No niin, minä täällä taas

HTZA

Mitä tunteita se teissä herättää?
Kun oli aurinkoinen iltapäiväkin.

Jos ei tuosta tule mitään mieleen, niin muuttolinnut tulivat nyt ajallaan, niin kuin viimeiset tuhat vuotta.
Eikö kasvihuoneilmiötä tulekaan? :(
Onko sitä muut odottaneet kuin minä?
Menevätkö, etelästä ostetut, miesten talvishortsit tai naisten talviminit hukkaan?

46

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enm

- Pitää vaan kesälläkin shortsien alla pitkiä kalsareita niin siinäpä jokasään asu...

• HTZA

"Pissikset"? Niistähän on lehdissä ollut kuvia.
        Osalla shortsit jokusella mini.
        Miesten kalsari/shortsi- yhdistelmää en ole huomannut. Liekö, palstan uusioteinitytöt huomanneet?

• HTZA kirjoitti:

"Pissikset"? Niistähän on lehdissä ollut kuvia.
        Osalla shortsit jokusella mini.
        Miesten kalsari/shortsi- yhdistelmää en ole huomannut. Liekö, palstan uusioteinitytöt huomanneet?

oonki,vaik en oo teinityttönen. Tääl meil päin näkkee kaikenlaista,ku on sen verran vähän vastaantulijoita. Tulipa kerran kesäsyksystä yks tällainen vastaan, oli pitkätkalsongit ja shortsit päällä:) (mettätiellä)

• HTZA
        sasus kirjoitti:

oonki,vaik en oo teinityttönen. Tääl meil päin näkkee kaikenlaista,ku on sen verran vähän vastaantulijoita. Tulipa kerran kesäsyksystä yks tällainen vastaan, oli pitkätkalsongit ja shortsit päällä:) (mettätiellä)

sovittu seksileikki, miehesi kanssa?

• HTZA kirjoitti:

sovittu seksileikki, miehesi kanssa?

kyl oli ihan kylän miehii..vaik tiie häntä ku vilahti niin kerkiästi ohi...mut oisinhan omani tuntenu???

• HTZA
        sasus kirjoitti:

kyl oli ihan kylän miehii..vaik tiie häntä ku vilahti niin kerkiästi ohi...mut oisinhan omani tuntenu???

sen asian asiantuntija.
        Mutta tuplabyysat?
        Vaatii hyvät silmälasit.
        :)

• henrii
        sasus kirjoitti:

olen nähnyt yli kaksikymmentä, juoksivat potkupallon perässä kentällä.

• henrii

toivottaa kaikille tipuille munarikasta pääsiäistä.

• HTZA

olkoon tämä palstan, ensimmäinen ja viimeinen.
        Kiellän, ehdottomasti, tämän lauseen uudelleenkirjoittamisen.

Suokoon elämä henriille monta tipua munille, tulkoon, ulkomaisen, pakastetun kanan mutaatio Suomalaisille marinointitehtaille, paljastukoon kelmun alta Curry-Piranha/Kana. Hunajalla.

• henrii
        HTZA kirjoitti:

olkoon tämä palstan, ensimmäinen ja viimeinen.
        Kiellän, ehdottomasti, tämän lauseen uudelleenkirjoittamisen.

Suokoon elämä henriille monta tipua munille, tulkoon, ulkomaisen, pakastetun kanan mutaatio Suomalaisille marinointitehtaille, paljastukoon kelmun alta Curry-Piranha/Kana. Hunajalla.

hyvää majoneesia, sinne soidin mättäille, ja huurtuneita linssiä.

• Rocellii

ja tunteet-????

no...aurinko kyllä herätti lämpimät tunteet ja kevään odotuksen
      mutta Sinun ilmestymisesi palstalle,,,,

hmm hmm...no,,,joooooo kyllä sekin lämmittää..
      tuo mieleen kevään-, lämmön ja muuttolinnut

;)

• Jermuxi tms.

on yhtä vääjäämätöntä, kuin koirankikkareet, jotka tulevat hangen sulaessa esiin tienpientareella. Yhtä kutsuvana, yhtä odotettuna...Kjäh.

• HTZA

oliko työlästä, laatia tällainen, ihanan myönteinen kevätviesti, HTZA:lle?
        Ihan ihku oli.
        THX.

• HTZA
        Jermuxi tms. kirjoitti:

on yhtä vääjäämätöntä, kuin koirankikkareet, jotka tulevat hangen sulaessa esiin tienpientareella. Yhtä kutsuvana, yhtä odotettuna...Kjäh.

pääsen/joudun antamaan, mieheltä tuntuvalle, kiitokseni.
        Lempparini olet.
        Köh..

