Siirtoauto

Pelaako

Onkos kellään kokemuksia siirtoauto.fi käytöstä.

Toimiiko homma.

33

14141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy miettiä

      Kävin katsomassa sivut.
      Yksi keikka tarjolla tällä hetkellä.
      Aika kovat ehdot siirtäjällä.
      Eivät varmaankaan maksa mitään noista siirroista

      • maestro kunkku

        Kyseistä palvelu ja mikäs siinä kun pääsee ilman kuluja paikasta toiseen (säästin reilut 80 ekee se olis menny bussimatkaan). Pitäskö tuosta vielä jotain maksaakin jos ilmaseks pääset?...tavan hinaaja..


      • perseeeestä

        Juu eivät maksa työnteosta. Päinvastoin alat jatkossa ITSE MAKSAMAAN, jos teet jollekin MUULLE työtä ja tiliä. Homma meni reisille nykymallissa mikä tuli tässä kuussa voimaan eli liityt jäseneksi ja maksat vaikka et palvelua käyttäisikään, idiotismiä.

        Autonkuljetusrekalla auton siirtäminen esim. Oulu - Helsinki välille maksaa yrityksille helposti satoja euroja, samoin jos laitat auton yksinään junaan se on min. 180e.


      • Yksinkertaista
        perseeeestä kirjoitti:

        Juu eivät maksa työnteosta. Päinvastoin alat jatkossa ITSE MAKSAMAAN, jos teet jollekin MUULLE työtä ja tiliä. Homma meni reisille nykymallissa mikä tuli tässä kuussa voimaan eli liityt jäseneksi ja maksat vaikka et palvelua käyttäisikään, idiotismiä.

        Autonkuljetusrekalla auton siirtäminen esim. Oulu - Helsinki välille maksaa yrityksille helposti satoja euroja, samoin jos laitat auton yksinään junaan se on min. 180e.

        Idioottimainen ruikuttaja. Älä käytä tuota niin ei pääs vaivaannu.

        Kyseesä on kysyntä ja tarjonta. Ite oon siirrelly eri firmojen autoja (en ko. palvelun kautta) yksittäisiä kertoja vuosien aikana ja olen hyötynyt kymmeniä euroja/kerta siitä kun ei ole tarvinnut maksaa lippuja tms. Myös firma on hyötynyt.

        Idealtaan todella hyvä juttu joka ei kylläkään sovellu kaltaiselles ammattiruikuttajalle. Mee ja keksi parempi palvelu, laita sellaset sivut pystyyn joisa tarjoat siirtoautomahollisuutta sillä bonuksella että firma vielä maksaa. Koita myydä ideas lävitte autoliikkeisiin.


      • hankisit elämän
        Yksinkertaista kirjoitti:

        Idioottimainen ruikuttaja. Älä käytä tuota niin ei pääs vaivaannu.

        Kyseesä on kysyntä ja tarjonta. Ite oon siirrelly eri firmojen autoja (en ko. palvelun kautta) yksittäisiä kertoja vuosien aikana ja olen hyötynyt kymmeniä euroja/kerta siitä kun ei ole tarvinnut maksaa lippuja tms. Myös firma on hyötynyt.

        Idealtaan todella hyvä juttu joka ei kylläkään sovellu kaltaiselles ammattiruikuttajalle. Mee ja keksi parempi palvelu, laita sellaset sivut pystyyn joisa tarjoat siirtoautomahollisuutta sillä bonuksella että firma vielä maksaa. Koita myydä ideas lävitte autoliikkeisiin.

        no en todellakaan käytä idioottien palvelua. Sinä olet varmaan tämän idioottipalvelun keksijä?


      • Autovuokraamosta

        Tämä olis kyllä hyvä juttu, jos palvelussa olisi vaan enemmän autoja ja varmaan olisi enemmän autojakin, jos olisi käyttäjiä. Autovuokraamon kannalta palvelu on varsinkin aivan loistava, mutta siirtäjä täytyisi löytyä nopeasti ja se edellyttää, että palvelussa tulee olla paljon rekisteröityneitä käyttäjiä


    • Luultavasti sama

      Ilmeisesti sama yhtiö, mikä tuottaa leasingyhtiöille autojen vientiä huoltoon.
      Itse olen siirtopalvelua käyttänyt työsuhde autolleni ja homma on siinä toiminut.
      Aikataulut voisivat olla tosin tarkempia.

    • Otsikko riviltä

      Täältä itse löysin.

    • jan844

      Soittelin tuonne siirtoauton tekniseen tukeen, niin sanovat että siirtoautoista on kova kysyntä mutta koko ajan pitäs alakaa tulla enempi autoja sinne mitä siirtää. Kyllä meikälle ilimanen kyyti kelepaa, samallaillaha joka autossa on "kovat ehdot" kaskon omavastuu ja kaikissa ei ees kaskoa

      • vai näinkö on

        Jaa Että oiken "alakaa". Ei ainakaan sivuilla ole keikkaa näkyvissä.


      • Toimistotyöntekijä
        vai näinkö on kirjoitti:

        Jaa Että oiken "alakaa". Ei ainakaan sivuilla ole keikkaa näkyvissä.

        onko kukaan kokeillut tuota autosiirto.fi:n renkaidenvaihtopalvelua? Vois olla ihan kätevä kun työpäivän aikana saa uudet renkaat alle...


    • minkäs teet

      Köyhien ja tyhmien kusetusta ja nyt vielä enemmän kun alkoivat periä jotain ihme jäsenmaksua joka tarkoittaa, ettei satunnaisen siirtäjän kannata enää olla mukana ollenkaan, ei kyllä kenenkään muunkaan.

      Moni näkee asian hyötynä itselleen päästessään ilmaiseksi matkaamaan ja näinhän se vaatimattomasti ja vähän ajattelevan mielessä onkin.

      Juttu on kuitenkin niin, että siirto suoritetaan kokonaan asiakkaan ehdoilla, vailla mitään oikeuksia mutta tiukoin velvottein ja vastuin eikä siitä makseta senttiäkään.

      Asiakkaalla on näin täysin ilmainen työmies tai pikemminkin orja jota ilman asiakas joutuisi maksamaan siirrosta helposti satojakin euroja.

      Siirtoauton ylläpitäjä ei myöskään malttanut enää pitää ahneuttaa aisoissa. Olisi ollut jotenkin luontevampaa periä kaikki jäsenmaksut/kulut asiakkailta mutta koska siirtäjät ovat raukeata väkeä päätettiin pistää heidät maksamaan tekemästään työstä. Enää ei siis riitä se, että hömelöt tekevät työtä ilmaiseksi, nyt he maksavat siitä... eikä mikään kilkuta autiolla vintillä.

      Joo,joo.. vähänläntien ei tarvitse selittää mitään saamastaan matkaedusta, olen kyllä ajatellut tämän asian ihan alusta loppuun ja kantani on puhtaasti tämä; Siirtäjät ovat mahdottoman tyhmää väkeä.

      • latvalahot

        Juuri näin. Siirtoautopalvelu soveltuu hyvin mm. huumekuriireille tmvs. älykääpiöille.


      • Martta muualta
        latvalahot kirjoitti:

        Juuri näin. Siirtoautopalvelu soveltuu hyvin mm. huumekuriireille tmvs. älykääpiöille.

        Minulle siirtoauto.fi palvelusta on ollut mukavasti hyötyä kun kuljen pohjanmaalle kotipuoleen.

        Kuljen 7-8 kertaa kotiseudulleni vuodessa, joten tuo jäsenmaksu ei pahalta tunnu.

        Ilmeisesti tuolla luottotietotarkastuksella haetaan sitä että väärinkäytöksiä ei tulisi, hyvä niin.


      • kysyn joutessani
        Martta muualta kirjoitti:

        Minulle siirtoauto.fi palvelusta on ollut mukavasti hyötyä kun kuljen pohjanmaalle kotipuoleen.

        Kuljen 7-8 kertaa kotiseudulleni vuodessa, joten tuo jäsenmaksu ei pahalta tunnu.

        Ilmeisesti tuolla luottotietotarkastuksella haetaan sitä että väärinkäytöksiä ei tulisi, hyvä niin.

        Mikä väärinkäytös on uhkana silloin kun kuskilla on luottotiedoissa merkintä?


      • minkäs teet
        kysyn joutessani kirjoitti:

        Mikä väärinkäytös on uhkana silloin kun kuskilla on luottotiedoissa merkintä?

        No tässä on se toinen koukku jota nämä siirtäjät eivät havaitse tai ymmärrä sen luonnetta. Tai havaitsevat ja erittäin hyvin ymmärtävät sitten kun ja jos sattuvat kolhaisemaan ajokkia... ja joutuvat maksumiehiksi.

        Jos autoja siirtäisivät palkatut työntekijät ei mitään omavastuuta olisi vaan kaiken maksaisi vakuutus ja omavastuun työnantaja. Mutta nämä siirtäjät jotka nykyään maksavat saadakseen siirtää ovat myös yksin vastuussa omavastuuosuudesta eli he ovat käytännössä aivan tavallisia autonvuokraajia vaikka vuokra vielä onkin alempi kuin normaalisti vuokramossa.

        Koko siirtotouhu on hoidettu niin, että missään olosuhteissa siirtoa tarvitseva eli koko hivakan päätekijä ei joudu maksamaan mitään.

        Martta muualta lienee muualla tästä maailmasta muutenkin väärinkäytösepäilyineen, skitsofreniaa ehkä.

        Kyse on asiakkaan pelosta, ettei luottotiedoton siirtäjä ole kyvyllinen maksamaan tarvittaessa omavastuuta eli taas yksi varmistus sille, ettei palvelua tarvitseva vaan joutuisi itse mitään maksamaan.

        Luottotiedottomien on syytä olla pelkästään iloisia tästä ulosrajauksesta, saattaisitte muuten ajautua yhtä heikkoon ja säälittävään asemaan työsuhteettomassa työsuhteessa kuin luottokelpoiset siirtäjät nyt ovat.


      • sylttytehtaalle taas
        Martta muualta kirjoitti:

        Minulle siirtoauto.fi palvelusta on ollut mukavasti hyötyä kun kuljen pohjanmaalle kotipuoleen.

        Kuljen 7-8 kertaa kotiseudulleni vuodessa, joten tuo jäsenmaksu ei pahalta tunnu.

        Ilmeisesti tuolla luottotietotarkastuksella haetaan sitä että väärinkäytöksiä ei tulisi, hyvä niin.

        ja olet aina saanut kotipuoleesi silloin kun haluat auton 7-8 kertaa vuodessa? Älä nyt usko itsekkään tuollaisia satuja. Autoja on todella miten ja milloin sattuu, jos ylipäänsä edes on. Yleensä ei satu koskaan juuri siihen tarpeeseen mikä itsellä olisi. Puhut täyttä sontaa. Taas näitä tuulesta temmattuja idean isän keksittyjä satuja, jotta saisi palveluun jäseniä maksajiksi vaikka ei yhtään autoakaan siirtäisikään. Tyhmien touhua, eikö ole jäseniä tullut tarpeeksi huijattavaksi?


      • nii!
        sylttytehtaalle taas kirjoitti:

        ja olet aina saanut kotipuoleesi silloin kun haluat auton 7-8 kertaa vuodessa? Älä nyt usko itsekkään tuollaisia satuja. Autoja on todella miten ja milloin sattuu, jos ylipäänsä edes on. Yleensä ei satu koskaan juuri siihen tarpeeseen mikä itsellä olisi. Puhut täyttä sontaa. Taas näitä tuulesta temmattuja idean isän keksittyjä satuja, jotta saisi palveluun jäseniä maksajiksi vaikka ei yhtään autoakaan siirtäisikään. Tyhmien touhua, eikö ole jäseniä tullut tarpeeksi huijattavaksi?

        Siis jos on mahdollisuus saada ilmainen vuokra-auto niin miks helkkarissa en ottais? Kyl mä ainaki oon ilonen jos mulle tarjotaan ilmasta vuokra-autoo...
        Niin se vaan on että aina yritetään säästää rahaa, mitä pahaa siinä on jos meitä jotka haluaa ilmasen vuokra-auton on niin paljon, että vuokrafirmat voi käyttää meitä siirteleen autojaan ja tehä itse voittoo siinä.. Kaikkihan tässä voittaa. Sit jos vähän kolhii, niin hupsi, sitten korvaat, samoinhan se ois vuokratessaki. Kyllä ne siitäjät on varmaa tietosia omavastuustaan.
        Perkele.


      • PaskaaPaketissa
        Martta muualta kirjoitti:

        Minulle siirtoauto.fi palvelusta on ollut mukavasti hyötyä kun kuljen pohjanmaalle kotipuoleen.

        Kuljen 7-8 kertaa kotiseudulleni vuodessa, joten tuo jäsenmaksu ei pahalta tunnu.

        Ilmeisesti tuolla luottotietotarkastuksella haetaan sitä että väärinkäytöksiä ei tulisi, hyvä niin.

        puhut nyt kyllä täyttä shittii tosiaan.
        Mietin jos tuota olisi kokeillut mutta 15e pakollinen jäsenyys maksu pisti miettimään kuinka hirveä kusetus lafka onkaan kyseessä.
        Mieti nyt jos menet siirto autolla esim vaasaan niin täytyyhän sinun tulla takaisinkin sieltä ?
        Ja toden-näköisyys sille että vaasasta pääsisi takaisin pks seudulle siirtoautolla on sama kuin voittaisi päävoiton lotossa.
        Itse lafka ei ota minkäänmoisia riskejä vaan Kaikki pistetään hyväuskoisen suomalaisen harteille.


      • wdfg

        olette kyllä sa..anan tyhymää sakkia !!! jos kuljet omalla autolla joudut maksamaan polttoaineet ja jos ajat sen paskaksi niin jos sinulla sattuu olemaan kasko niin joudut maksamaan omavastuun ja jos ei niin koko auton!!! siinähän tarjotaan ilmaista matkaa nii pitäisikö siitä viel' palkka saada ? voihan sitä tosin mennä vaikka junalla! siitähän kovaa palkkaa saakin... jos 5kertaa vuoteen saa kulkee ja maksaa 14ekua nii ei oo paljo mitään vaikkei kulkiskaan..... käyttäkää aivoja


    • hiton mainostajat

      Hitto kun ovat alkaneet mainostamaan tuolla kimppa.net sivustolla. Menee oikeat ilmoitukset ja nämä maksullisen palvelun mainokset sekaisin.

    • tepatepatepa

      ei toimi

    • se kommentaattori

      Näin työttömänä ja oman auton juuri menettäneenä kysyisin, että pitääkö työvoimatoimisto tätä työnä. Nimittäin ei olisi kiva menettää työttömyystukia, jos tuohon liittyy. Sitä paitsi näyttää siltä, että itselle (ja ilmeisesti enemmistölle meistä) sopivia siirtokeikkoja on vähänlaisesti.

      • se kommentaattori

      • Anonyymi

        Eihän ne työkkärissä hyvällä katso vapaaehtoistöitäkään ja mielestäni tätä voisi hyvinkin verrata siihen. Palkatonta vapaaehtoistyötähän tämäkin on.


    • lolllllll

      Sen verran kokemusta, että autoja on ERITTÄIN Heikosti....olen ollut jäsenenä kohta 9kk enkä ole vielä ainoatakaan autoa saanut ajettavakseni, asun sentään yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Ei voi kehua.

    • vai mitä..

      suhteilla mennään eikö niin kuten nykyään kaikes

      • ABCE

        Minulla on kuljetusliike pitäis siirtää rekkaa helsinki rovaniemi väliä joka päivä oliskohan täällä vapaaehtosia kun nuo työntekijät tahtoo palkkaa tuommosestaki hommasta.


    • xxx

      Ei ole koskaan ollu sopivaa suuntaa niistä muutamasta, mitkä on varaamatta.
      En tosin uskaltais ilman vakuutuksia lähteekään, puhumattakaan että tekemään työttömien töitä ja vielä itse maksamaan siitä!
      Mikä v.... näitä nykyihmisiä oikein vaivaa, ettikää töitä ettei tartte kerjätä ja noudattakaa lakeja.

    • Marii

      Juu, kyl se kai. Ei oo kyllä ittellä kokemusta, mutta veikkaisin näin. Kuullostaa ihan luotettavalta. Siirteleeks ne siis jotain autoja vai? Kuullostaa kivalta.

    • Adele

      Onko vapaaehtoisia siirtäjiä avoautolle välillä Tornio-Turku?

      • Kokemusta palvelusta

        Naurettavaa, että aina on niitä jotka valittaa, vaikka ilman saisivat. Tämä Siirtoauto.fi-palvelu on aivan mahtava keksintö ja toivottavasti palveluun panostetaan ja saadaan autoja palveluun. Stemppiä yrittäjille!


    • Anonyymi

      Kyllä.
      IT miehet pyörähtää sairaus, näkö, tutkimus käynnit,rokotus käynnit. TK,kaikkien siirrot tehty muut on Mielisairaita hoitaja tykkää.
      5 nykäyksen,sykäys rikospuhelut sivu siirrot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe