Tulin juuri lenkiltä koirani kanssa, ja nyt jotenkin tuntuu, että pakko vähän avautua. Tuli kolme eri koirakkoa lenkin aikana vastaan, ja kaikki nämä saivat minut vähän ihmettelemään.
Ensimmäiseksi tuli vastaan nainen lastenvaunujen kanssa, ja hänellä oli mukanaan valkoinen paimenkoira VAPAANA!!Eikä ollut eka kerta kun tämä kyseinen koira kulkee vapaana yleisillä pyöräteillä asutuksen keskellä.
Seuraava vastaantuleva oli nainen kahden pienen koiran kanssa, oliskohan ollu mäyräkoiria. Koirat haukkuvat vähän, kun ohitettiin heidät, joten nainen potkaisee toista koiraa. Jälleen, tämäkin nähty jo kerran aikasemmin :(
Ja kolmas vastaantuleva koirakko, kävelevät pyörätien vasenta laitaa, eli sillä puolella, jossa itsekin kävelen. En tietenkään käy vaihtamaan puolta, koska itse kävelen juuri oikeata laitaa. Nainen tuskastuu, koska joutuu siirtymään shetlanninlammaskoiransa kanssa toiselle puolelle tietä, ja purkaa tuskastumisensa koiraansa mätkimällä sitä ympäri korvien!
Järkyttävää, miten jotkut ihmiset luulevat, ettei koirien kiinnipitolaki koske heitä, ja että miten jotkut ihmiset kohtelevat koiriansa.
Koiratapauksia Karhuvuoressa
6
1085
Vastaukset
- Rasputin
pyörätiellä koirankakkaa. Ja kerran näin kun joku ajoi ylinopeutta, hui.
- Zebbo
on havaintoja minullakin. Sen sijaan en ole nähnyt että joku olisi Lappeenrannassa ylinopeutta ajanut.
- viikon naurut
minua järkytti tuossa tapahtumassa nuo lastenvaunut, niitä on kuulemma nähty Kourulassa ja jopa Hakalissakin. Toivottavasti toivut tuskastasi.
- Ayam
Uskomatonta, ettei tähän palstalle kirjoitettuihin juttuihin voi enää odottaa yhtään asiallista vastausta..Mikä siinä on, että kaupungista löytyy näin paljon ihmisiä, joilla ei oikeesti ole muuta elämää kun vastata jotain älyttömyyksiä täysin asiallisiin kirjoituksiin??
- pahvipäistä
Ayam kirjoitti:
Uskomatonta, ettei tähän palstalle kirjoitettuihin juttuihin voi enää odottaa yhtään asiallista vastausta..Mikä siinä on, että kaupungista löytyy näin paljon ihmisiä, joilla ei oikeesti ole muuta elämää kun vastata jotain älyttömyyksiä täysin asiallisiin kirjoituksiin??
välitä, luulevat olevansa hauskojakin mutta kyllä se hauskuus taitaa olla ainoastaan ko. yksilöiden omien korvien välissä.
- YhtäJaToistaNähnyt
Koska olen varsin usein nähnyt vastaavanlaisia ja jopa pahempia tilanteita joissa ihminen/ihmiset on/ovat kohdelleet koiraa/koiria väkivaltaisesti JA koska olen myös törmännyt tilanteisiin jossa koira on kohdellut ihmistä väkivaltaisesti niin olenkin sitä mieltä, että KAIKENLAISET KOIRAT TULISI KIELTÄÄ JA HÄVITTÄÄ MAAN PÄÄLTÄ. Mätkikööt ihmiset toisiaan jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931