• Yxitypy

hartsa multa tuon idean. Vaihdoit vaan kevään paikalle itses :=))

Noh.. vastaanpa kuitenkin. Sinä herätät minussa hymyn huulille usein. Joskus ihan äänekkään naurun täällä koneen ääressä :=))

• HTZA

jos tein virheen, mutta kaipasivat äksöniä palstalle.
        Lempparini, edelleen
        H.

Niin ja kiitos, mikä tahansa tunne, jonka viestini saa aikaan, saa aikaan hyvää.
        Vaikka kaikki eivät sitä, heti, uskokaan.

• Yxitypy
        HTZA kirjoitti:

jos tein virheen, mutta kaipasivat äksöniä palstalle.
        Lempparini, edelleen
        H.

Niin ja kiitos, mikä tahansa tunne, jonka viestini saa aikaan, saa aikaan hyvää.
        Vaikka kaikki eivät sitä, heti, uskokaan.

siis anteeksi :=))

Kyllä sä porukan ärsyttämistaidon osaat aika hyvin. Äksöniä ei ketjuistas sen takia juuri puutu :=))

• ent.tehtaantyttö

vaikka Hatsa ei suostu Friidulle vastaamaakaan, että, friiduki on vähän kyllästynyt toistaiseksi kesäkurpitsoihin...no, friidupa yllätti tänään tuohtuneen..sinää pari upeeta sisälifeeetä, sienien, ja sipulin kera tuli perheelle paistettua. Ja suikaloitua. Kastikkeena tämä venäläinen-ranskainen kermakastike maustettuna tuoreella sitruunalla ja basdilikalla sekä tulinen chilikastike..sitten tomaattia pieniä silputtuna, lisukkeena rapeaa vihersaalaattia sellaisenaan...kaikki tämä tarjottuna suomalaiseen lapin rieskaan...jotka. siinä pannulla sopivasti lämpimänä tarjotaan ikäänkuin tortillana..no, juomaksi sitten sopivaksi lämmintä chileläistä punaviiniä ja perheelle citzerell-juomaa...unohtuu siinä friidulla tulisit tähtisilmät a la rusket...mies kun siinä tyytyväisenä vatsa täynnä friidulle hyrisee...no, suklaavanukas vielä tarjoamatta..siis tämä kaikki keskellä viikkoa.

Tämän vain että, elämä on joskus ihan Juhlimisen arvoista..;)) otahan tästä selvää liekö syyn kevään vai elämänhalun...kyseeleepi;

t.friidu

• HTZA

onko joku mennyt minulta ohi?
        Aamulla HTZA tunkeutuu väkisin keittiöönne ja syö jämät. Oma vikasi, loistava resepti.
        Ps. Minä tulen hiljaa..

Syötyäni, puhallan korvaasi, ja kuiskaan: Kiitos.

Piirrän lautasen rasvaan sydämen.

• ent.tehtaantyttö
        HTZA kirjoitti:

onko joku mennyt minulta ohi?
        Aamulla HTZA tunkeutuu väkisin keittiöönne ja syö jämät. Oma vikasi, loistava resepti.
        Ps. Minä tulen hiljaa..

Syötyäni, puhallan korvaasi, ja kuiskaan: Kiitos.

Piirrän lautasen rasvaan sydämen.

Friidu on hyväsydäminen Stadilainen mimmi..ystävät toki yhteiseen ruokapöytään...ja siinä pari hyvää Chileistä illan ratoksi;) ja naisille kermaliköörit lasillesit miehet tuon konjakin perään enemmänki. Sikaarit saapi ihan rauhassa polttaa, friidu ei nipota. Kun kerran itsekkin pikkusikaareista kovin diggaa.. eipä siinä jälkisärkyä tai moraalista krapulaa kenelläkään..friidu on hyvä on hyvä emäntä..ja tiskit astianpesukone hoitaa..eipä niistä..numeroa..kovin on mentalliteellinen ja slaavilainen luonne tämä friidu..jos, nyt kuitenkin se haitari ihan sovinnolla jättäisiin himaan..tässä oma musiikko kun musiikkipuolesta pitää huolen...sen verran että, abloraataan pitää...parastaan tuo nuori musiikkko kun kuitenkin...

t.friidu

• Meriläinen

ja minä täällä taas(ko)?
      Tunteita, onneksi niitä on vielä.
      Jos ei kasvihuoneilmiötä tulekaan niin maailmanloppu kuitenkin....jokaiselle ajallaan.

• HTZA

ja tunteita.
        Toivottavasti hoidat, maailmasi lopun, ja lopun tunteistasi, jossain Suomessa. In Finnish.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

ja tunteita.
        Toivottavasti hoidat, maailmasi lopun, ja lopun tunteistasi, jossain Suomessa. In Finnish.

lökäpöksyineen vaikuttaa minun tunteisiini enemmän kuin joku muunmaalainen puvussaan ja hienoissa kengissään, eihän minulla olisi sanoja, eikä kait ymmärrystäkään heidän päälleen.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

lökäpöksyineen vaikuttaa minun tunteisiini enemmän kuin joku muunmaalainen puvussaan ja hienoissa kengissään, eihän minulla olisi sanoja, eikä kait ymmärrystäkään heidän päälleen.

Guinness girl of me.
        Return unsober, with foamy heart. I'll blow the foam away. And will kiss it. Just to tell you, you've been missed.

• ent.tehtaantyttö
        HTZA kirjoitti:

Guinness girl of me.
        Return unsober, with foamy heart. I'll blow the foam away. And will kiss it. Just to tell you, you've been missed.

menkää nyt h--tti, keskenänne niille trfeille, friidu tässä, tuntee itsensä ihan typeräksi. Juodan minä sinne hitsin taidenäyttelyyn ihan itekseni..höh! Senkun vaan töpinäksi! Teidän kanssane Meris ja Hatsa! Nooh; kunhan kihlajaisia täällä vietätte, niin anteeksi saatte.

t.friidu.

• HTZA
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

menkää nyt h--tti, keskenänne niille trfeille, friidu tässä, tuntee itsensä ihan typeräksi. Juodan minä sinne hitsin taidenäyttelyyn ihan itekseni..höh! Senkun vaan töpinäksi! Teidän kanssane Meris ja Hatsa! Nooh; kunhan kihlajaisia täällä vietätte, niin anteeksi saatte.

t.friidu.

pillastuta, ihan tavallista nettiflirttiä.
        Porukassa me mennään, minä siinä keskellä.

• Tämäkö on nyt sitten tämän palstan järkevin aloitus, kysyn vaan. Sydämeni ei lyö kiihkeämmin nähdessäni kirjaimet HTZA, olen kauhean pahoillani sitä.

Kevät on ehdottomasti lempivuodenaikani, aurinkoinen iltapäivä ei jäänyt huomaamatta. Varmaan muutkin eläimet ovat huomanneet kevään tulon. Talviminin pitämisessä ei kylmyys haittaa, aina voi alle laittaa villahousut pässinpökkimät.

Kasvihuoneessa en halua asua, mutta jos ilmastomme muistuttaisi Välimeren ilmastoa, se sopisi. Minua pelottaa enemmän seuraava jääkausi. Pelkään, että leudon ilmaston sijaan jäätiköt alkavat liikkua tänne.

• ent.tehtaantyttö

.se on silvitsii..että, Meriksen puolesta tässä. Hatsa ja Meris ne toisillensa luodut. Nyt se on naiset niin, että ihan solidaarisuuttamme jos, sitä sydämessämmessä sillee oikeesti tunnemme. Niin, näitä kahta tässä tuemme. Ja kaikkemme teemme että, nämä kaksi yksinäistä sydäntä toisenta löytäisivät...elämästä kun ei tiedä..toivokaamme parasta.

t.friidu

• ent.tehtaantyttö kirjoitti:

.se on silvitsii..että, Meriksen puolesta tässä. Hatsa ja Meris ne toisillensa luodut. Nyt se on naiset niin, että ihan solidaarisuuttamme jos, sitä sydämessämmessä sillee oikeesti tunnemme. Niin, näitä kahta tässä tuemme. Ja kaikkemme teemme että, nämä kaksi yksinäistä sydäntä toisenta löytäisivät...elämästä kun ei tiedä..toivokaamme parasta.

t.friidu

Liityn tukijoukkoihin... Sinulta taitaa sujua hienosti tuo puhemiehen (tai -naisen) virka.
        Täällä on niin paljon puhetta ja vähän tekoja :) Yksi onnellinen pari olisi aika hieno saavutus tälle keväälle :)

• Meriläinen

t.friidu

Mä olen kyllä yleensä ollut itse se puhemiesnainen ja noita paitojakin on saamatta sanoisinko viis, ett kuinks tää ny tällä viisii menee, jotenkin ihan nurinkurin??

• ent.tehtaantyttö
        Meriläinen kirjoitti:

Mä olen kyllä yleensä ollut itse se puhemiesnainen ja noita paitojakin on saamatta sanoisinko viis, ett kuinks tää ny tällä viisii menee, jotenkin ihan nurinkurin??

kato, nyt Meris, Friidulla kokemusta. Siihen kandee luottaa..kyllä friidu tietää.. otat nyt ihan rennosti tämän tulevan...Hatsa kato kumminki sulle ihan jees.

t.friidu

• Meriläinen

kato, nyt Meris, Friidulla kokemusta. Siihen kandee luottaa..kyllä friidu tietää.. otat nyt ihan rennosti tämän tulevan...Hatsa kato kumminki sulle ihan jees.

t.friidu

tällä hetkellä olenkin, suorastaan valuvan rento.
        Ja taidan tonne bunkan pohjalle mennäkin.
        Ja sinne näyttelyyn me kyllä mennään kaikki, siitä et pääse mihinkään. NIH.
        Nyt kauniita unia friidulle ties mitä kaikkee ens yönä keksitäänkään. Hyvää Yötä :=)

• ent.tehtaantyttö
        Meriläinen kirjoitti:

tällä hetkellä olenkin, suorastaan valuvan rento.
        Ja taidan tonne bunkan pohjalle mennäkin.
        Ja sinne näyttelyyn me kyllä mennään kaikki, siitä et pääse mihinkään. NIH.
        Nyt kauniita unia friidulle ties mitä kaikkee ens yönä keksitäänkään. Hyvää Yötä :=)

tehtköön, friidu itse kovin pöhkö ja aina romanttinen jalat siis ainakin 50 cm merenpinnan yläpuolella..liitelevä persoona..mutta kuitenkin selvänäkijä ja tekijä...kun kaksi sielunpuoliskoa löytenee toisensa..niin he yhteen saattakoon..keinolla millä hyvänsä..friidu pelkästään hyvää sydämestään nuorikolle toivoo..friidulla aina hyvä sydän. Joka vasemmalla sykkii.

Hyvää Yötä Meris. sano, minun sanonneen: tämä ei päätäy tähän:

Ja rauhallista yötä myös Hatsalle, kyllä se siitä...tämä nuori villikko...vielä kesýyntyy jollain tapaa..kumminkii..älä ole huolissasi.

t.friidu

• yllätys!!

tehtköön, friidu itse kovin pöhkö ja aina romanttinen jalat siis ainakin 50 cm merenpinnan yläpuolella..liitelevä persoona..mutta kuitenkin selvänäkijä ja tekijä...kun kaksi sielunpuoliskoa löytenee toisensa..niin he yhteen saattakoon..keinolla millä hyvänsä..friidu pelkästään hyvää sydämestään nuorikolle toivoo..friidulla aina hyvä sydän. Joka vasemmalla sykkii.

Ja rauhallista yötä myös Hatsalle, kyllä se siitä...tämä nuori villikko...vielä kesýyntyy jollain tapaa..kumminkii..älä ole huolissasi.

t.friidu

jos Hatsalle joku kelpais.. :-)

Tsemppiä kaikesta sydämestä!

• HTZA

t.friidu

teidän kanssanne.
        Pari kaunista sanaa, niin jo on, kaikilla karvat pystyssä, mistä syystä lienee, kenelläkin :)
        Kaikillehan minä olen ja tulen, lirkuttelemaan.
        Ainakin toistaiseksi.
        Tunnustakaa heti, jos joku on jäänyt paitsi.
        Teen parhaani, korjatakseni asiantilan.
        Saa valittaa miehetkin, mutta heille ei lirkuttelua tipu. Iloiset terveiset vain.

• HTZA kirjoitti:

teidän kanssanne.
        Pari kaunista sanaa, niin jo on, kaikilla karvat pystyssä, mistä syystä lienee, kenelläkin :)
        Kaikillehan minä olen ja tulen, lirkuttelemaan.
        Ainakin toistaiseksi.
        Tunnustakaa heti, jos joku on jäänyt paitsi.
        Teen parhaani, korjatakseni asiantilan.
        Saa valittaa miehetkin, mutta heille ei lirkuttelua tipu. Iloiset terveiset vain.

Mutta olisi kiva seurata sivusta palstaromanssin etenemistä.

• HTZA
        PupuPuskasta kirjoitti:

pysyä flirtin tasolla.
        On kyllä myönnettävä että on vastauksia tai kirjoitteluja jotka saavat, ainakin minut, ajattelemaan syvemmin, ja on saanut jo jokusen vuoden. Itsehän en ole kauaa kirjoitellut.
        Ja näin on varmaan useimmilla aikuisilla.
        Pennut ovat sitten asia erikseen.
        Harva niistä Shakespearen runoudesta malttaa kirjoittaa, suoraan asiaan vaan.
        Sinäkin olet yksi niistä, jota olisi mukava tavata ihan naamakkain, ja sellaisia ihmisiä on monta.
        Ja muista nyt, palstaflirtti on kuin teini-iän "kirjerakastumista", useimmiten.
        Ei se aikuisilla enää toimi siten.
        Mahlat virtaavat hitaasti, mutta varmasti.
        H.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

pysyä flirtin tasolla.
        On kyllä myönnettävä että on vastauksia tai kirjoitteluja jotka saavat, ainakin minut, ajattelemaan syvemmin, ja on saanut jo jokusen vuoden. Itsehän en ole kauaa kirjoitellut.
        Ja näin on varmaan useimmilla aikuisilla.
        Pennut ovat sitten asia erikseen.
        Harva niistä Shakespearen runoudesta malttaa kirjoittaa, suoraan asiaan vaan.
        Sinäkin olet yksi niistä, jota olisi mukava tavata ihan naamakkain, ja sellaisia ihmisiä on monta.
        Ja muista nyt, palstaflirtti on kuin teini-iän "kirjerakastumista", useimmiten.
        Ei se aikuisilla enää toimi siten.
        Mahlat virtaavat hitaasti, mutta varmasti.
        H.

mut kutsuttiin eilen koivunmahla juhliin.
        Kevään tulosta nauttimaan kauniiseen metsään.

• Yxitypy
        PupuPuskasta kirjoitti:

Onkohan täällä 50 palstalla kukaan löytänyt toisiaan?
        En oikein ole perillä, kun en niin kamalan kauaa täällä ole ollut.
        Mutta eräällä toisella palstalla, jossa käyn, on ainakin kaksi liittoa saanut alkunsa :=))

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

mut kutsuttiin eilen koivunmahla juhliin.
        Kevään tulosta nauttimaan kauniiseen metsään.

ainakin ne jotka uskovat Astrologiaan, telepatiaan, kohtalonyhteyteen tai muihin enteisiin.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

ainakin ne jotka uskovat Astrologiaan, telepatiaan, kohtalonyhteyteen tai muihin enteisiin.

uskoo voi joku niistä toteutua ja silloin on taas hyvä syy uskoa kaikkiin.
        ja innostushan on hyvä asia, jos tuomme innostusta muille niin olkoon he onnellisia!

• mihin sitä aurinkoa tarvitaan

eiköhän tuo, selvä pässinliha, ole jo kypsä...

Ja leivoset ilmassa leikkiä lyö...suloisessa
      Suomenmaassa, vaka vanhakin hokee vaan: kun mun kultani tulisi, armahani asteleisi...

Niin että kihloja tässä muutkin, ja asiasta kolmanteen.

Kasvihuoneilmiö on muuten, ennen vai jälkeen Suomusjärven...

• AkselinVäli

kihlauksen johdosta.
      Kameramme huuruiset linssit kolahtavat
      yhteen,
      maatesamme sohjisessa hangessa,
      onko se kuikka, vai huikka,
      joka ui rannan sulassa,
      eväänä sitä majoneesia,
      kera homejuusto,
      housut siinä kastuu, mut ei haittaa.

HTZA/MERILÄINEN...........

• Meriläinen

ainakin minulla ja HTZA:lla, toivottavasti muillakin.
        Kun kerran kohtaa samanlainen huumori, lähes.
        Samanlaisia harrastuksia ja sanat niin voihan sitä jotkut kaiken tosissaankin ottaa.
        Minä en ole tosikko joten pitäkää hauskaa ja ihmetelkää, elämästä ei koskaan tiedä.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

ainakin minulla ja HTZA:lla, toivottavasti muillakin.
        Kun kerran kohtaa samanlainen huumori, lähes.
        Samanlaisia harrastuksia ja sanat niin voihan sitä jotkut kaiken tosissaankin ottaa.
        Minä en ole tosikko joten pitäkää hauskaa ja ihmetelkää, elämästä ei koskaan tiedä.

kanssa ihan samaa mieltä.
        Toivon kaikille samanlaista kevättä.

H.

• kawe
        HTZA kirjoitti:

kanssa ihan samaa mieltä.
        Toivon kaikille samanlaista kevättä.

H.

puolestani *mahlabileisiinne, kevään huurua linssillä tai ilman.
        Lumikelloja, hiirenkorvia, pajunkissoja, ilman kaninkoloja kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      228
      5090
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4141
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3683
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3460
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3155
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2356
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      53
      2347
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1987
    Aihe