaa tänne jatkossakin iphone asiaa huomioimatta näitä hyökkäilijöitä niin tämä palsta pysyy järkevänä.

Olen havainnut samaa. Tottakai, jos on aihetta mollata iPhonea, onhan täällä keskustelupalstoilla toki siihen oikeus, keskusteluahan täällä yritetään herätellä. Saahan toki olla eri mieltäkin, tarvitseeko silti kirjoittaa henkilöydestä peeaskaa?

Tiedäthän, meitä on niin moneksi? Meitä on moneen junaan, jotkut jää vielä asemallekkin? ;)

• päähän noin

kovasti, jotta pitää oikein kertoa, että on ostanut tuota ja tätä. Ei mun tarvitse mitään kertoa.

• Herra X

Kaikki mikä on omaa on hyvää, vai kuinka se meni ...
      Mulla on i-phone, samsung, sony, blueberry, lg kaikki omalla tavallaan täysin paskoja, se mikä tekee sen että viitsin edes käyttää "matkapuhelinta" on valmius/puheaika. Sen löysin Nokialaisesta E 75:stä. En ole ikinä edes kokeillut puhelinkameraa, musiikkisoitinta yms... Minun täytyy saada puhua pitkään. Mielestäni i-phonet ja kaikki muutkin em. ovat pelkkiä leluja. Ethän sinäkään hankkinut puhelintasi pelkän puhumisen vuoksi? Kaikki sama löytyy ja enemmänkin kuin i-phonesta, mikä siinä on muihin verrattuna hyvää ???

• kaupassa käteen

ja tykästyin sen käytettävyyteen ja ohjelmalliseen monipuolisuuteen. Siinä on juuri ne asiat, mitä minä kaipaan. Nokialaiset varmaan ovat hyviä ja saattaa olla jotain parempaakin kuin iPhonessa. Lisäksi kaikenmerkkisissä kännyköissä, myös iPhonessa, on sellaisia ominaisuuksia, joita ei edes tarvitse. Esimerkiksi kamera tai video tai jotain muuta...

iPhonessa on käytettävyys tai tietokonemaisuus helppoudella höystettynä se mun juttu. Ei kai se muuten ole parempi. Joku toinen voi tykätä muusta...

Plus: määrätyt ohjelmat esim. kuntoiluun ja lenkkeilyyn ja pyöräilyyn. Odotan innolla uusia ohjelmia uuden käyttiksen ansiosta.

• kommari mäkeen
        kaupassa käteen kirjoitti:

ja tykästyin sen käytettävyyteen ja ohjelmalliseen monipuolisuuteen. Siinä on juuri ne asiat, mitä minä kaipaan. Nokialaiset varmaan ovat hyviä ja saattaa olla jotain parempaakin kuin iPhonessa. Lisäksi kaikenmerkkisissä kännyköissä, myös iPhonessa, on sellaisia ominaisuuksia, joita ei edes tarvitse. Esimerkiksi kamera tai video tai jotain muuta...

iPhonessa on käytettävyys tai tietokonemaisuus helppoudella höystettynä se mun juttu. Ei kai se muuten ole parempi. Joku toinen voi tykätä muusta...

Plus: määrätyt ohjelmat esim. kuntoiluun ja lenkkeilyyn ja pyöräilyyn. Odotan innolla uusia ohjelmia uuden käyttiksen ansiosta.

Ostin iPhonen vaimolle ja viikon jälkeen vaimo sanoi ettei sitten enää ikinä halua vaikeasti käytettävää puhelinta (=nokialaista). Sähköposti, iPod, nettiyhteys ym. todella toimivat helposti ja silloinhan niitä tulee käytettyä. Niin, onhan siinä puhelinkin ; -)

E90 kommunikaattori pyörii käyttämättömänä pöytälaatikossa, olkoon varapuhelimena jos iPhone särkyy, muuten ei ole käyttöä.

• täälläkin...
        kommari mäkeen kirjoitti:

Ostin iPhonen vaimolle ja viikon jälkeen vaimo sanoi ettei sitten enää ikinä halua vaikeasti käytettävää puhelinta (=nokialaista). Sähköposti, iPod, nettiyhteys ym. todella toimivat helposti ja silloinhan niitä tulee käytettyä. Niin, onhan siinä puhelinkin ; -)

E90 kommunikaattori pyörii käyttämättömänä pöytälaatikossa, olkoon varapuhelimena jos iPhone särkyy, muuten ei ole käyttöä.

2 iPhonea meilläkin on, vaimolla ja mulla. Toimivuus ja käytettävyys on jotain muuta, mihin olen tottunut. Toki on paljon puutteitakin, kuten moniajo ym. ym.

MMS-viestit ja skandinäppäimistön saa jailbreakkaamalla puhelimen jo nyt. Uuden kesällä saatavissa olevalla ohjelmapäivityksellä nämä tulee jokaiselle.

• ljlp
        täälläkin... kirjoitti:

2 iPhonea meilläkin on, vaimolla ja mulla. Toimivuus ja käytettävyys on jotain muuta, mihin olen tottunut. Toki on paljon puutteitakin, kuten moniajo ym. ym.

MMS-viestit ja skandinäppäimistön saa jailbreakkaamalla puhelimen jo nyt. Uuden kesällä saatavissa olevalla ohjelmapäivityksellä nämä tulee jokaiselle.

Moniajo toimii joissain tapauksissa nytkin ja ilmeisesti kesän päivityksessä sekin laajenee.

• viesteissä

taitavat olla sarjaharhauttajan käsialaa. Eka viesti ei ole uutinen eikä mitään jokainen tietää, että MS ei ole erityisen ihailtu.

• paljon järkeä

Hyvä on kone. Pysyy kuivana eikä halakeile. Mulla pelas takuukin.

• sittenhän
        paljon järkeä kirjoitti:

Hyvä on kone. Pysyy kuivana eikä halakeile. Mulla pelas takuukin.

tämä on turha palsta, jos ei ole mitään vihattavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe